Kampania "Piękny Wschód"
28 września odbyła się konferencja "Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki Polski Wschodniej" podsumowująca pierwszy rok kampanii "Piękny Wschód" realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.
POT
Polska Organizacja Turystyczna od lipca 2010 roku prowadzi ogólnopolską kampanię "Piękny Wschód", której celem jest promocja pięciu wschodnich województwa Polski oraz zwiększenie zainteresowania ofertą turystyczną promowanych regionów.
Programem objęte są województwa:
- warmińsko - mazurskie
- podkarpackie
- podlaskie
- lubelskie
- świętokrzyskie
Być może chcesz spędzić jesienny weekend w górach? Wejdź i zobacz: Weekend w Zakopanem za pół ceny
Kampania "Piękny Wschód"
Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej prezentuje atrakcje turystyczne każdego z województw oraz przeprowadza badania rozpoznawalności promowanych regionów. Idea kampanii polega na przełamaniu stereotypów w myśleniu o promowanych województwach. Celem projektu jest większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizacja tego regionu.
Odbiorcy kampanii
Odbiorcami kampanii "Piękny Wschód" są turyści, którzy zostali podzieleni na trzy grupy: poszukujący nowych form wypoczynku, zwolennicy turystyki aktywnej oraz turyści przyjeżdżający z całymi rodzinami.
"Kampania "Piękny Wschód" ma pokazać miejsca dotychczas niedoceniane i mało znane wśród młodych turystów. Ci zaś spędziwszy miło wakacje zrekomendują innym miejsca do spędzania czasu w dotąd nieuczęszczanych miejscach" - tłumaczy Elżbieta Wąsowicz - Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Konferencja turystyczna
Konferencja była podzielna na dwa bloki tematyczne. Pierwszym z nich była: "Promocja turystyki - wiarygodność, skuteczność, strategia", a kolejną "Tworzenie skutecznych strategii promocji w regionach i ich realizacja".
Źródło: Lokalna Organizacja Turystyczna Roztocze
Komentarze