Regulamin obiektu
Regulamin:
- Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 15:00, a kończymy o godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu.
- Warunkiem rezerwacji wypoczynku jest wpłata zadatku w wysokości 30% ceny pobytu w terminie 3 dni od wstępnej rezerwacji na konto podane w mailu potwierdzającym rezerwację.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu ośrodka.
- Prosimy o uregulowanie całkowitego kosztu pobytu najpóźniej w dniu przyjazdu.
- W miesiącach lipiec i sierpień 7, 14, 21 dniowe rozpoczynające się od soboty.
- Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy ani wpłaconego zadatku w razie niedotrzymania podanego terminu pobytu lub rezygnacji z pobytu.
- Jako zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia wyposażenia domku pobierana jest zwrotna kaucja w wysokości 200 zł.
- Zgodnie z uchwałą Rady Gminy Dąbki pobierana jest opłata klimatyczna.
- Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności pracownika recepcji ośrodka. Wszelkie usterki prosimy zgłaszać niezwłocznie. Prosimy o przestrzeganie ogólnie przyjętych zasad BHP i PPoż.
- Zabrania się palenia tytoniu w domkach. Prosimy o korzystanie z popielniczek na zewnątrz obiektu.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze.
- Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godz. 22:00 do godz. 8:00. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od godz. 23:00 do godz. 7:00.
- Plac zabaw dla dzieci przeznaczony jest do korzystania wyłącznie pod opieką dorosłych.
- Zwierzęta domowe mile widziane (wymagane wcześniejsze ustalenie z recepcją).
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów wynajmu.