Jak skutecznie promować ofertę noclegów za granicą?

Jak skutecznie promować ofertę noclegów za granicą?

O tym, jak piękna i niezwykła jest Polska, wie chyba każdy. Popularne turystycznie kierunki cieszą się również coraz większym zainteresowaniem wśród gości z zagranicy. Jak w związku z tym odpowiednio wypromować ofertę, by w Twoim obiekcie pojawili się również turyści z innych państw?

Jeśli prowadzisz obiekt noclegowy, który znajduje się w popularnej turystycznie miejscowości, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak duże zainteresowanie jest wśród gości, którzy poszukują noclegu w interesującym ich terminie. Ostatnie lata pokazały, że spora część turystów, którzy wypoczywają w Polsce to również turyści z zagranicy. Możemy tu spotkać Niemców, Brytyjczyków, czy osoby zza naszej wschodniej granicy. Dlaczego akurat Polska? Dzieje się tak z kilku ważnych powodów - przede wszystkim jest dla nich dużo taniej, a i zwiedzać i odkrywać również jest co. Nasz kraj jest atrakcyjnym miejscem do wypoczynku niemal pod każdym względem.


Obecna sytuacja polityczna i ekonomiczna naszego kontynentu, sprzyja podróżowaniu po państwach europejskich. Nie da się ukryć, że Polska jest chętnie odwiedzanym państwem i to zarówno przez osoby młode, jak i starsze. Pandemia koronawirusa niejako zahamowała swobodę podróżowania po Europie, ale wiele na to wskazuje, że w nadchodzące wakacje będzie to możliwe. 

 

Pandemia koronawirusa i wojna, która toczy się w Ukrainie, niejako spowodowała, że turyści z zagranicy z odpowiednią dozą ostrożności podchodzą do tematu wypoczynku w Polsce. Jak w takiej sytuacji przekoanć ich do urlopu w Polsce?


O czym musisz pamiętać, jeśli chcesz promować noclegi za granicą?


Jeśli zamierzasz reklamować swoje usługi w innych państwach europejskich, musisz odpowiedzieć sobie na kilka zasadniczych pytań. Przede wszystkim zastanów się nad tym do kogo chcesz skierować swoją ofertę i w jaki sposób reklamować swoje usługi. My, jako portal Nocowanie.pl, dzięki tłumaczeniom i innym narzędziom, oferujemy możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców.


Pamiętaj jednak, że sama chęć reklamowania się za granicą to za mało. Musisz przede wszystkim jasno:


  • określić swoją grupę docelową

  • przetłumaczyć treść swojej oferty w dostępnych formach Twojej reklamy

  • w stopniu przynajmniej komunikatywnym posługiwać się językiem angielskim i niemieckim

  • wziąć pod uwagę możliwości logistyczne - jeśli Twój obiekt znajduje się w miejscowości, która jest chętnie odwiedzana przez obcokrajowców, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że trafią również do Ciebie

  • przygotuj ofertę specjalną dedykowaną zagranicznym turystom

  • ważne jest, by treść Twojej oferty zawierała również wszelkie informacje o udogodnieniach w obiekcie i atrakcjach w miejscowości - również w języku obcym


Jeśli Twój obiekt nie należy do znanej i popularnej sieci hoteli, które są często wybierane przez zagranicznych turystów, to musisz zrobić wszystko, by w możliwie najlepszy sposób przekonać ich do skorzystania właśnie z oferty Twojego obiektu. Dlatego dla gości z zagranicy, którzy poszukują noclegu w Polsce, niezwykle ważne będą wszelkie najważniejsze informacje, zawarte w treści oferty w portalu Nocowanie.p i na Twojej stronie www. Im lepiej przygotowana oferta, zawierająca wiele ujęć z obiektu i jego otoczenia, tym większa szansa na to, że goście z zagranicy zdecydują się na nocleg właśnie u Ciebie. 


W jaki sposób promować ofertę noclegów za granicą?



Jeśli odpowiedziałeś sobie na wyżej postawione pytania i przeanalizowałeś całą sytuację, to najwyższa pora przejść do konkretów. By oferta Twojego obiektu była kompletna i zawierała najważniejsze informacje, również dla zagranicznych turystów, warto rozpocząć od uzupełnienia wszystkich możliwych szczegółów i informacji w języku polskim i dopiero wtedy przejść do tłumaczeń. 


  • Możliwości, jakie oferuje Nocowanie.pl


Portal Nocowanie.pl jest odwiedzany nie tylko przez polskich, ale również zagranicznych turystów. Miesięcznie oferty noclegów w popularnych miejscowościach, przegląda nawet 3 miliony turystów. W ramach abonamentu zyskujesz możliwość przetłumaczenia swojej oferty na język angielski i niemiecki. 


Dzięki naszym tłumaczom Twój obiekt zyska szansę na zainteresowanie zagranicznych turystów. Dodatkowo oferta będzie opublikowana także w różnych wersjach językowych portalu: angielskiej, niemieckiej, słowackiej, czeskiej, włoskiej i chorwackiej.


W ramach opłaconego abonamentu przysługuje Ci prawo do jednorazowego tłumaczenia tekstu składającego się z liczby do 4 000 (czterech tysięcy) znaków.


Warto również uzupełnić oferty specjalne na popularne terminy. Pozwoli to w szybki prosty sposób dotrzeć do turystów, również tych z zagranicy.


Sprawdź również: Oferty specjalne na sezon wiosenno-letni. O czym musisz pamiętać?


  • Przetłumacz swoją stronę www na języki obce


Uzupełnieniem promowania obiektu za granicą, na pewno będzie posiadanie własnej strony www. Oczywiście tu również, jak w przypadku oferty w portalu Nocowanie.pl, musisz przetłumaczyć ją na popularne języki obce. Warto zlecić tego typu usługę wyspecjalizowanym firmom, które w profesjonalny sposób przetłumaczą każde, nawet najbardziej skomplikowane słowo. 


Dzięki ciekawym treściom jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców z Europy i nie tylko. Każda interesująca informacja na stronie www, prezentująca atrakcje regionu i zalety Twojej oferty, może przesądzić o dokonaniu rezerwacji w Twoim hotelu.


Nasz portal umożliwia Ci bezpłatne założenie strony www na subdomenie Nocowanie.pl. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Strona www na subdomenie Nocowanie.pl


  • Pamiętaj o mediach społecznościowych


We współczesnych marketingu obiektu noclegowego, niezwykle ważną rolę odgrywają media społecznościowe. Facebook, Instagram, Google+ - niezależnie, na którą formę się zdecydujesz, warto być w ciągłym kontakcie z turystami, prezentując najciekawsze informacje związane z Twoim codziennym “funkcjonowaniem”. Odpowiadaj na wszelkie zapytania ze strony turystów - media społecznościowe mogą tu być formą komunikacji pomiędzy Tobą a turystami. Zadbaj o odpowiednie treści oraz dotarcie do Twojej grupy docelowej.


Przeczytaj koniecznie: Jak skutecznie promować oferty noclegów w mediach społecznościowych?


  • Kampanie Google Ads


Promocję w portalach noclegowych możesz z powodzeniem połączyć z działaniami prowadzonymi na własną rękę. Warto przede wszystkim zrobić wszystko, byś był dobrze widoczny w wyszukiwarce Google. Jest to bowiem miejsce, które odwiedzają osoby szukające swoich podróżniczych inspiracji. Co możesz w związku z tym zrobić, by wyróżnić się w wyszukiwarce?


Rozpocznij od optymalizacji treści na swojej stronie internetowej oraz portalach społecznościowych. Dostosuj je do zasad SEO, postaraj się, by każda była unikalna i nie kopiuj treści nawet jeżeli jesteś z nich zadowolony. Wszystko to może w dużym stopniu wpłynąć na twoją pozycję w wyszukiwarce Google. Zależy ona również od inwestycji w reklamy PPC, do których zaliczane są kampanie Google Ads. Jest to o tyle korzystna forma promocji, że płacisz tylko za przejście na twoją stronę poprzez specjalny odnośnik. Zapewnia ci to również wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, którą możesz osiągnąć nawet w krótkim czasie.


Mamy nadzieję, że dzięki naszym podpowiedziom, uda Ci się skutecznie wypromować ofertę noclegów wśród turystów z zagranicy. Zrób wszystko, by w nadchodzącym sezonie letnim, w Twoim obiekcie gościli turyści z różnych stron świata.




Następny artykuł Nowa atrakcja turystyczna w...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!