Regulamin obiektu
REGULAMIN OBIEKTU
1. Regulamin określa warunki wynajmu domku.
2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
3. Dokonując rezerwacji wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisem ustawy z dnia 29.08.1997r o Ochronie danych osobowych.
4. Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie dokumentu tożsamości.
5. Oplata rezerwacyjna wynosi 20% kwoty pobytu, reszta platna gotówką w dniu przyjazdu.
6. Domek wynajmowany jest na minimum 2 doby, w ferie, święta min.3 doby, wakacje 4 doby.
7. Zameldowanie w dniu przyjazdu od 15.00 do 18.00,
Wymeldowanie w dniu wyjazdu od 8.00 do 10.00,
Na życzenie możliwe zmiany godzin.
8. Goscie przebywający w obiekcie proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
9. Wszelkie uwagi, usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr.605 996 240
10. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
11. Akceptujemy małe, ułożone pieski do około 12kg, większe tylko na zapytanie.
12. Zabrania się organizacji imprez okolicznościowych w obiekcie bez wiedzy właściciela.
13. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na placu zabaw, odpowiada ich opiekun.
14. W sezonie zimowym zalecane lancuchy na koła lub auto z napędem 4×4.