Jak reklamować domki?

Jak reklamować domki?

Zastanawiasz się, jak reklamować domki, by ściągnąć jeszcze więcej turystów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów na promocję twojego obiektu noclegowego.

Bez nakładów na reklamę trudno przyciągnąć nowych turystów. Jeżeli cały czas chcesz zdobywać gości, musisz zaistnieć w ich świadomości. W tym celu należy działać na kilku torach. Niżej dowiesz się, na czym polega skuteczna promocja obiektów noclegowych, takich jak domki.

Promowanie domków letniskowych – działania w sieci


Dlaczego promowanie noclegów w internecie jest tak ważne? Właśnie tam turyści szukają noclegów! Jest to najprostsza droga do tego, by zdobyć nowych gości oraz dotrzeć z informacją o istnieniu twoich domków do dużej grupy odbiorców. Mimo tego, że jest to kategoria obiektów ciesząca się niezmienną popularnością, musisz jakoś poinformować internautów o swoim istnieniu. Niżej poznasz kilka sprawdzonych sposobów.

  • Reklama w portalach noclegowych, z których najchętniej korzystają turyści. Osoby, planujące wyjazd i szukające noclegów, zazwyczaj korzystają z serwisów prezentujących oferty pobytowe obiektów z całego kraju. Mogą bowiem nie tylko sprawdzić możliwości, ale od razu dokonać wyboru i zarezerwować odpowiedni domek na urlop. Dopilnuj, by znaleźć się wśród nich! W ramach abonamentu na Nocowanie.pl masz wiele narzędzi, które pomogą ci wybić się na tle innych i skutecznie przyciągnąć uwagę gości.

  • Własna strona internetowa to kolejny sposób na to, by dotrzeć z ofertą do większej grupy turystów. Koniecznie trzeba zadbać o nowoczesny wygląd, na przykład korzystając z gotowych szablonów Nocowanie.pl, a także o to, by była czytelna nie tylko dla użytkowników komputerów, ale również tabletów i smartfonów. To właśnie z nich korzysta coraz większa liczba internautów.

  • Skuteczną reklamę w internecie zapewniają również kampanie Google Ads. Dzięki nim docierasz do turystów wtedy, kiedy poszykują oni konkretnej usługi. Jeśli uważasz, że ich prowadzenie zbyt trudne, skorzystaj z pomocy specjalisty – tę formę promocji oferuje swoim klientom również portal Nocowanie.pl.

  • Działaniami wspierającymi reklamowe kampanie w internecie jest prowadzenie kanałów w social mediach. Warto jednak wiedzieć, że aby przyniosły prawdziwe korzyści, trzeba świetnie orientować się zmianach, które są ciągle wprowadzane do algorytmów oraz panelach do zarządzania reklamami. Aby samodzielnie promować domek, na pewno trzeba się dokształcić w tej dziedzinie.

Reklama domków – co warto wiedzieć


Działania, które prowadzisz w internecie są ważne i pomagają docierać do większego grona odbiorców, ale nie powinny być wszystkim co robisz, by zareklamować swoje domki letniskowe.

Jak zainteresować turystów swoją ofertą?


Przede wszystkim powinieneś jasno określić typ gości, jaki do ciebie przyjeżdża, oraz dostosować do nich nich swoją ofertę. Kto najchętniej wybiera tę formę wypoczynku? Można wyróżnić trzy konkretne grupy.

  • Rodziny z dziećmi. Podczas wakacji w większym gronie każdy potrzebuje przestrzeni. Domek letniskowy oferuje wszystko, co potrzebne jest, by komfortowo wypoczywać: sypialnie, kuchnię, łazienkę, a często również pokój dzienny. Do tego dochodzi jeszcze przestrzeń wokół obiektu, którą warto ogrodzić, by zapewnić bezpieczeństwo maluchom. Nie zapominaj o takich udogodnieniach jak plac zabaw i miejsce parkingowe – rodziny zwykle podróżują własnym środkiem transportu.

  • Znajomi – to kolejna kategoria turystów, preferująca domki letniskowe. Dzięki temu mają naprawdę sporo miejsca i to wyłącznie do swojej dyspozycji. Jeżeli decydujesz się na przyjmowanie większych grup, pamiętaj, by nie sąsiadowały z rodzinami, gdyż mogą sobie wzajemnie przeszkadzać. Na co liczą osoby, które wypoczywają w gronie przyjaciół? Ważne jest miejsce na ognisko lub grilla oraz dostęp do internetu. Ich wyjazdy są z reguły spontaniczne, ale zwykle organizowane na przykład przy okazji długiego weekendu – kuszące będzie więc przygotowanie oferty specjalnej na taki gorący termin.

  • Właściciele zwierząt. Coraz więcej Polaków na urlop wyjeżdża z pupilem i twój domek może okazać się odpowiedni właśnie dla takich turystów. Aby ich przyciągnąć, musisz zapewnić bezpieczny teren wokół domu, by zwierzak nie mógł uciec, ale miał sporo miejsca do poruszania się.

Oprócz tego powinieneś zadbać o to, by goście mieli do dyspozycji coś więcej niż tylko domek i taras. Nie trzeba wiele: możesz przygotować miejsce do grillowania i rozpalenia ogniska, koniecznie udostępnij też parking. Jeżeli zamierzasz przyjmować rodziny z dziećmi, nie może zabraknąć placu zabaw oraz boiska do gry w piłkę dla starszych dzieci i nastolatków, pomyśl też o kilku rowerach do wypożyczenia.

Jak zorganizować przestrzeń wewnątrz domku?


Domki, zarówno te letniskowe, jak też całoroczne, cieszą się takim zainteresowaniem z kilku względów. W przeliczeniu na jedną osobę cena noclegu może konkurować z ofertami w kwaterach prywatnych czy pensjonatach, poza tym dają o wiele więcej prywatności i są samowystarczalne. Warto też zastanowić się, czego oczekują turyści, którzy wynajmują domki, by w miarę możliwości spełnić ich wymagania.

  • Największym zainteresowaniem cieszą się domki, w których może wypoczywać od 4 do 7 osób. Warto jednak wziąć pod uwagę liczniejsze grupy – nawet 12-osobowe!

  • Domek powinien mieć odpowiednie wyposażenie. Turyści oczekują, że w aneksie kuchennym znajdzie się kuchenka, mikrofalówka, lodówka, garnki, talerze i sztućce. Na wyposażenie łazienki powinna składać się toaleta i prysznic, rodziny z dziećmi docenią też możliwość skorzystania z pralki. Poza tym nie zapomnij o przestrzeni wspólnej, na przykład salonie z telewizorem lub kominkiem.

  • Postaraj się ładnie zaaranżować przestrzeń, a jeżeli decydujesz się na jakiś styl (góralski czy skandynawski), trzymaj się go. Warto jednak dobrze się zastanowić, gdyż nadmorski domek przypominający góralską chatkę, może nie współgrać z otoczeniem. We wszystkim liczy się umiar.

Pamiętaj, że aby skutecznie reklamować domki, konieczne jest ciągłe działanie. Jeżeli chcesz przyciągnąć gości musisz być widoczny w internecie, poza tym powinieneś być w stałym kontakcie z turystami, a także poświęcać czas na ulepszanie swojego obiektu. Nie trać czasu – zacznij działać już teraz!

Następny artykuł Biebrzański Park Narodowy -...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!