Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Jak reklamować noclegi, domki, apartamenty, pensjonaty oraz agroturystykę?

Jak reklamować noclegi, domki, apartamenty, pensjonaty oraz agroturystykę?

Jak skutecznie wypromować obiekt noclegowy? Warto zastanowić się na tą kwestią, ponieważ to właśnie dzięki reklamie zdobywa się nowych gości.

Reklama, zwłaszcza gdy biznes dopiero startuje, pozwala na dotarcie do wielu klientów. Tylko w ten sposób poinformujesz turystów o istnieniu swojego obiektu noclegowego! Pamiętaj, że nawet jeśli przygotowałeś wspaniałą ofertę i mnóstwo atrakcji dla gości, a pominąłeś inwestycje w działania promocyjne, możesz nie odnieść oczekiwanego sukcesu. W tej kwestii trzeba przyjąć za pewnik stwierdzenie, iż reklama jest dźwignią handlu.

Planując strategię reklamową powinieneś działać na kilku frontach – w ten sposób zapewnisz sobie potrzebne zasięgi i rozgłos.

Jak reklamować obiekt noclegowy?


Nie ważne czy wynajmujesz kwatery i pokoje, jesteś właścicielem agroturystyki, pensjonatu, domku lub apartamentu – powinieneś pomyśleć nad podstawowymi działaniami, dzięki którym dotrzesz do jak największej liczby turystów. Zastanawiasz się, od czego zacząć? Poznaj nasze podpowiedzi.

  • Stwórz profesjonalną stronę internetową swojego obiektu. Zadbaj o jej nowoczesny i profesjonalny wygląd, a także o to by była dostosowana do wszystkich urządzeń, zwłaszcza mobilnych. Powinna być czytelna nie tylko dla turystów korzystających z komputerów, ale także z tabletów i smartfonów – takie wyszukiwania generują już prawie połowę ruchu! Do tego należy dodać działania SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizację strony pod względem treści, jej konstrukcji oraz doboru słów kluczowych. To wszystko zapewnia wysoką widoczność w wyszukiwarce Google.

  • Kampanie Google Ads to kolejny sposób na skuteczną reklamę obiektu noclegowego, pozwalają one bowiem na docieranie to turystów w momencie, gdy szukają oni konkretnej usługi. Dzięki nim zaspokajasz popyt na noclegi, pojawiasz się bowiem w wynikach wyszukiwania, jak też go generujesz, na to pozwalają reklamy banerowe czy video. Takie kampanie możesz prowadzić sam lub zlecić to specjaliście, między innymi tę formę promocji oferuje portal Nocowanie.pl.

  • Reklama w portalach noclegowych to kolejny skuteczny sposób na promowanie obiektu, gdyż wielu turystów w ten właśnie sposób dokonuje rezerwacji. W ramach abonamentu możesz nie tylko publikować swoją ofertę, ale otrzymujesz szereg możliwości jej ulepszenia, np. poprzez skorzystanie z sesji fotograficznej czy wirtualnego spaceru, oraz dodatkowego rozreklamowania w social mediach.

  • Social media to dobre działanie wspierające reklamę obiektu, ale prowadzenie firmowego Facebooka czy Instagrama wcale nie jest prostym zadaniem. Zmiany w algorytmach czy panelach do zarządzania reklamami spowodowały, że przeciętny użytkownik nie odnajduje się w tym świecie. Oczywiście nie namawiamy do rezygnacji z tej formy promocji, radzimy by powierzyć ją profesjonalistom, a przynajmniej udać się na szkolenie prowadzone przez specjalistę w tej dziedzinie.

  • Bądź ekspertem w swojej dziedzinie, dziel się swoją wiedzą o regionie na blogu lub vlogu. Przygotuj artykuł promujący twój obiekt lub zleć jego napisanie – możesz pochwalić się nim w kontekście regionu lub ciekawego wydarzenia organizowanego w okolicy. A jeżeli jesteś wyjątkowo dumny ze swojej pracy lub masz do opowiedzenia ciekawą historię, staraj się dotrzeć z nią do mediów – radia, telewizji, portali internetowych. Tam również znajdziesz potencjalnych gości!

Tych kilka sposobów reklamy sprawdzi się w przypadku wszystkich kategorii obiektów noclegowych. Nie zapominaj o nich, przygotowując swoją kampanię marketingową.

Jak reklamować kwatery i pokoje?


Kwatery i pokoje to bardzo popularna kategoria noclegów w miejscach, które wyróżniają się takimi walorami jak położenie geograficzne, klimat czy atrakcje przygotowane z myślą o turystach. Poza tym ich otwarcie nie wymaga tylu funduszy czy formalności jak w przypadku obiektów podlegających kategoryzacji, dlatego warto przeznaczyć więcej środków na reklamę. Jest to bowiem sprawdzony sposób na to, by wyróżnić się spośród konkurencji, która w tym przypadku jest duża.

Na początek należy oczywiście określić swoją grupę docelową i z myślą o niej przygotować obiekt oraz udogodnienia, a także odpowiednio skonstruować ofertę. Kolejnym krokiem jest umieszczenie swojej reklamy w portalu noclegowym oraz zadbanie o kampanie Google Ads. Warto stworzyć stronę internetową obiektu – jeśli uważasz, że to za duża inwestycja, skorzystaj z szablonów Nocowanie.pl oferowanych w ramach abonamentu.

Jak reklamować domki?


Domki to kolejna bardzo popularna wśród turystów kategoria noclegowa i mogłoby się wydawać, że taki obiekt „sam się wynajmie”. Pobyt w takim miejscu daje bowiem więcej swobody i prywatności niż wypoczynek w pokojach gościnnych, ale i w tym przypadku warto zadbać o reklamę. Przede wszystkim określ, do kogo kierujesz swoją ofertę – wypoczynek w domkach wybierają głównie rodziny a także grupy znajomych, a to zdecydowanie różni odbiorcy, oczekujący odmiennych udogodnień.

To właśnie ich liczba może przesądzić o wyborze twojej oferty. Skup się na odpowiednim zaaranżowaniu przestrzeni. Podstawą jest miejsce na ognisko, parking czy plac zabaw – turystów przekonują oferty ekstra, jak na przykład boiska do gry w piłkę, basen czy wypożyczalnia rowerów.  Warto również zastanowić się na przyjmowaniem osób podróżujących ze zwierzętami, gdyż jest to spora grupa turystów.

Jak reklamować apartamenty?


Na nocleg w apartamencie decydują się osoby, które szukają bardziej domowych warunków, unikając sztampowych hoteli. Właśnie do tej grupy warto kierować swoje działania reklamowe. Apartamenty wybierają zarówno biznesmeni w podróży służbowej, jak też rodziny z dziećmi czy młodzi ludzie odwiedzających dane miasto w ramach city break.

Promując swoje apartamenty podkreślaj atuty, zwłaszcza te związane z lokalizacją, np. bliskość centrum, stacji metra, czy atrakcji – to najszybciej zwróci uwagę – a także ze standardem czy wyposażeniem. Określ dokładnie, co oferujesz w ramach pobytu, rozwiń też wyrażenie „dobrze wyposażona kuchnia”, niektórych przekonuje dostęp do ekspresu do kawy, zmywarki czy pralki.

Jak reklamować pensjonat?


Pensjonat należy do tych obiektów noclegowych, które podlegają kategoryzacji i oznacza się je gwiazdkami. Turyści oczekują więc odpowiedniego standardu usług, dlatego jeżeli pojąłeś trud i uzyskałeś zaszeregowanie, warto podkreślić ten fakt. Również i w tym wypadku powinieneś określić grupę docelową – czy chętniej widziałbyś turystów biznesowych, uczestników konferencji, a może byłyby to rodziny z dziećmi? To wszystko należy zakomunikować w działaniach promocyjnych.

Sprzedając noclegi w pensjonacie można pokusić się o przygotowanie ofert specjalnych, które przyciągną turystów w konkretnych terminach. Wykorzystaj swoje zasoby – atrakcje dostępne w obiekcie oraz otoczenie – a na pewno uda ci się zainteresować turystów.

Jak reklamować agroturystykę?


Kto korzysta z gościny w gospodarstwach agroturystycznych? Przede wszystkim osoby na co dzień mieszkające w mieście, szukające spokoju, kontaktu z przyrodą, oprócz tego rodziny, chcące zapewnić dzieciom wypoczynek blisko natury i domowych zwierząt. Usługi agroturystyczne można skutecznie rozreklamować, skupiając się właśnie na tej grupie i odpowiednio konstruując ofertę.

Przede wszystkim warto zadać sobie pytanie, czego oczekuje gość agroturystyki? Mogą to być domowe posiłki, możliwość korzystania z warzywnego ogrodu i sadu, prawdziwa „wiejska” atmosfera i gościnność. Warto zbudować historię, opowiedzieć o tym, jak wygląda wypoczynek w twoim gospodarstwie.

Następny artykuł Nocowanie.pl dla Szpitala...

Komentarze (1)

Marek

miesiąc temu
Jadę 30.01 na targi reklamy remadays do Nadarzyna. Tam się wystawiają najlepsze agencje, pozbieram oferty i coś wybiorę, żeby zwiększyć ruch w mediach społecznościowych mojego pensjonatu.

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!