Jak skutecznie promować ofertę noclegów w ustronnych miejscach?
Czas pandemii koronawirusa niejako zmusił turystów do poszukiwania miejsc, w których kontakt międzyludzki będzie ograniczony. Dużym zainteresowaniem cieszą się w związku z tym miejsca ustronne, znajdujące się w pobliżu lasów i z dala od turystycznego zgiełku. Co możesz zrobić, by odpowiednio wypromować tego typu ofertę noclegów?
Nie da się ukryć, że pandemia koronawirusa niejako zmieniła nasze preferencje, jeśli chodzi o wybór noclegu podczas wymarzonego urlopu. Coraz chętniej turyści poszukują miejsc wypełnionych ciszą i spokojem, w którym kontakt międzyludzki jest ograniczony i można odpocząć od turystycznego zgiełku.
Zmienił się również sam sposób podróżowania wśród Polaków. Staramy się przede wszystkim unikać miejsc, w których gromadzi się duża liczba turystów. Na swój urlop wybieramy miejsca ustronne, gdzie dominuje cisza i spokój. Sam fakt, że jest to miejsce ustronne, budzi również duże zainteresowanie rodzin z dziećmi, osób starszych i tych, co pragną choć na chwilę uciec od miejskiego zgiełku.
Dlaczego warto promować noclegi w ustronnych miejscach?
Jeśli jesteś właścicielem obiektu, który znajduje się w wyjątkowym miejscu, gdzie dominuje cisza i spokój, musisz przede wszystkim podjąć odpowiednie działania, dzięki którym zainteresujesz swoich potencjalnych gości. To zrozumiałe, że obiekt, który znajduje się w mniej popularnej miejscowości, musi się odpowiednio wypromować - tak, by turyści mogli nacieszyć się tu swoim wypoczynkiem. Z tego typu ofert na pewno chętnie skorzystają miłośnicy slow-life, grupy znajomych, rodziny z dziećmi, czy osoby starsze.
Nie da się ukryć, że obiekty znajdujące się w ustronnych miejscach, mają swoje jedyne i niepowtarzalne atuty. Należy tu zaliczyć przede wszystkim:
-
ciszę i spokój
-
możliwość obcowania z przyrodą
-
wypoczynek z dala od zgiełku
-
możliwość poznania nieodkrytych do tej pory miejsc
-
aktywne spędzanie czasu
-
doskonała baza wypadowa do zwiedzania bardziej znanych i popularnych miejsc
-
wypoczynek z dala od tłumów turystów
-
wyjątkowe walory krajoznawcze
-
możliwość spokojnego korzystania z licznych udogodnień, oferowanych przez obiekt
-
bezpieczny wypoczynek, bez ryzyka zakażenia się koronawirusem
-
bardzo mili właściciele
Do kategorii noclegów w ustronnych miejscach na pewno z powodzeniem można zaliczyć przede wszystkim agroturystyki, domki, czy kwatery prywatne. Jeśli prowadzisz obiekt, który zalicza się do tej lub innej kategorii, to w tym artykule podpowiemy Ci, co możesz zrobić, żeby turyści odnaleźli Cię bez problemu.
Jak odpowiednio wypromować ofertę noclegów w ustronnych miejscach?
Pomysłów, by odpowiednio wypromować ofertę noclegów w ustronnych miejscach, jest naprawdę sporo. Pamiętaj, że szczególnie teraz cieszą się one dużym zainteresowaniem. Turyści już rozpoczęli poszukiwania noclegów na wakacje, dlatego warto już teraz zastanowić się nad tym, co możesz zrobić, by zainteresować ich swoją ofertą. Mamy nadzieję, że te kilka kroków ułatwi Ci odpowiednie wypromowanie Twojego obiektu.
-
Oferta specjalna “Noclegi w ustronnych miejscach”
Warto rozpocząć od możliwości, jakie daje Ci nasz portal. Rozwiązanie, jakim jest oferta specjalna “noclegi w ustronnych miejscach”, pozwoli Ci bezpośrednio dotrzeć do turystów, którzy są zainteresowani właśnie tą formą noclegu.
Ta oferta specjalna ma na celu przede wszystkim uproszczenie wyszukiwania określonej kategorii noclegów. Wiele osób, zmęczonych szarą codziennością i natłokiem obowiązków, marzy o wyjeździe w miejsce, w którym zyskają ciszę i spokój. Dzięki nowej ofercie specjalnej będzie to możliwe. Zaciszna okolica, wspaniała przyroda i lasy dookoła, możliwość odpoczynku na łonie przyrody, z dala od zgiełku miasta - od dziś to możliwe.
Dodaj ofertę specjalną “Noclegi w ustronnym miejscu” do swojej wizytówki. Daj się odnaleźć i pokaż, że ustronne miejsce może okazać się wyjątkową lokalizacją na wakacyjny urlop i nie tylko.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Noclegi w ustronnym miejscu - nowa oferta specjalna
-
Odpowiadaj na zapytania “Szukam noclegu”
Warto również zajrzeć do zakładki “Szukam noclegu”, w której spora część osób wysyła zapytania, związane z wypoczynkiem w danym regionie, czy miejscowości. Bardzo często mają jasno sprecyzowane wymagania, ale w większości wypadków również nie. Odpowiadają na tego typu zapytanie, możesz śmiało przedstawić im swoją ofertę i korzyści, wynikające z wypoczynku w Twoim obiekcie. Jeśli spełniasz wymagania danego turysty, to nie zastanawiaj się, tylko zaproś go do swojego obiektu. Być może wybierze właśnie Ciebie.
Przeczytaj również: 6 porad, jak skutecznie odpowiadać na zapytania turystów, by sprzedać nocleg
-
Pamiętaj o tradycyjnych formach reklamy
To oczywiste, że obiekt, który znajduje się w ustronnym miejscu, może nie być widoczny z głównej drogi, prowadzącej do danej miejscowości. Bardzo często zdarza się tak, że turyści jadą w dane miejsce w ciemno, wierząc w to, że uda im się znaleźć nocleg już na miejscu. Odpowiednie oznakowanie np. baner, drogowskazy, czy tabliczki, pozwoli im dotrzeć do Twojego obiektu. Jeśli posiadasz wolne pokoje, to z pewnością wybiorą Twój obiekt. W przeciwnym razie, po zapoznaniu się z miejscem, czy warunkami, przyjadą do Ciebie następnym razem, uprzednio rezerwując nocleg.
Sprawdź: Nie zapominaj o tradycyjnych metodach promocji obiektu noclegowego
-
Bądź obecny w mediach społecznościowych
Podstawą każdej promocji obiektu noclegowego, niezależnie czy to zupełnie nowy obiekt, czy też nie, jest w ostatnim czasie obecność w mediach społecznościowych. W dzisiejszym świecie ma je praktycznie każdy. Założenie strony informacyjnej, związanej z działalnością obiektu, pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona turystów. Pamiętaj o zamieszczaniu zdjęć, relacji i dodawaniu postów, związanych z codziennym funkcjonowaniem obiektu. Gwarantujemy, że taka forma reklamy plus obecność w portalu Nocowanie.pl zwiększą Twoje szanse na pozyskanie nowych rezerwacji.
Zobacz: Jak skutecznie promować oferty noclegów w mediach społecznościowych?
-
Współpraca z lokalnymi firmami
To kwestia, którą warto rozważyć, szczególnie jeśli chodzi o reklamę. Jest to szczególnie ważne z tego względu, że razem z firmą zyskujesz obopólną korzyść - on reklamuje Ciebie, a Ty jego. Z powodzeniem możesz zwrócić się z tego typu zapytaniem, dotyczącym współpracy do lokalnych restauracji, czy też firm oferujących wycieczki. Im większy zasięg, tym lepiej dla Ciebie i Twojego współpracownika. Zachęcić potencjalnych gości można na liczne sposoby. Na przykład korzystając z usług danej restauracji, otrzyma określony rabat na nocleg u Ciebie. Prawda, że proste?
Przeczytaj również: Działamy razem, czy osobno? Współpraca kluczem do sukcesu?
Mamy nadzieję, że podczas nadchodzącego sezonu letniego, zyskasz liczną rzesze turystów, którzy będą zainteresowani noclegiem w ustronnym miejscu. Zacznij działać już dziś!
Komentarze