POD SKAMIENIAŁYM MIASTEM (obiekt 247443)
Regulamin obiektu
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem określającym obowiązki osób korzystających z naszych domków letniskowych.
Pragniemy zapewnić naszym gościom bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu w ośrodku.
Regulamin wynajmu domków letniskowych.
1. Wstępna rezerwacja terminu wynajmu domku możliwa jest telefonicznie lub mailowo.
2. Warunkiem potwierdzenia wstępnej rezerwacji jest wpłata zadatku w kwocie 30% wartości
wynajmu w terminie wskazanym w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji. Wpłata zadatku
stanowi równocześnie akceptację regulaminu.
3. Brak wpłaty zadatku we wskazanym terminie skutkuje anulowaniem wstępnej rezerwacji.
4. W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
5. Opłata za wynajem domku pobierana jest z góry gotówką pierwszego dnia pobytu lub
przelewem przed dniem przyjazdu.
6. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie domków,
spowodowane nie z winy właściciela ośrodka, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych
należności za pobyt.
7. Warunkiem otrzymania faktury na rzecz podatnika prowadzącego działalność gospodarczą
jest podanie numeru NIP w momencie rezerwacji.
8. Gość otrzymuje jeden klucz do drzwi wejściowych – jego zgubienie skutkuje naliczeniem
dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł.
9. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14, a kończy się o godzinie 12.
10. Gości z zasady przyjmujemy w godzinach od 14 do 18, wcześniejsze lub późniejsze
zakwaterowanie możliwe jest po wcześniejszym ustaleniu.
11. Brak przyjazdu Gościa bez wcześniejszej informacji do godziny 10 dnia następującego po dniu
umówionego przyjazdu, oznacza rezygnację z wynajmu. Gospodarz może wynająć domek
innej osobie.
12. Jest możliwość przedłużenia pobytu poza okres umówiony, jeśli poza okresem umówionym
nie nastąpiła rezerwacja.
13. Prosimy o zdanie wynajmowanego domku w stanie zbliżonym do tego, w jakim go Państwo
otrzymali.
14. Gość zobowiązany jest do sprawdzenia stanu wyposażenia domku w dniu przyjazdu oraz o
niezwłoczne poinformowanie Gospodarza o jakichkolwiek nieprawidłowościach.
15. Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z ich winy lub
winy odwiedzających ich osób.
16. W domku obowiązuje całkowity i kategoryczny zakaz palenia papierosów.
17. Zabrania się przenoszenia wyposażenia między domkami, a także zmiany ustawienia mebli w
domku bez wyraźnej zgody Gospodarza. Przed wyjazdem wszelkie zmiany powinny powrócić
do stanu pierwotnego.
18. Na terenie posesji obowiązuje cisza nocna w godzinach 23:00-7:00.
19. Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie posesji tylko i wyłącznie za wyraźną
zgodą Gospodarza.
20. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów
wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną
lub innych rzeczy materialnych Gości.
21. Gospodarz zapewnia jedno bezpłatne miejsce parkingowe do każdego domku, aczkolwiek nie
ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego
do Gościa.
22. Obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu na teren posesji samochodów oraz innych pojazdów
mechanicznych osób nie będących naszymi Gośćmi.
23. Goście nie mają prawa przekazywać zwalnianego przez siebie domku innym osobom, nawet
jeśli nie upłynął okres, za który uiścili należną opłatę.
24. Gospodarz lub osoba przez niego upoważniona ma prawo usunąć Gości przed zakończeniem
terminu wynajmu w przypadku naruszenia przez nich zasad współżycia społecznego i
bezpieczeństwa, a także gdy Goście naruszają porządek i spokój. Możliwe jest to po
dwukrotnym ostrzeżeniu o konsekwencji niewłaściwego lub niebezpiecznego zachowania. W
tym przypadku nie następuje zwrot pieniędzy za wynajem.
25. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu
domków.
26. Gospodarz oddaje do użytku plac zabaw dla dzieci (m. in. piaskownica, huśtawki,
Trampolina, kuchnia błotna), jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie
korzystających z niego dzieci. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź
opiekunowie prawni, zwracamy się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.
27. Gospodarz nie prowadzi usług serwisu pokojowego oraz sprzątania domków podczas pobytu,
dlatego obowiązkiem osoby wynajmującej jest utrzymanie ogólnego porządku w wynajętym
domku, jego obrębie oraz miejscach przeznaczonych do użytku wspólnego.
28. Prosimy o segregację śmieci. Na posesji znajdują się pojemniki na szkło, plastiki i metale,
papier oraz pozostałości po segregacji.
29. 20. Akceptujemy zwierzęta, pod warunkiem, że są przyjazne dla otoczenia i nie sprawiają
problemu, Właściciel pupila zobowiązuje się do sprzątania po zwierzęciu.
30. W momencie wpłaty zadatku, Gość potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i
wyraża zgodę na warunki w nim zawarte.
31. Osoby wynajmujące domek wyrażają zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych
osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z
późniejszymi zmianami)
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU
Ośrodek Wypoczynkowy „ Pod Skamieniałym Miastem”
REGULAMIN KEMPINGU
Cieszymy się, że jesteś naszym Gościem. Przestrzeganie zasad kempingu pozwoli nam zapewnić Ci bezpieczny i spokojny pobyt.
- Przed wjazdem na teren kempingu Goście powinni zgłosić chęć pobytu (u obsługi kempingu „Pod Skamieniałym Miastem” lub u właściciela – tel. 608 613 607 ) i uzgodnić miejsce oraz warunki pobytu.
- Opłata (wg obowiązującego cennika – oddzielny załącznik ) za pobyt uiszczana jest w chwili wyjazdu. Taryfy opłat są dobowe. Pierwszy dzień naliczany jest od przyjazdu do godziny 16.00 kolejnego dnia. Do tej godziny należy opuścić kemping; w przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata za kolejną dobę.
- Pamiętaj że obowiązuje cisza dzienna – a definitywnie nocna
- Zasada: „Goście naszych Gości są naszymi Klientami”. Odwiedzający mogą przebywać na terenie kempingu, jeżeli zostało to uprzednio uzgodnione z właścicielem, wchodząc powinni dokonać zgłoszenia i wniesienia opłaty u obsługi kempingu (wg cennika pobytu na kempingu „ Pod Skamieniałym Miastem” ) i stosować się do niniejszego regulaminu.
- Niepełnoletni mogą przebywać na kempingu wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
- W godzinach 23.00-7.00 obowiązuje cisza nocna.
- W godzinach 22.00 – 8.00 brama wjazdowa jest zamknięta. W przypadku potrzeby otwarcia prośba o kontakt z właścicielem.
- Właściciel nie jest odpowiedzialny za ewentualne zgubienie lub kradzież wartościowych przedmiotów. Właściciel uchyla się również od jakiejkolwiek odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone Klientom w trakcie użytkowania kempingu oraz sprzętu kempingowego lub wynikających z naturalnych, przypadkowych, nieprzewidywalnych wyjątkowych wydarzeń- użycie obiektów sportowych, boiska, wiaty „Grillowej”
- Śmieci powinny być wyrzucane przez przebywających na kempingu turystów do specjalnych pojemników.
- Kable elektryczne i przyłącza używane przez Klientów powinny być zgodne z normą CEE.
- Mieszkańcy kempingu zobowiązani są do ograniczenia poruszania się pojazdami mechanicznymi po terenie kempingu do niezbędnego minimum, a w przypadku takiej konieczności do przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
- Dostęp do kempingu uzależniony jest od zgody właścicieli, którzy zastrzegają sobie prawo do oddalenia gości, którzy nie przestrzegają zapisów regulaminu lub zachowują się w sposób naruszający harmonię kempingu. Wstęp na kemping oznacza akceptację i zastosowanie się do niniejszego regulaminu. Regulamin może być uzupełniony przez właścicieli o dodatkowe przepisy. Personel kempingu odpowiada za stosowanie obowiązujących zasad.
- Przebywający na kempingu zobowiązani są do posprzątania po swoich pupilach.
- Wjazd na teren kempingu oznacza akceptację zapisów niniejszego regulaminu.
Życzymy udanego pobytu 😊
Ośrodek wypoczynkowy „ Pod Skamieniałym Miastem”