Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Czerwiec 2019 w turystyce. Wyniki Gemius/PBI

Czerwiec 2019 w turystyce. Wyniki Gemius/PBI

Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI dla kategorii turystyka dotyczące aktywności internautów w czerwcu 2019 roku potwierdzają, że coraz więcej użytkowników korzysta z sieci za pomocą urządzeń mobilnych. Sprawdźmy, jak wyglądają szczegóły.

W czerwcu z internetu korzystało 28 mln Polaków (13,8 mln kobiet oraz 14,2 mln mężczyzn). Łącznie wykonali oni 48,9 mld odsłon, zaś przeciętny internauta spędzał w sieci blisko 1 godz. 39 min. dziennie. To mniej niż miesiąc wcześniej.

 

24,4 mln wykorzystywało do tego celu urządzenia mobilne, przy czym 24 mln internautów posługiwało się smartfonami,

 

Zobacz: wyniki z maja 2019

 

Badanie Gemius/PBI

 

W czerwcu szczególną uwagę zwraca wzmożone zainteresowanie stronami o tematyce turystycznej. 19 czerwca rozpoczęły się wakacje, a więc czas wyjazdów i podróży. Z analizy Gemius/PBI wynika, że popularność serwisów turystycznych rośnie w okresie poprzedzającym majówkę oraz z początkiem wakacji.

 

W tygodniu 24-30 czerwca (a więc w pierwszym pełnym tygodniu wakacji) liczba internautów na stronach z tej kategorii osiągnęła rekordowy w skali miesiąca poziom 2,5 mln (średnio dziennie).
Potwierdza to, że duża grupa turystów wciąż zostawia na ostatnią chwilę plany dotyczące wyjazdów. Ostatecznego wyboru miejsca na urlop, dokonują niedługo przed podróżą.

Statystyki Gemius/PBI przedstawiają poszczególne strony o tematyce turystycznej. Poniżej zamieszczamy zestawienie serwisów noclegowych. Dane jasno pokazują, że Nocowanie.pl ma stabilną pozycję w tym zestawieniu, od lat utrzymując niekwestionowaną pozycję lidera polskich portali noclegowych.

 

Liczba użytkowników

 

W czerwcu 2019 liczba realnych użytkowników odwiedzających portal Nocowanie.pl wyniosła ponad 3 miliony (dokładnie 3 023 857). To ponad 26% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Warto zauważyć że ponad połowa użytkowników (59%) przegląda stronę korzystając z urządzeń mobilnych.

 

 

 

 

Widać również wzrosty w poszczególnych miesiącach tego roku, kiedy to w marcu i kwietniu liczba użytkowników oscylowała w okolicach 2 milionów, w kwietniu wzrosła do 2, 5 mln, a w czerwcu przekroczyła 3.

 



Liczba odsłon

 

Równie imponująco wyglądają wyniki przedstawiające liczbę odsłon portalu Nocowanie.pl, w czerwcu tego roku wynosiła ona ponad 38 milionów (38 120 552). Użytkownik spędził na stronie Nocowanie.pl średnio 8 minut.

 

Zobacz jak wyglądało ubiegłoroczne zestawienie z czerwca 2018

 

 

 

 

Również na zestawieniu półrocza widać znaczną przewagę Nocowanie.pl nad pozostałymi serwisami noclegowymi. Portal stale utrzymuje liczbę odsłon powyżej 20 milionów, a w sezonach wysokich dla rynku turystycznego liczba ta zdecydowanie wzrasta.

 

 

 

 

Najpopularniejsze miejscowości i terminy

 

Na podstawie wewnętrznych statystyk sprawdziliśmy również najpopularniejsze miejsca w czerwcu. Internauci korzystający z portalu Nocowanie.pl najchętniej przeglądali i wysyłali zapytania o nocleg w:


•    Władysławowie,
•    Łebie,
•    Zakopanem,
•    Krynicy Morskiej,
•    Jastarni,
•    Kołobrzegu,
•    Sarbinowie,
•    Mielnie,
•    Ustce,
•    Karwi.


Daty, które najbardziej interesowały użytkowników w czerwcu, to przede wszystkim terminy wakacyjne. Gwałtowny wzrost zapytań odnotowaliśmy o noclegi na długi weekend czerwcowy, który był jednocześnie początkiem wakacji. Najpopularniejsze terminy na letni urlop to daty od 20 lipca do 4 sierpnia. Popularnością cieszy się także długi weekend sierpniowy, czyli daty od 14 do 18 sierpnia. Są również osoby, które już planują sylwestra.

Powyższe wyniki potwierdzają, że zainteresowanie podróżami w Polsce ciągle rośnie. Widać to zarówno na podstawie rosnącej liczby obiektów noclegowych, jak też liczby turystów, którzy odwiedzają strony o tematyce turystycznej.

 

Nocowanie.pl od wielu lat zajmuje pozycję lidera pośród polskich portali noclegowych. To efekt pracy jaką marka włożyła w budowanie aktywnej społeczności turystów i właścicieli obiektów noclegowych w kraju i za granicą. Wysiłki zaowocowały dużą rozpoznawalnością wśród osób poszukujących noclegów za pośrednictwem internetu. Oznacza to przede wszystkim korzyści dla klientów, którzy na portalu Nocowanie.pl przedstawiają oferty swoich obiektów, ponieważ docierają one do kilku milionów odbiorców.

 

 

Przedstawione dane dotyczą badania Megapanel PBI/Gemius z czerwca 2019.

 

fot. Pexels (pixabay.com, CCO)

Następny artykuł I Bóg stworzył aktora....

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!