Regulamin obiektu

REGULAMIN OBIEKTU

1. Regulamin określa warunki wynajmu domku.

2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

3. Dokonując rezerwacji wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisem ustawy z dnia 29.08.1997r o Ochronie danych osobowych.

4. Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie dokumentu tożsamości.

5. Oplata rezerwacyjna wynosi 20% kwoty pobytu, reszta platna gotówką w dniu przyjazdu.

6. Domek wynajmowany jest na minimum 2 doby, w ferie, święta min.3 doby, wakacje 4 doby.

7. Zameldowanie w dniu przyjazdu od 15.00 do 18.00,

Wymeldowanie w dniu wyjazdu od 8.00 do 10.00,

Na życzenie możliwe zmiany godzin.

8. Goscie przebywający w obiekcie proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.

9. Wszelkie uwagi, usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr.605 996 240

10. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.

11. Akceptujemy małe, ułożone pieski do około 12kg, większe tylko na zapytanie.

12. Zabrania się organizacji imprez okolicznościowych w obiekcie bez wiedzy właściciela.

13. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na placu zabaw, odpowiada ich opiekun.

14. W sezonie zimowym zalecane lancuchy na koła lub auto z napędem 4×4.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!