Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Moc opowieści. Jak wykorzystać storytelling w nowoczesnej turystyce?

Moc opowieści. Jak wykorzystać storytelling w nowoczesnej turystyce?

Storytelling to obecnie bardzo popularne narzędzie marketingowe, które możesz wykorzystać do promocji swojego obiektu noclegowego. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak duża jest moc opowieści!

Storytelling, co to jest?


Tłumacząc z angielskiego, storytelling to po prostu opowiadanie historii. Towarzyszy ono ludzkości właściwie od zarania dziejów. Było to zjawisko, które służyło budowaniu wspólnoty a oprócz tego ułatwiało zapamiętywanie długich przekazów. Duży nacisk kładziono na chronologię wątków oraz wynikowy układ zdarzeń.

Także współcześnie storytelling polega na opowiadaniu historii, ale ich zadaniem jest wypromowanie marki, a w konsekwencji sprzedaż usług. Z tego względu twórcy kampanii oferują odbiorcom opowieści, które poruszają ich czułe struny, w jakiś sposób identyfikują z produktem i zachęcają do działania.

Doskonałym przykładem świetnego storytellingu są świąteczne reklamy – przoduje w tym zwłaszcza Allegro, ostatnio także Empik ze swoją kampanią „Żeby Cię lepiej widzieć”. Pomyśl, jak przenieść te praktyki na swój grunt i zachwycić turystów prowadzonym przez siebie obiektem noclegowym.

 

Jak stosować storytelling?


Aby stosowany przez ciebie storytelling był skuteczny, musisz odpowiedzieć sobie na dwa podstawowe pytania – do kogo kierujesz historię? co chcesz nią osiągnąć?

O ile odpowiedź na drugie zagadnienie wydaje się jasna – liczysz na zbudowanie grona wiernych klientów, którzy będą do ciebie wracać, oraz zainteresowanie niezdecydowanych jeszcze osób – o tyle nad pierwszym powinieneś się zastanowić. Chodzi tu przede wszystkim o ustalenie, kto należy do twojej grupy docelowej, czyli jaki jest twój wymarzony gość. Twoja opowieść odniesie odpowiedni skutek tylko wtedy, gdy kogoś przekona, a wszyscy wiemy, że nie ma uniwersalnego środka perswazji, który dotrze do wszystkich polskich turystów.

Pomyśl więc, kogo chcesz u siebie gościć, gdyż inaczej zainteresujesz rodziny z dziećmi, pary czy osoby zwracające uwagę na kwestie związane z ekologią. Musisz przy tym pamiętać o szczerości, bo jeżeli twoja opowieść nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości, w oczach turystów stracisz swoją wiarygodność.

 

Na czym można oprzeć historię? Przedstawiamy kilka wariantów:

 

  • Tradycje i wartości. Warto postawić na opowieść dotyczącą miejsca, które prowadzisz – jak wszystko się zaczęło, dlaczego zdecydowałeś się prowadzić taki biznes, czym się kierowałeś powołując swój obiekt do życia? Opowiedz, jak powstawał pensjonat, apartament czy dom, do którego teraz zapraszasz turystów.

 

  • Wyjątkowość. Czy oferujesz coś, czego nie ma nikt inny, np. oryginalny pakiet wypoczynkowy albo warsztaty? Turyści lubią czuć się prestiżowo i chętnie chwalą się tym przed innymi!

 

  • Wydarzenie. Jeśli w twojej okolicy odbywa się znany festiwal lub impreza, już na długo przed tą datą możesz budować w odbiorcach chęć udziału w imprezie. Opowiedz o korzyściach, jakie daje zarezerwowanie noclegów właśnie u ciebie.

 

  • Atrakcje okolicy. Urlopowicze szukają wyjątkowych miejsc, bujnej przyrody i możliwości wypoczynku blisko natury. Jeśli to właśnie jest twoja grupa docelowa, nie wahaj się i opowiedz o tym, jak wspaniale przebywa się w twoim regionie i jak można spędzić czas. Niech turyści zapragną skorzystać z twojej propozycji.

 

  • Legendy. Na ciekawych podaniach można zbudować całą markę, przykładem tego jest kampania województwa świętokrzyskiego, która pokazuje region przez pryzmat legend. Powstał między innymi szlak turystyczny dla osób zainteresowanych tematem.

 

Storytelling to jeden z elementów content marketingu, ważnego narzędzia służącego promocji obiektu noclegowego. Dowiedz się więcej na jego temat, wejdź: Content marketing w turystyce. Jak zainteresować potencjalnych gości?

 

fot. 742680 / Pixabay.com CC0



Następny artykuł Pogoda na drugą połowę...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!