Generalnie dla osób niewymagających. Dla rodzin z dziećmi absolutnie nie- brak miejsca do zabawy i biegania. Dla seniorów utrudnieniem mogą być schody (są wszędzie). Koszt noclegu 80 zł/os/doba przy tym standardzie wydaje mi się wygórowany. Właścicielka niemiła i arogancka. Na zapytanie o wolne noclegi ,na konkretny weekend ,twierdząco odpowiedziała mailowo. Potem telefonowałam potwierdzając rezerwację, wpłaciłam zadatek. Na miejscu okazało się, że nie ma wolnych pokoi na dwie noce, umówiona kwota obejmuje tylko jedną noc ( nie dwie), Panią nie interesuje nocowanie.pl a na maile nie odpowiada (??), bo nie ma czasu. Winę za zaistniałą sytuację zwaliła na mnie, rzekomo tak zamówiłam przez telefon i to jest wiążące. Po niezbyt miłej wymianie zdań ,żeby nie stracić zadatku ,nocowaliśmy ze znajomymi wspólnie w jednym pokoju ( 65zł/os/doba) ale nie taka była rezerwacja. Na moją prośbę o fakturę Pani zareagowała niezadowoleniem. Dostarczyła mi ją jednak bez numeru, wyszczególnienia daty noclegów i ilości osób ( żeby ukryć cenę??). Po zwróceniu uwagi bardzo niegrzecznie uzupełniła żądane informacje ale z komentarzem. Nie zaliczam tego wyjazdu do udanych i zalecam wszystkie uzgodnienia robić na piśmie- nie będzie rozczarowań i łatwo to udowodnić.
Jedynym plusem jest lokalizacja- blisko do sanktuarium i parku, obok budynku budki z pamiątkami i sporo punktów gastronomicznych.
Wyjazd: grupowy
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
lokalizacja:6/10
-
jakość do ceny:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Wszystkie informacje dotyczące Pokoi Gościnnych "Pod Klasztorem" są na stronie www.podklasztorem.pl
Sposób rezerwacji, ceny noclegu za osobę, opis szczegółowy obiektu i jego usytuowanie oraz zdjęcia pokoi.
Na pieczątce Firmy jest nr NIP, świadczący o prowadzonej legalnie działalności gospodarczej.
Faktury wydawane są bez zbędnej zwłoki.
Nasi Goście "in gremio" traktowani są z uprzejmością i poszanowaniem ich oczekiwań, ale muszą spełnić minimum zasad przyjętych regulaminem i opisanych w Internecie, na naszej stronie i innych portalach noclegowych, z których korzystamy my i nasi Goście.
W opisanym przypadku chaos informacyjny nie pozwala zrozumieć, o jakim problemie pisze nasz Gość. Czy o warunkach, czy o cenach i płatności, czy o własnym błędnym sposobie dokonania rezerwacji noclegu czy o dzieciach i ich zabawach na naszym placu (w tym czasie było u nas prawie 10 dzieci !), czy o wizycie w Klasztorze Jasnogórskim i spacerach w parku...
Trudno, bywają osoby którym nic nie odpowiada, a swoją frustrację - hejtem w internecie, próbują zostawić nam.
Niestety, z marnym skutkiem. Pomimo tego - jesteśmy do Państwa dyspozycji.