Internetowa kampania Kazimierza Dolnego
Przedsiębiorcy wraz z portalem KazimierzDolny.pl łączą siły, aby zachęcić turystów do odwiedzenia tego urokliwego miasteczka. W lipcu przeprowadzą na własny koszt internetową kampanię reklamową miasta.
Od lipca ruszy akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie KazimierzDolny.pl, zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w największej polskiej wyszukiwarce – Google, turystycznym serwisie www.nocowanie.pl, a także w innych wybranych serwisach internetowych.
– Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.
Komentarze