8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego cz. 2
Na jakie rzeczy warto zwrócić uwagę, by napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego? Dobrze opisana oferta to klucz do sukcesu! Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wskazówkami!
Jakie elementy powinna zawierać dobrze przygotowana oferta?
1. Odpowiednia nazwa obiektu
W swojej ofercie zadbaj o odpowiednia nazwę obiektu. Nie powinna ona być zbyt długa, dobrze jeżeli jest to chwytliwa nazwa własna, co pozwoli wyróżnić się pośród innych obiektów.
2. Najważniejsze informacje
Opisz krótko swój obiekt i podaj najważniejsze informacje dotyczące zarówno pokojów, jak i ich wyposażenia. Pamiętaj, by nie zasypywać czytelnika dużą ilością treści.
3. Udogodnienia dla turystów
Jeżeli Twój obiekt posiada udogodnienia dla turystów, takie jak: akceptacja zwierząt, parking czy plac zabaw, koniecznie pochwal się tym zarówno w opisie oferty, jak i zastosuj odpowiednie
piktogramy.
4. Przydatne informacje
Warto też wspomnieć o tym, czy w okolicy Twojego obiektu znajdują się stacje autobusowe i kolejowe oraz podać orientacyjne odległości do nich.
5. Uzupełniony cennik
Zwróć uwagę na to, aby cennik był uzupełniony. Brak tego elementu to duży błąd. Wielu turystów rezygnuje z ofert, w których nie ma podanych cen, nie chcąc tracić czasu na wykonywanie telefonów.
6.Profil właściciela
Daj się poznać turyście! Uzupełnij swój profil właściciela i napisz kilka słów o sobie (kliknij na ikonkę nad Twoim awatarem w panelu). Możesz np. podać informacje jak długo prowadzisz swój obiekt noclegowy oraz krótko zaprosić swoich gości. Oczywiście mile widziane jest też dodanie zdjęcia, by turysta po przybyciu czuł się tak jakby już Cię znał.
7. Zdjęcia
Dodaj zdjęcia do oferty. Pamiętaj, że najważniejsze jest zdjęcie główne! Wyświetlane zarówno jako pierwsze w galerii, ale także jako miniatura na liście wyników wyszukiwania w serwisie ma
największą szansę na przyciągnięcie uwagi turysty. Powinno być zawsze w wysokiej rozdzielczości i zachęcać do wejścia w ofertę.
8. Właściwe oznaczenie na mapie
Zadbaj o to aby Twój ośrodek został właściwie oznaczony na mapie, która znajduje się w ofercie. Turysta łatwiej do Ciebie trafi i dodatkowo będzie znał współrzędne geograficzne obiektu potrzebne do nawigacji GPS.
Zobacz także: 8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego cz. 1
Komentarze