Jak mieć więcej rezerwacji w ciągu kilku tygodni?
Hostel w dużym mieście
Hostel znany jest jako kameralny i wygodny oraz najprawdopodobniej najbardziej przytulny hostel w mieście. W portalu Nocowanie.pl od 2011 roku.
Ten obiekt to idealny wybór dla osób poszukujących wygodnego zakwaterowania w kameralnym mieszkaniu o wysokim standardzie, a jednocześnie w atrakcyjnej cenie. Atutami hostelu, oprócz doskonałej lokalizacji, konkurencyjnych cen oraz ciekawych wnętrz są również: ciepła, przyjazna i domowa atmosfera oraz indywidualne podejście do każdego klienta! Priorytetem jest to, aby wszyscy goście czuli się tu jak w domu i miło wspominali swój pobyt w Hostelu.
Jak obiekt odnotował więcej rezerwacji w ciągu kilku tygodni?
W pierwszym kwartale 2018 obiekt odnotował ponad 10 tys. odwiedzin, co daje średnią ponad 100 dziennie. Użytkownicy odsłaniali ofertę średnio 40 razy dziennie, przekładało się to na ok. 3 zapytania o nocleg każdego dnia. To ponad dwa razy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, gdy obiekt nie korzystał z kalendarza dostępności i przedpłat online.
W ciągu 2 miesięcy obiekt zrealizował 15 rezerwacji z przedpłatami online, prowizja zarówno dla obiektu, jak i turysty wyniosła 0 zł! A roczny abonament zwrócił się już po miesiącu.
Obiekt sprawnie odpowiada na zapytania turystów, którzy zawsze dostają odpowiedź maksymalnie w ciągu 24 godzin. Proces rezerwacji od momentu zapytania do odnotowania wpłaty zaliczki nie trwał dłużej niż 3 dni.
Hostel wysłał w tym okresie 18 próśb o zaliczki, skuteczność wynosi w tym przypadku 80%, warto zaznaczyć, że jednego dnia obiekt odnotował płatności aż od 3 turystów. Dowodzi to, że użytkownicy są przyjaźnie nastawieni do szybkich płatności, które gwarantują potwierdzenie rezerwacji.
Jakie korzyści odnotował dzięki przedpłatom online?
Korzyści jakie osiągnął obiekt to przede wszystkim oszczędność czasu. Pracownicy nie musieli zaprzątać sobie głowy przypominaniem turyście o zaliczce – system zrobił to automatycznie, dodatkowo od razu po dokonaniu płatności przez turystę obiekt dowiedział się o dokonanej przedpłacie (system wysyła sms o zaksięgowaniu wpłaty, powiadomienie pojawia się również w panelu obiektu).
Zaletą jest również to, że turyści czują się bezpieczniej i chętnie wpłacają pieniądze przez duży, ogólnopolski portal, niż bezpośrednio do hostelu.
- Czy napotkali Państwo jakieś wyzwania lub trudności rozpoczynając korzystanie z przedpłat online w Nocowanie.pl?
Wręcz przeciwnie, obsługa tej funkcji jest intuicyjna, a przesłane materiały edukacyjne pozwoliły sprawnie przeprowadzić pierwszy taki proces. Każdy kolejny pozwolił nam zaoszczędzić mnóstwo czasu poświęcanego wcześniej na kontakt z gośćmi. Teraz używamy szablonu widomości, a system sam przypomina gościom o opłaceniu zaliczki.
- Jak zmienił się Państwa biznes po wdrożeniu przedpłat online?
Nie musimy dzwonić i pisać do gości przypominając o zapłacie zaliczki, wszystkiego pilnuje system. Dodatkowo dostajemy automatyczną wiadomość, kiedy płatność wpłynie na konto. Jest to duża wygoda i oszczędność czasu.
- Czy skrócił się Państwa czas pracy przy obsłudze zapytań o nocleg?
Zdecydowanie tak, wystarczy że potwierdzimy dostępność pokoi w danym terminie, od razu przesyłając prośbę o opłacenie zaliczki. Turyści chętnie potwierdzają rezerwacje, a my od razu zaznaczamy je na kalendarzu dostępności, by informować innych gości kiedy nasz hostel ma dostępne pokoje. Teraz obsługa zapytań z Nocowania to sprawny i łatwy obowiązek.
- Co jest dla Państwa największą korzyścią w funkcji przedpłat online?
Przede wszystkim to że usługa jest zupełnie darmowa, nie ponosimy za to dodatkowych opłat, nasi goście również nie ponoszą z tego tytułu dodatkowych kosztów.
Komentarze