Regulamin obiektu

REGULAMIN DOMKÓW LETNISKOWYCH

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  2. Rezerwację wstępną (telefoniczna, mailowa, system rezerwacji) należy potwierdzić wpłacając zadatek w wysokości 30% wartości pobytu na konto wskazane przez właściciela obiektu w wyznaczonym terminie. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwacja zostanie anulowana.
  3. Pozostała kwota pobierana jest w dniu przyjazdu podczas meldunku.
  4. W przypadku rezygnacji z pobytu lub jego skrócenia, opłata nie podlega zwrotowi.
  5. W przypadku odwołania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi.
  6. Gość nie ma prawa przekazywać domku innym osobom.
  7. Osoby odwiedzające Gości domków mogą przebywać na terenie obiektu od godz. 8:00 do godz. 23:00.
  8. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00.
  9. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z kompleksu (w tym terenu rekreacyjnego, prywatnych tarasów itp.) mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
  10. Ilość osób zakwaterowanych w domku nie może przekraczać łącznej ilości miejsc noclegowych ustalonej przez właściciela.
  11. W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  12. W domkach obowiązuje całkowity zakaz smażenia ryb.
  13. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wniesione i pozostawione przez Gości.
  14. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu mechanicznego należącego do Gościa. Parking na terenie obiektu jest parkingiem niestrzeżonym.
  15. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia domków powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Po zakończonym pobycie, Właściciel ma prawo obciążyć Gościa kosztami naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu.
  16. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Właściciel domków może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. W przypadku opuszczenia obiektu przez Gościa, który naruszył postanowienia regulaminu, nie jest zwracana opłata za pobyt.
  17. Wszelkie usterki techniczne należy bezzwłocznie zgłaszać Właścicielom domków

 

Wpłata zadatku oznacza zapoznanie się i akceptację regulaminu

Życzymy udanego pobytu

 

 

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW

  1. Teren rekreacyjny, plac zabaw wraz z urządzeniami jest obszarem służącym zabawie i wypoczynkowi,
  2. Korzystanie z urządzeń powinno odbywać się zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem,
  3. Dzieci korzystające z urządzeń powinny przebywać wyłącznie pod opieką rodziców lub dorosłych opiekunów, którzy ponoszą za nie odpowiedzialność,
  4. Osoby przebywające w otoczeniu urządzeń zobowiązane są do zachowania porządku i czystości,
  5. Z urządzeń zabawkowych należy korzystać zgodne z ich przeznaczeniem,
  • Zabrania się w szczególności:
  • niszczenia urządzeń zabawkowych,
  • wchodzenia na daszki urządzeń i innych konstrukcji,
  • Zwrócenie uwagi na ostre krawędzie powstałe w wyniku czynników zewnętrznych np.: wandalizm,
  • Wszelkie uszkodzenia elementów zabawkowych należy zgłaszać do Właściciela,
  • Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i bezpieczeństwo osób i dzieci nie przestrzegających regulaminu,
  • Za rzeczy pozostawione na terenie placu zabaw Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

 

 

REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT W DOMKACH LETNISKOWYCH


  1. Pobyt zwierząt na terenie obiektu wymaga akceptacji Właściciela, która odbywa się na etapie dokonywania rezerwacji pobytu.


  1. Do obiektu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (bezwzględnie wymagane jest aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie i odrobaczenie).
  2. Właściciel zwierzęcia oświadcza,że zwierzę/ta są zdrowe i nie stanowią zagrożenia dla innych osób i zwierząt.
  3. Zwierzęta powinny przebywać w domkach. Poza domkami zwierzęta muszą być wyprowadzane na smyczy oraz muszą być przywiązane tak aby nie wkraczały na posesję sąsiedniego domku. 
  4. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do wyprowadzania psów w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych poza teren posesji.
  5. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i bielizny pościelowej obiektu dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w domku.
  6. Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.
  7. Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Domkach Letniskowych i akceptuje jego zapisy.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!