7.2
Dodał: Ponad rok temu
A ja niestety, po tegorocznym pobycie w Adzie jestem w szoku i szczerze odradzam spędzanie urlopu akurat w tym miejscu. Do Białogóry przyjeżdżam od 30 lat - od czasu gdy było w niej 5 smażalni, strzelnica, sklep i pijalnia piwa. Do Ady trafiliśmy pierwszy raz kilka lat temu. Miejsce spodobało się nie tylko nam, ale i naszym licznym krewnym i znajomym, w większości z dziećmi. Co trzeba podkreślić – z małymi dziećmi, z których żadne (!), a przewinęło ich się tam w sumie 11, nie przeklina, nie bije innych dzieci, nie tłucze szyb itd. Było bardzo przyjemnie – bez fajerwerków, ale czysto i bardzo wygodnie. W tym roku jednak, po kilku udanych sezonach, właścicielka, być może przez pomyłkę (pomyliła z innymi gośćmi?), postanowiła nas zniechęcić do dalszych przyjazdów i wybrała bardzo skuteczną formę - postanowiła nas obrazić, żebyśmy więcej nie przyjeżdżali. Nie dość, że wymyśliła absurdalne (!) oskarżenia odnoszące się do zeszłego sezonu, w których to oskarżeniach sama się potem kompletnie zaplątała, to jeszcze rzuciła je potem pod adresem naszej mamy (/babci, lekarza), co – szczególnie biorąc pod uwagę treść tych oskarżeń – oprócz tego, że było absurdalne, to było nawet trochę śmieszne. Prawdziwych powodów takiego oryginalnego zachowania nigdy nie poznaliśmy i w sumie nie jesteśmy ciekawi. Cel osiągnięty – ani my (choć oskarżenia dotyczyły naszych sióstr i mamy) ani nikt z naszych 8 rodzin, z pewnością nigdy więcej tam nie zawitamy. Owszem, jest tam czysto i wygodnie i jest plac zabaw dla dzieci itd. ale nie po to człowiek jedzie na urlop i płaci komuś tysiąc zł, żeby go ktoś obrażał. Osobiście odradzam.

18 osób oceniło opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Najważniejszym dla mnie celem jest zapewnienie wszystkim Gościom pachnących czystością i zadbanych pokoi. Przykładam do tego bardzo dużą wagę. Niestety nie wszyscy nasi Goście potrafią to uszanować i przy wyjeździe pozostawiają pokoje w nienależytym porządku. Po zwróceniu na to uwagi czują się bardzo urażeni i rewanżują się żłą opinią w internecie.

Danuta Tokarska

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!