Jak wybrać właściwy kanał promocji on-line obiektu noclegowego?
Internet jest dziś niewątpliwie najszybciej rozwijającym się medium współczesnego świata.
Rozwój internetu całkowicie zmienił współczesny biznes. Nastąpiły duże zmiany w sposobie promowania produktów i usług. W sferze marketingu internetowego, toczy się ciągły wyścig o uwagę użytkownika. Dlatego tak istotne jest, by wybrać najbardziej skuteczną ścieżkę promocji w kanale on-line.
W każdym biznesie, szczególnie w branży noclegowej, ważne jest pozyskiwanie nowych klientów. Wybór odpowiednich kanałów i narzędzi sprzedażowo-marketingowych nie jest jednak zadaniem łatwym. Zamiast eksperymentować, warto zastanowić się na wyborem najbardziej sprawdzonych rozwiązań. Poniżej poddajemy analizie możliwości promocji w internecie.
Jak pokazują statystyki ponad połowa Internautów planuje urlopy wykorzystując strony o tematyce turystycznej. Jakie strony wybierają e-turyści?
Nocowanie.pl jest jednym z pierwszych serwisów, jaki powstał w ostatnim 15-leciu. W ciągu zaledwie kilku lat portal osiągnął wymiar ogólnopolski, czego efektem jest szeroka rozpoznawalność na rynku. Portal ma blisko 13 tysięcy aktywnych klientów, a promowane oferty trafiają do ponad 3 mln użytkowników miesięcznie. Co istotne, liczby te przekładają się na realne efekty. Jest to bowiem narzędzie pozwalające dotrzeć do szerokiego grona nowych klientów. Mocne wyeksponowanie oferty wpływa również na zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności budowanej marki. Dla wielu firm to bez wątpienia jedna z najintensywniejszych form promocji, jaka dostępna jest obecnie w kanale on-line.
Zastanawiasz się czy wybrać prowizję czy abonament? Przeczytaj!
Ilość czy jakość?
Często przedsiębiorcy stawiają sobie pytanie czy lepiej postawić na ilość i reklamować się w jak największej liczbie miejsc, czy wybrać jeden lub dwa najlepsze serwisy.
Jakość zawsze wygrywa! Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest wybranie kilku serwisów i „dopieszczenie” oferty. Wybieraj miejsca z największą liczbą użytkowników, tak aby Twoja reklama dotarła do wielu turystów. Sprawdzaj dodatkowe usługi świadczone przez serwis, samo zamieszczenie oferty na wynikach wyszukiwania może nie wystarczyć, nawet jeśli będzie kosztowało niewiele.
Oczywiście musisz być świadomy, że końcowy efekt zależy przede wszystkim od jakości świadczonej usługi. Nocowanie.pl oferuje efektywne narzędzia sprzedażowo-marketingowe, dzięki którym jesteś w stanie dotrzeć do klientów.
fot. bruce mars (CCO pexels.com)
Komentarze