Eholiday.pl łączy się z portalem Nocowanie.pl
Na początku października nastąpiło połączenie wśród polskich portali noclegowych. Serwis eholiday.pl oraz Nocowanie.pl łączą siły pod szyldem portalu z Lublina! Dla klientów i turystów oznacza to szereg pozytywnych zmian.
Serwis eholiday.pl jest obecny na rynku usług turystycznych od 2004 roku. Przez kilkanaście lat istnienia wiele się zmieniło. Na początku był to start-up zrodzony z pasji, który później wspiął się na jedno z czołowych pozycji wśród polskich serwisów noclegowych. Ważnym etapem w rozwoju serwisu eholiday.pl była zamiana właściciela jesienią 2017 roku. Został nim Kamil Ruciński, twórca portalu Nocowanie.pl.
Od tej chwili obie strony korzystały ze swoich doświadczeń. Nocowanie.pl zaczerpnęło najlepsze praktyki z eholiday.pl . Z kolei warszawski serwis otrzymał między innymi odświeżoną i lżejszą szatę graficzną, a także korzystał ze wsparcia promocyjnego. Po raz pierwszy przeprowadzono na przykład ogólnopolską kampanię telewizyjną, emitowaną w największych polskich stacjach.
Obie witryny – zarówno Nocowanie.pl, jak też eholiday.pl – należały do największej w kraju Grupy Wirtualna Polska Holding, która jest liderem wśród polskich wydawców internetowych.
Nowy etap w życiu obu spółek
Od października efekt synergii eholiday.pl i Nocowanie.pl został pogłębiony jeszcze bardziej, co odczują zarówno turyści, korzystający z obu stron, jak i reklamujący się tam właściciele obiektów noclegowych. Klienci eholiday.pl dołączają do prężnie działającego i rozpoznawalnego portalu! Złączenie obu baz to zwiększenie liczby obiektów noclegowych z różnych kategorii.
Połączenie sił eholiday.pl oraz Nocowanie.pl oznacza dla turystów jeszcze większy wybór ofert noclegowych! Wspólna baza obejmie bowiem około 19 tysięcy obiektów noclegowych! Turyści, szukający noclegów na eholiday.pl, teraz będą mogli kompleksowo zaplanować cały pobyt. Od Nocowanie.pl otrzymają bowiem merytoryczne wsparcie w postaci informacji o najważniejszych atrakcjach w wybranej przez nich okolicy. W portalu publikowane są również artykuły, stanowiące ważną inspirację dla turystów, którzy szukają nowych, ciekawych kierunków.
Eksperci portalu Nocowanie.pl przygotowali dla swoich klientów rozbudowany system wsparcia. Dzięki przygotowanym z myślą o nich przewodnikom w formie materiałów wideo oraz internetowemu Centrum Pomocy, mogą bez problemu w każdej chwili znaleźć odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Na kwestię rozpoznawalności marki wpływają także regularne kampanie telewizyjne, współpraca z mediami i wszelkie działa PR. Warto wspomnieć, że przedstawiciele Nocowanie.pl często wypowiadają się na forum, a także są proszeni o komentarze w kwestii bieżących spraw, którymi żyje branża turystyczna.
Tworzymy silny zespół
Chcemy również zaznaczyć, nie tylko klienci eholiday.pl przechodzą pod skrzydła portalu Nocowanie.pl. Pracę zachowuje również doświadczony zespół serwisu. Co ważne, będzie on stanowił znaczne wzmocnienie dotychczasowej ekipy, gdyż znając swoich klientów, nadal będzie służyć im pomocą.
Komentarze (3)
Anka
dwa beznadziejne portale nocowanie wypisywanie bez sensu celowe unikanie podawania telefonu do oferty,ba zamazywanie w korespondencji e-mail i telefonu do goscia..bardzo drogi abionament nieskuteczna relama koszt za rok 1000 zl nikt normalny nigdy ponownie nie wykupi poza tym ani ja ani moi znajomi nie mieli ani jednej rezerwacji z tego portalu
Nocowanie.Pl
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, znając dokładne dane Pani obiektu, będziemy mogli sprawdzić odsetek rezerwacji w Pani obiekcie, a także odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Chcemy też zaznaczyć, że w ramach abonamentu na Nocowanie.pl właściciel obiektu noclegowego otrzymuje nie tylko widoczność w portalu, ale również szereg dodatkowych usług, które pomagają w uatrakcyjnieniu oferty i zainteresowaniu nią turystów. Zachęcamy do zapoznania się z nimi: https://www.nocowanie.pl/info/dolacz_do_nocowanie_pl,15076,id,15076.html
Pragniemy zaznaczyć, że w odpowiedzi na sugestie Klientów, wypracowaliśmy rozwiązanie dotyczące dostępu do numerów telefonów turystów i odwrotnie. Teraz turysta widzi numer telefonu do obiektu w stopce wiadomości, jaką otrzymuje. Również właściciel ma dostęp do numeru telefonu turysty.
Chcemy też zaznaczyć, że w ramach abonamentu na Nocowanie.pl właściciel obiektu noclegowego otrzymuje nie tylko widoczność w portalu, ale również szereg dodatkowych usług, które pomagają w uatrakcyjnieniu oferty i zainteresowaniu nią turystów. Zachęcamy do zapoznania się z nimi: https://www.nocowanie.pl/info/dolacz_do_nocowanie_pl,15076,id,15076.html
Pragniemy zaznaczyć, że w odpowiedzi na sugestie Klientów, wypracowaliśmy rozwiązanie dotyczące dostępu do numerów telefonów turystów i odwrotnie. Teraz turysta widzi numer telefonu do obiektu w stopce wiadomości, jaką otrzymuje. Również właściciel ma dostęp do numeru telefonu turysty.