Regulamin obiektu

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższymi Regulaminami.


REGULAMIN DOKONYWANIA REZERWACJI:


  • Rezerwacja może być dokonana drogą elektroniczną (email) oraz telefonicznie.
  • Po dokonaniu rezerwacji osoba zamawiająca przesyła zadatek w kwocie i terminie ustalonej telefonicznie lub email (do 3 dni roboczch).
  • W tytule przekazu pocztowego należy wpisać termin pobytu (od … do) oraz ilość osób i pokoi (np 2 pokoje dwuosobowe). 
  • Niewpłacenie zadatku w ustalonym terminie powoduje automatycznie anulowanie rezerwacji
  • Opłata rezerwacyjna ( zadatek ) nie podlega zwrotowi.
  • W wypadku skrócenia deklarowanego pobytu klient zobowiązany jest do pokrycia i 100 % kosztów, jeżeli nastąpi to krócej niż 21 dni przed dniem przyjazdu.
  • Niepojawienie się Gościa do godz. 9.00 dnia następnego w stosunku do deklarowanego podczas rezerwacji terminu (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi.
  • Całość wartości deklarowanego pobytu regulowana jest w dniu przyjazdu.
  • Dokonanie rezerwacji oznacza jednocześnie akceptację niniejszego Regulaminu rezerwacji oraz Regulaminu pobytu.


REGULAMIN POBYTU:


  • Pobyt rozpoczyna się od godziny 15.00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
  • Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach wcześniejszych od rozpoczęcia doby hotelowej po dokonaniu wcześniejszych ustaleń telefonicznie lub email z właścicielem. 
  • Cisza nocna trwa od godziny 22.00 do 6.00 ( dziękujemy za jej przestrzeganie ).
  • Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
  • Przepraszamy zwierząt nie akceptujemy.
  • Obowiązuje całkowity zakaz palenia wewnątrz obiektu.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  • Ze względu na bezpieczeństwo i komfort pobytu wszstkich naszych Gości aneks śniadaniowy służy wyłącznie do przygotowania śniadań. Aneks nie jest przystsowany do gotowania poiłkow (nie ma możliwości gotowania obiadów).
  • Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia powstałe z jego winy. 
  • Za rzeczy pozostawione na terenie obiektu właściciel nie odpowiada. 
  • Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę. 
  • Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, gość ma obowiązek okazać dokument z fotografią ( Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. Z 2001 nr 87 poz. 960.). W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości właściciel ma prawo odmówić zameldowania Gościa. 
  • Osoby naruszające zasady niniejszego Regulaminu zobowiązane będą do niezwłocznego opuszczenia obiektu.
  • Chętnie służymy dodatkowymi informacjami pod nr telefonu podanym w dziale kontakt.




Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!