Regulamin obiektu

Regulamin wynajmu i rezerwacji domków „Osada Rokicie”

§1. Postanowienia ogólne.

1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu

domków. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień

niniejszego Regulaminu. W momencie dokonania rezerwacji (wpłacenia 30% ceny pobytu)

umowę najmu uważa się za zawartą.

§2. Rezerwacja i zadatek.

1. Uzgodnioną rezerwację wstępną (telefoniczną lub mailową) należy potwierdzić wpłacając

zadatek w ciągu 3 dni roboczych na:

Osada Rokicie Dorota Waniczek, ul. Poniatowskiego 25, 34-440 Maniowy

Nr konta 10 1050 1445 1000 0097 3965 0167

W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz termin pobytu.

Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulację rezerwacji wstępnej.

2. Wpłata zadatku przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin

najmu.

3. Pozostałą kwotę za pobyt Wynajmujący wpłaca gotówką w dniu przyjazdu przy pobieraniu

kluczy.

4. Wynajmujący zobowiązany jest w dniu przyjazdu do uregulowania całej należności za pobyt

nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od Właściciela, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu

lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne, itp.).

5. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany

okres nie jest zwracana.

6. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł (za jeden domek), która jest

zwracana w dniu wyjazdu po sprawdzeniu domku.

7. Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 60 dni przed przyjazdem. W

takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia

anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie

pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu opłacona kwota w ramach rezerwacji nie jest

zwracana.

§3. Odbiór domku.

1. Doba hotelowa zaczyna się o godz: 15:00 (przyjazd), a kończy o godz: 10:00 (wyjazd).

2. Wynajmujący zobowiązany jest do poinformowania Właściciela lub osoby odpowiedzialnej

za przekazanie kluczy najpóźniej jeden dzień przed przyjazdem, jeżeli godzina przyjazdu

jest inna niż w punkcie nr 1 (godz. 15:00).

3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Wynajmujący

zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby

odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.

4. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w domku w obecności Właściciela lub osoby

upoważnionej.

5. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób

korzystających z domku (bez zgody i wiedzy właściciela lub osoby upoważnionej),

właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi

konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

6. Cena usług świadczonych przez właściciela domków nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług

korzystają Wynajmujący na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku

(szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w

czasie całego rekreacyjnego pobytu, firma nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed

przyjazdem odpowiednio się ubezpieczyć).

7. Wynajmujący po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać

domek, tzn. sprawdzić meble, okna, kabinę prysznicową i pozostałe urządzenia znajdujące

się w domku. Pozytywny odbiór Wynajmujący potwierdza własnoręcznym podpisem pod

regulaminem.

8. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Właściciela.

9. Właściciel dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych, ale tylko w

elementach niewidocznych (takich jak uszkodzone łóżko, uszkodzone drzwi do szafy itp.).

10.Brak uwag ze strony Wynajmującego co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po

otrzymaniu kluczy oznacza, że Wynajmujący nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu, a

wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w

dobrym stanie.

11.Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w domku w czasie jego pobytu i

wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu

lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.

§4. Użytkowanie domku podczas pobytu.

1. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Ze względu na wymagania ochrony

przeciwpożarowej, wszelakie próby palenia tytoniu w domku będą skutkować

natychmiastowym zerwaniem umowy bez możliwości odzyskania pieniędzy za

niewykorzystany okres pobytu.

2. Palenie tytoniu jest dopuszczalne tylko na tarasie, na zewnątrz budynku w miejscu do tego

wyznaczonym.

3. Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym specjalnie do tego celu

miejscu lub innym wskazanym przez Właściciela.

4. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów

oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel

zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w domku i nie jest

wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

5. Jeśli wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej obowiązującej od godziny 22:00 do 6:00

Właściciel lub osoba odpowiedzialna za klucze zostanie zmuszona do uzasadnionej

interwencji wezwania policji, Właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania

umowy.

6. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domku nie wolno używać

jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie

będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np.

grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do domku

łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym

zapachu.

7. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu

dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w domku.

O konieczności dokonania napraw lub nakładów Wynajmujący zobowiązany jest

niezwłocznie poinformować Właściciela obiektu.

8. Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu domku w stanie

zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów

kuchennych przed wyjazdem. Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania

skutkuje zapłatą rekompensaty pobranej z pozostawionej kaucji tytułem końcowego

sprzątania domku w wysokości 100 zł.

9. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem domku a Wynajmującym nie obejmuje dojazdu,

wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.

10.Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u

niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu.

11.Akceptujemy zwierzęta za dodatkową opłatą pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia

tego faktu podczas rezerwacji oraz, że nie będą zagrażały i przeszkadzały osobom

mieszkającym w pobliżu. Wszelkie szkody spowodowane przez zwierzęta ponosi

Wynajmujący.

12.Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym jest prawo

polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia

sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela.„Na podstawie art. 13 ust.1

i 2 rozporządzenia RODO informuję Pana/Panią ,że:- administratorami Pana/Pani danych

osobowych jest:

– Osada Rokicie Dorota Waniczek, ul. Poniatowskiego 25, 34-436 Maniowy,

NIP 735-165-20-16 dalej: administrator.

– kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą : osadarokicie@gmail.com,

ul. Poniatowskiego 25, 34-436 Maniowy , lub osobiście w siedzibie administratora.

Pana/Pani dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem umowy

sprzedaży/umowy o świadczenie usług z administratorem – aktualną podstawą prawną

przetwarzania podanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, lit.c i lit.f rozporządzenia

RODO.

W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do

swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak

również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do

przenoszenia danych.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka

prawnie uzasadnionego interesu administratorów, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia

sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Wobec Pana/Pani osoby nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez

istotnego udziału człowieka), w tym Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały

profilowaniu.”

Życzymy miłego pobytu

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!