Ten obiekt otwierany jest sezonowo
Do 20 czerwca 2025 r. jest zamknięty. Możesz wysyłać zapytania o nocleg tylko dla terminów, w których obiekt jest otwarty.

Regulamin obiektu

Regulamin

REGULAMIN WILLA CZTERY BRZOZY

(dalej: Regulamin)

 

§ 1

Przedmiot regulaminu

1.      Regulamin WillaCzteryBrzozy określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu. Regulamin stanowi integralną część umowy z Gościem Obiektu.

2.      Wszystkie pokoje wynajmowane są na doby przez Willa Cztery Brzozy Grzegorz Brzozowski z siedziba przy ul. Starowiejska 23 w Kowalach, NIP 5830205840, (dalej: WillaCzteryBrzozy).

3.      Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu przez Gościa bez zastrzeżeń. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu WillaCzteryBrzozy w imieniu swoim i towarzyszących osób, z którymi przebywa. 

4.      Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu i wynajmowanego pokoju.

 

§ 2

Rezerwacja, meldunek, doba hotelowa

1.      W celu dokonania rezerwacji Gość wykonuje wskazane w systemie czynności, w szczególności wypełnia formularz rezerwacyjny i podaje dane osobowe.

2.      Do zawarcia umowy dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i wpłatę zadatku, części lub całości należności za pobyt w Obiekcie.

3.      W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług zakwaterowania (wynajem pokoju) za pośrednictwem WillaCzteryBrzozy konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).

4.      Pokój jest wynajmowany na doby hotelowe, udostępniony dla Gości po opłaceniu całkowitej należności za pobyt. 

5.      W ciągu 12 godzin od momentu dokonania rezerwacji Gość zobowiązany jest wpłacić zadatek w wysokości określonej w formularzu rezerwacyjnym. Zadatek może zostać uiszczony za pośrednictwem szybkich płatności Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym na numer konta podany w zakładce Kontakt na stronie www.willaczterybrzozy.pl. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@willaczterybrzozy.pl. Brak wpłaty zadatku w terminie 12 godzin od chwili dokonania rezerwacji skutkuje uznaniem umowy za niezawartą.

6.      Obiekt nie jest operatorem systemu płatności Przelewy24, zasady bezpieczeństwa oraz ochrony danych stosowane przez operatora dostępne są na jego stronie internetowej.

7.      Gość zobowiązany jest uregulować całość należności za pobyt najpóźniej na 7 dni do przyjazdu - w przypadku nieopłacenia pobytu w tym terminie WillaCzteryBrzozy będzie uprawniony do odstąpienia od umowy zawartej z Gościem i zatrzymania wpłaconego zadatku.

8.      Wpłacony zadatek jest bezzwrotny. W przypadku braku przyjazdu do obiektu z jakichkolwiek przyczyn, w tym także losowych i zdrowotnych, lub rezygnacji z pobytu, nawet po ówczesnym poinformowaniu obiektu, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku rezygnacji z pobytu na więcej niż 7 dni przed dniem rozpoczęcia pobytu, Gość traci cały wpłacony zadatek w wysokości zależnej od rezerwacji tj. 30% lub więcej. W przypadku rezygnacji lub anulacji na mniej niż 7 dni do daty rozpoczęcia pobytu lub niedojechania do obiektu, gość traci cały wpłacony zadatek w wysokości zależnej od rezerwacji tj. 30% lub więcej.

9.      Do ceny wynajmu pokoju doliczana jest jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie pokoju, której wysokość jest wyświetlana przy dokonywaniu rezerwacji i automatycznie dodawana do całkowitej kwoty rezerwacji. 

10.   Aby otrzymać fakturę VAT należy podać NIP oraz dane nabywcy najpóźniej w dniu wykonania przelewu zadatku przez Klienta.

11.   W przypadku pozostawienia pokoju w stanie wymagającym dodatkowego sprzątania, wykraczającego poza standardowe czynności porządkowe Gość zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów, na postawie wystawionego dokumentu rozliczeniowego.

12.   Doba hotelowa w pokoju rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10.00 ostatniego dnia pobytu, chyba że indywidualne umowy lub uzgodnienia z WillaCzteryBrzozy stanowią inaczej.

13.   Wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie jest możliwe za dodatkową opłatą wskazaną przez Obiekt, w przypadku chęci skorzystania z takiej opcji należy skontaktować się z Obiektem. Obiekt uwzględnia prośbę o przedłużenie doby w miarę dostępności pokoi.

14.   Nieuzgodnione z Obiektem wymeldowanie po godzinie 10:00 jest równoznaczne z przedłużeniem pobytu o kolejną dobę. Gość zobowiązany jest do opłacenia kolejnej doby na postawie wystawionego dokumentu rozliczeniowego.

15.   Ze względu na bezobsługowe meldowanie Gość jest zobowiązany do godz. 13.00 w dniu przyjazdu dokonać zameldowania online podając dane wymagane w formularzu: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane kontaktowe, serię i numer dowodu osobistego, datę urodzenia.

16.   W dniu przyjazdu, jeśli cały pobyt jest opłacony i gość dokonał zameldowania online, otrzyma za pośrednictwem SMS instrukcje dotyczące zameldowania - kod do sejfu z kluczem. Na prośbę Klienta możliwe jest wydanie drugiego klucza pokojowego.

17.   W dniu wyjazdu klucz/ klucze należy pozostawić w sejfie i wymieszać cyfry na sejfie, by nie pozostał widoczny kod.

18.   WillaCzteryBrzozy zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w pokoju, w przypadku niedokonania pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

19.   Osoby niezameldowane mogą przebywać za zgodą i na odpowiedzialność Gościa w zajmowanym przez niego pokoju wyłącznie od godz. 09.00 do godz. 21.00. Po godz. 21.00 istnieje obowiązek zgłoszenia pobytu dodatkowych osób. Przebywanie osób niezakwaterowanych w pokoju Gościa po godzinie 21.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego Apartament, na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. 

20.   W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych i niemożliwych do natychmiastowego usunięcia okoliczności, w szczególności wpływających na bezpieczeństwo Gościa lub jego majątku, WillaCzteryBrzozy zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu wpłaconego zadatku, bądź zaoferowania Gościowi innego pokoju podobnego do pierwotnie oferowanego.

21.   Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

22.   Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od WillaCzteryBrzozy nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.

23.   Zachowanie Gościa i jego współlokatorów, korzystających z usług Obiektu nie może w żaden sposób zakłócać spokojnego pobytu innych Klientów w Obiekcie. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług Klientowi i jego współlokatorom, jeżeli naruszą postanowienia Regulaminu Obiektu. W takiej sytuacji Klientowi nie przysługuje zwrot z wniesionych opłat za pobyt, ani kaucji.

24.   Wszelkie przedmioty pozostawione w pokoju przez Klienta lub jego współlokatorów, którzy opuścili Obiekt, mogą zostać odesłane do Klienta na Jego koszt i prośbę.

 

§ 3

Odpowiedzialność gościa

1.      W ciągu 2 godzin od wejścia do Apartamentu Gość jest zobowiązany zawiadomić WillaCzteryBrzozy o wszelkich szkodach i brakach zastanych w wyposażeniu pokoju wysyłając SMS lub wiadomość na biuro@willaczterybrzozy.pl, pod rygorem uznania, że do szkody doszło podczas jego pobytu w Obiekcie.

2.      Gość powinien zawiadomić WillaCzteryBrzozy o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. WillaCzteryBrzozy zastrzega sobie prawo obciążenia Gościa za wyrządzone szkody, po jego wyjeździe, poprzez przesłanie rachunku w przypadku płatności przelewem.

3.      Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna, wyjścia na balkon i drzwi wejściowe. 

4.      Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia w pokoju oraz w każdym innym miejscu na terenie wynajmowanego Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu lub odwiedzających go osób, w tym również z winy dzieci i zwierząt pozostających pod jego opieką. Naprawienie przez Gościa szkody wyrządzonej w pokoju następuje przez zapłatę kary pieniężnej (kary umownej). Cennik kar pieniężnych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, natomiast cennik zniszczeń i uszkodzeń załącznik nr 2. Jeżeli obciążająca Gościa kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez WillaCzteryBrzozy szkody, za którą Gość odpowiada, lub gdy dla danego zniszczenia, uszkodzenia zanieczyszczenia, bądź braku w wyposażeniu nie przewidziano w Cenniku 1/ Cenniku 2 kary pieniężnej, WillaCzteryBrzozy ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem z tytułu naprawienia szkody w pełnej wysokości jak również do poniesienia kosztów utraconych korzyści WillaCzteryBrzozy związanych z wyłączeniem pomieszczenia wymagającego, z przyczyn leżących po stronie Gościa, napraw lub remontu.

5.      Za szkodę odpowie także ten, kto nakłonił do jej wyrządzenia lub pomógł innej osobie wyrządzić szkodę, albo choćby tylko świadomie na niej skorzystał. Deliktem są też przypadki wyrzucenia, wylania lub spadnięcia jakiegokolwiek przedmiotu z okna pokoju zajmowanego przez gościa. 

6.      WillaCzteryBrzozy zastrzega sobie prawo poboru kaucji na poczet ewentualnych szkód materialnych w Obiekcie.

7.      Do obowiązku Gościa należy staranne przechowywanie wszelkich kluczy do pokoju. Zgubienie klucza skutkuje obciążeniem Gościa karą pieniężną wyszczególnioną w Załączniku nr 1.

8.      Po wyjeździe Gościa z pokoju w WillaCzteryBrzozy ma 72 h (liczone od godz. 10.00 w dniu wyjazdu) na zgłoszenie Gościowi ewentualnie powstałych po nim szkód. Zgłoszenie to może mieć formę SMS, telefoniczną lub mailową.

9.      WillaCzteryBrzozy zastrzega sobie prawo do pobrania zwrotnej kaucji w kwocie od 200 do 1000 PLN w zależności od standardu wykończenia i wyposażenia, w celu pokrycia potencjalnych szkód, powstałych z winy Gościa.

10.   Dzieci poniżej 13 roku życia powinny przebywać na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci. Osoby małoletnie od 13 do 18 roku życia mogą samodzielnie korzystać z usług Obiektu na wyłączną odpowiedzialność opiekunów prawnych.

 

§ 4

Odpowiedzialność Willa Cztery Brzozy

1.      WillaCzteryBrzozy ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. 

2.      WillaCzteryBrzozy nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, uszkodzenie lub utratę rzeczy wartościowych, stanowiących własność Gości. 

3.      WillaCzteryBrzozy nie odpowiada za: przedmioty o dużej wartości, znaczne kwoty pieniężne, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, przedmioty wielkogabarytowe oraz przedmioty zagrażające bezpieczeństwu.

 

§ 5

Pobyt zwierząt

1.      WillaCzteryBrzozy dopuszcza przebywanie zwierząt w wybranych pokojch. Pobyt ten musi być zgłoszony przed przyjazdem do Obiektu. Do rezerwacji zostanie doliczona opłata za zwierzę w wysokości 50 zł/doba.

2.      Podczas pobytu właściciel zwierzęcia bierze za niego pełną odpowiedzialność, wszelkie szkody wyrządzone przez psa będą wyceniane przez pracowników firmy WillaCzteryBrzozy, a kosztami naprawienia szkody zostanie obciążony właściciel. 

3.      Właściciel lub opiekun zwierzęcia jest zobowiązany do usuwania nieczystości pozostawionych przez zwierzę w pokoju i na całym terenie wynajmowanego Obiektu. 

4.      Obiekt zastrzega sobie prawo do sprawdzenia pokoju, w którym na pobycie przebywają zwierzęta w momencie kiedy uzna, że występuje taka potrzeba.

 

§ 6

Cisza nocna

1.      Na terenie wynajmowanego Obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 21:00 do 07.00 dnia następnego. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować karą pieniężną w wysokości 1000 zł. 

 

 

 

 

§ 7

Parking

1.      Parking na terenie Obiektu jest prywatny, niestrzeżony, monitorowany 24h, bezobsługowy i przeznaczony dla samochodów osobowych. Postój większych pojazdów, przyczep itp. należy skonsultować z Obiektem, który podejmie decyzję o udostępnieniu miejsca w oparciu o ilość wolnych miejsc postojowych w danym terminie.

2.      Na terenie parkingu znajduje się 12 nienumerowanych miejsc postojowych dla 14 pokoi.

3.      Gość powinien zgłosić chęć rezerwacji miejsca postojowego w trakcie dokonywania rezerwacji pobytu w Obiekcie. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy rezerwacji miejsca postojowego na czas pobytu Gości, jeśli w terminie pobytu wszystkie 12 miejsc będzie już zarezerwowane przez innych Klientów.

4.      Parking jest dostępny wyłącznie dla Gości Obiektu. Inne osoby odwiedzające Gości nie mogą zajmować miejsc postojowych.

5.      Najem powierzchni parkingowej dla Gości realizujących pobyt w Obiekcie, wiąże się z opłatą 50,00 zł/ doba.

6.      Miejsce postojowe jest dostępne dla Gości od g.15:00 w dniu zameldowania do g.11:00 w dniu wymeldowania, jest to wydłużony czas względem doby hotelowej, o 2 godziny.

 

§ 8

Postępowanie reklamacyjne

1.      Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.

2.      Obiekt ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.

3.      Reklamacja może zostać złożona przez Gościa w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@willaczterybrzozy.pl.

4.      Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5.      WillaCzteryBrzozy ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. WillaCzteryBrzozy udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.

 

§ 9

Postanowienia porządkowe

1.      Gościowi nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokoju ani jego wyposażeniu. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb pokoju, w tym na taras mebli, które nie są do tego przeznaczone.

2.      Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest w pokoju używanie otwartego ognia, czyli obowiązuje zakaz używania przedmiotów typu: zapalniczki, zapałki, świeczki czy urządzenia elektryczne, które nie stanowią wyposażenia pokoju. 

3.      Na terenie wynajmowanego Obiektu jest bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Złamanie tego zakazu skutkować będzie karą pieniężną zgodną z cennikiem. 

 

§ 10

Przetwarzanie danych osobowych

1.      Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

2.      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

2.1   Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Willa Cztery Brzozy Grzegorz Brzozowski z siedziba przy ul. Starowiejska 23 w Kowalach, NIP 5830205840.

2.2   Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl

3.      Dane osobowe:

3.1   Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

3.2   Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

3.3   Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail : biuro@willaczterybrzozy.pl

4.      Zobowiązania Administratora:

4.1   Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

4.2   Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

4.3   Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

 

 

 

5.      Zobowiązania Hotres.pl :

5.1   Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.

5.2   Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.

5.3   Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.

5.4   W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:

a)      szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych

b)      ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania

c)      zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego

d)      regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

 

§ 11

Postanowienia końcowe

1.      Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem, a Obiektem jest sąd powszechny, określony przepisami prawa.

2.      Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.04.2024 r.

 


 

Załącznik nr 1 do Regulaminu Willa Cztery Brzozy

Cennik kar pieniężnych (za każdy jednorazowy przypadek)

 

1.    Palenie tytoniu w miejscu niedozwolonym – 1000 PLN

2.    Przyjazd ze zwierzęciem bez zgłoszenia do Willa Cztery Brzozy i/lub bez zgody Willa Cztery Brzozy –1000 PLN

3.    Sprzątanie w pokoju wymiocin, krwi lub innych nieczystości fizjologicznych – 1000 PLN

4.    Zniszczenie lub uszkodzenie mienia Obiektu– w zależności od rodzaju szkody.

5.    Zniszczenie pościeli np. przez śpiącego na niej psa, poplamienie jej np. krwią, farbą, markerem lub podziurawienie albo inny sposób – 250 PLN

6.    Zanieczyszczenie balkonu lub tarasu moczem lub odchodami zwierzęcymi –2000 PLN

7.    Zgubienie klucza do pokoju – 250 PLN

8.    Złamanie klucza w zamku – od 500 PLN do 2500 PLN w tym wszelkie koszty na pokrycie wymiany zamka, dorobienia dodatkowych kluczy, awaryjne otwieranie drzwi przez ślusarza, koszt wyłączenia pokoju ze sprzedaży na 1 dobę.

 


 

Załącznik nr 2 do Regulaminu Willa Cztery Brzozy

Cennik zniszczeń i uszkodzeń elementów wyposażenia pokoju (za każdy jednorazowy przypadek):

 

Lampka nocna – 300 PLN

Biurko – 1000 PLN

Szafa – 1000 PLN

Szafka nocna – 600 PLN

Stolik kawowy – 600 PLN

Krzesło – 350 PLN

Komoda – 1000 PLN

Czajnik elektryczny – 250 zł

Lodówka mała/duża– 1000 PLN/ 1500 PLN

Sofa – 2000 PLN

Łóżko – 1500 PLN

Materac – 1500 PLN

Suszarka do włosów – 250 zł

TV 55 cali / TV 42 cali – 4000 PLN / 3500 PLN

 

Jeżeli uszkodzony sprzęt nie został wymieniony w powyższym załączniku, Gość zostanie obciążony szacunkowym kosztem wymiany/naprawy, w przypadku poniesienia przez Willa Cztery Brzozy niższego kosztu - otrzyma zwrot nadpłaty.

 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!