8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego cz. 1

8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego cz. 1

Podczas tworzenia tekstu polecającego obiekt noclegowy, ważne jest to, aby zamieszczony opis przyciągał użytkowników i wpływał na wybranie właśnie naszej oferty, spośród listy innych dostępnych w sieci. Jak się do tego zabrać?

Poniżej damy Ci kilka wskazówek, które podpowiedzą, jak zbudować opis obiektu, by był on atrakcyjny z punktu widzenia turysty.

 

 

Jak powinna wyglądać dobra oferta?

 

1. Krótko, zwięźle i na temat...

 

Użytkownicy przeglądający oferty w sieci nie będą zadowoleni, kiedy trafią na opis zajmujący dwie strony A4. Faktem jest, że internauci nie lubią czytać długich tekstów. Oczekują jasnych, konkretnych i krótkich informacji. W tym wypadku - więcej nie znaczy lepiej.

 

2. Tylko najważniejsze informacje

 

Zastanawiasz się, co usunąć, a co zostawić w swojej ofercie? Spróbuj przeanalizować, czy jakiś fragment Twojego opisu nie powtarza się wcześniej. Warto bowiem wyrzucić z tekstu to, co nic nie wnosi do naszej oferty.

 

3. Prostota kluczem do sukcesu

 

Jeśli nasz tekst zostanie napisany prostym językiem, będzie on dobrze zrozumiany przez wszystkich użytkowników. Unikajmy zatem słów, których znaczenie musi być sprawdzane w słowniku języku polskiego.

 

4. Wyrównanie tekstu

 

Z uwagi na to, że ludzkie oko przyzwyczajone jest do czytania od lewej do prawej strony, warto wyrównać tekst zgodnie z tą cenną wskazówką. Najbardziej istotne fragmenty mogą zostać wyróżnione lub pogrubione. Pamiętaj też, aby przesadnie nie kolorować tekstu, bo co za dużo, to niezdrowo.

 

5. Kompozycja

 

Unikaj pisania wszystkiego wielkimi literami, ponieważ nawet najlepszy tekst zleje się w jedną całość, a jego czytanie będzie męczące dla oka. Zadbaj także o kwestie wizualne opisu. Rób akapity i umieszczaj nagłówki. Możesz również użyć wyliczeń.

 

6. Sprawdzenie pisowni

 

Zanim opublikujesz swój tekst, nie zapomnij sprawdzić, czy nie zawiera on żadnych pomyłek. Nie ma to jak błąd ortograficzny w nagłówku zaraz na początku strony. Możesz go również dać do wglądu komuś innemu.

 

7. Wyróżnij się spośród tłumu!

 

Podczas pisania treści oferty, zastanów się, co oferuje Twój obiekt i postaraj się to jak najlepiej opisać. Tylko Ty wiesz, co chwalą turyści i dlaczego z chęcią do Ciebie wracają. Posiadasz plac zabaw dla dzieci lub miejsce na ognisko - napisz o tym!

 

8. Postaw na oryginalność!

 

Pod żadnym pozorem nie kopiuj treści w internecie. Opis powinien być w całości napisany przez Ciebie. Unikalne treści będą lepiej oceniane przez wyszukiwarki Google, a Twoja oferta trafi do większego grona odbiorców.

 

 

Następny artykuł Domki w Sarbinowie - te...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!