Regulamin obiektu

REGULAMIN


pobytu w domu dla 10 osób i domu dla 4 osób

w Białogórze przy ul. Jałowcowej 11


Prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.


  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 17.00 w dniu przyjazdu , kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
  2. Po przybyciu prosimy Państwa o zgłoszenie się do recepcji w celu dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt.
  3. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
  4. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 300,- zł.
  5. Wynajmujący po przyjeździe zobowiązany jest odebrać dom. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić do recepcji.
  6. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia powstałych z jego winy i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt. Recepcja powinna zostać powiadomiona o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  7. W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  8. Wynajmujący są zobowiązani do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych:
  9. Cisza nocna obowiązuje od godz.22.00 do godz.8.00
  10. W przypadku gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w domu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
  11. Cena usług świadczonych przez właściciela nie obejmuje ubezpieczenia za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku, również za kradzież bagaży Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
  12. Ilość osób zamieszkałych w obiekcie nie może przekraczać deklarowanej liczby, o ile nie zostało to wcześniej uzgodnione z Właścicielem.
  13. Rodzice są zobowiązani do opieki nad dziećmi na terenie całego obiektu, w szczególności na placu zabaw. Wszelkie urządzenia na placu zabaw tj. trampolina, zjeżdżalnia, huśtawki przeznaczone są do użytku przez dzieci. Ze względu na bezpieczeństwo małych dzieci przebywających na terenie obiektu prosimy Państwa o każdorazowe zamykanie na klucz furtki i bramy przy wyjściu lub wejściu na teren posesji.
  14. W obiekcie prowadzona jest segregacja śmieci, Kosze na segregację znajdują się na zewnątrz budynku. Prosimy o przestrzeganie zasad segregacji.
  15. Ze względu na komfort wszystkich Gości nie przyjmujemy zwierząt.
  16. Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać w recepcji.
  17. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację zasad pobytu w naszym obiekcie.


Liczymy na współpracę przy przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Państwa w naszym obiekcie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!