Regulamin obiektu

REGULAMIN

DOMKI MORSKI KONIK

(zwany dalej „Regulaminem”)

WSTĘP

1. Niniejszy Regulamin określa wszystkie zasady obowiązujące w Obiekcie, prawa i obowiązki Usługodawców i Klienta, Politykę prywatności

2. Właściciel świadczy usługi polegające na wynajmie obiektów krótkotrwałego zakwaterowania – domki (PKD 55.20.Z) na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie

3. Regulamin został zamieszczony przez Usługodawców na stronie internetowej www.morskikonik.pl

4. Klient przed skorzystaniem z usług hotelarskich świadczonych przez Usługodawcę, zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Wpłacenie zadatku przez Klienta równoznaczne jest z akceptacją warunków tego regulaminu.

I DEFINICJE

Użyte w regulaminie terminy oznaczają:

1. Usługodawca oznacza N-House s.c. z siedzibą w Warszawie (04-247); ul. Chełmżyńska 23 A; NIP 952-220-64-03; REGON 386089363;

2. Obiekt – Domki Morski Konik 76-150 Kopań 7N;

3. Klient – podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług oferowanych przez Usługodawców, Klient może być jednocześnie Gościem;

4. Gość – osoba fizyczna korzystająca z usług oferowanych przez Usługodawcę w Obiekcie;

5. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. Do skutecznego zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą dochodzi w chwili wpłaty przez Klienta na rzecz Usługodawcy bezzwrotnej przedpłaty

6. Rezerwacja – rezerwacja usług świadczonych przez Usługodawcę, dokonywana telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym na stronie www Usługodawcy, e-mail pod adresem wskazanym na stronie www Usługodawcy lub za pośrednictwem serwisów internetowych zgodnie z regulaminem każdego z serwisów internetowych;

7. Kaucja – określona w treści Regulaminu kwota pieniężna zabezpieczająca roszczenie Usługodawcy w przypadku zaistnienia szkód w wynajętym w ramach usług świadczonych przez Usługodawcę, domku, za które winę ponosi Gość;

8. Strona WWW Usługodawcy –morskikonik.pl;

9. Anulowanie rezerwacji – rozwiązanie umowy zawartej na odległość za obustronną zgodą stron

10. Przedpłata – dokonana wpłata zawsze w formie zadatku – bez względu na sposób oznaczenia przez klienta – na poczet dokonanej rezerwacji.

II USŁUGODAWCA

1. Usługodawca (N-House s.c. z siedzibą w Warszawie (04-247); ul. Chełmżyńska 23 A; NIP 952-220-64-03 REGON 386089363) świadczy usługi;

• 76-150 Kopań 7N w: Domek nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6

III PROCES REZERWACJI I MELDOWANIA

1. Rezerwacji można dokonać poprzez: serwisy internetowe oraz telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym na stronie WWW Właściciela.

2. Klient jest odpowiedzialny za przekazanie prawidłowych danych w trakcie dokonywania rezerwacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Klienta.

3. Rezerwacja odbywa się w następujący sposób:

1. W przypadku dokonania rezerwacji telefonicznie, usługodawca wprowadza dane Klienta przekazane przez Klienta w trakcie rozmowy, niezbędne do dokonania rezerwacji; na adres e-mail wskazany przez Klienta zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji wraz z informacjami dodatkowymi, w których zawarty będzie link do regulaminu zamieszczonego na stronie.

2. W przypadku dokonania przez Klienta rezerwacji min 14 dni przed przyjazdem termin dokonania przedpłaty upływa po 72 godz.. Jeśli Klient dokonał rezerwacji w czasie krótszym niż 14 dni do momentu rozpoczęcia pobytu przedpłaty należy dokonać w terminie 24 godz..

3. Ceny świadczonych przez Usługodawcę usług jest wskazany na stronie WWW Usługodawcy. Wskazane ceny zawierają podatek VAT.

4. Podstawowa cena w Obiekcie zawiera nocleg 6 osób bez względu na wiek.

5. Dzieci bez względu na wiek traktowane są jako osoby dorosłe.

6. Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN).

7. Uiszczenie przedpłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy na odległość pomiędzy Usługodawcą a Klientem.

8. Dwa dni przed przyjazdem Klient jest zobowiązany potwierdzić przyjazd e-mail lub telefonicznie tel. 573 944 687

9. Odbiór kluczy następuje po dokonania meldunku. Meldunek następuje poprzez wypełnienie karty meldunkowej, zawierającej dane osób przebywających w Obiektach razem z Klientem (Imię i Nazwisko; data urodzenia; adres zamieszkania). Klient własnoręcznym podpisem potwierdza w imieniu własnym i osób zameldowanych, zapoznanie się z regulaminem i akceptację warunków tego regulaminu.

10. Pozostała część kwoty należnej właściwemu Usługodawcy uiszczana jest przez Klienta;

1. w recepcji w trakcie meldunku i odbierania kluczy – kartą płatniczą lub

2. przelewem na konto bankowe Usługodawcy najpóźniej w dniu przyjazdu oraz okazanie potwierdzenia dokonania przelewu.

11.Usługodawca wystawia faktury zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.

IV WARUNKI ZMIAN I ANULOWANIA REZERWACJI

1. Rezerwację można anulować e-mail.

2. W przypadku anulowania rezerwacji dokonana przedpłata nie podlega zwrotowi

3. W związku z pandemią Covid-19 – wszystkie rezerwacje dokonane od 1 stycznia 2021 są traktowane jak rezerwacje standardowe; nie ma możliwości powoływania się na wybuch epidemii koronawirusa. Możliwa jest zmiana terminu zgodnie z dostępnością i po uzgodnieniu z Usługodawcą

4. W przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie w dniu przyjazdu oraz braku kontaktu Klient zostaje obciążony całkowitą kwotą rezerwacji.

5. W przypadku rezygnacji z pobytu istnieje możliwość przekazania własnej rezerwacji i zaliczenie wpłaconych kwot osobie trzeciej pod warunkiem pisemnego (np. e-mail na adres pawel.grzelak@morskikonik.pl) powiadomienia Usługodawcy, podając dane Osoby na którą przekazuje się rezerwację. Opłata za pobyt nie zmieni się, jeśli nie zmienią się warunki tj. nie zmieni się termin, nie zwiększy się liczba osób.

V ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827)

VI INFORMACJE DODATKOWE

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu. Zameldowanie możliwe w godz. 15:00-22:00 w dniu przyjazdu lub od godz. 6:00 dnia następnego. Meldunek w godz. 22:00-6:00 płatny 100zł

2. Adres Recepcji76-150 Kopań 7N. Recepcja nie ma ustalonych, stałych godzin pracy. Preferowany kontakt telefoniczny tel. 573944687

3. Obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 6:00.

4. Klient zobowiązany jest do przekazania w ramach kaucji kwoty w wysokości 200 zł, w chwili odbierania kluczy w recepcji oraz rozliczona podczas wymeldowania Gościa. Kaucja podlega zwrotowi w całości w przypadku niestwierdzenia uszkodzeń lub braków w wyposażeniu domku.

5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub dostrzeżenia usterek w wyposażeniu domku, zaleca się niezwłoczne zgłoszenie takiego faktu personelowi obiektu.

6. Gość jest zobowiązany do dbania o utrzymanie wynajętego domku w należytym stanie (także poprzez dbanie o jego prawidłowe zabezpieczenie przez zamykanie drzwi na klucz przy każdorazowym opuszczeniu domku i przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób trzecich) i do natychmiastowego poinformowania o wyrządzonej szkodzie (na osobie i mieniu), za którą Gość, w przypadku wykazania jego winy, ponosi odpowiedzialność materialną.

7. Gość ponosi odpowiedzialność za wyrządzone ze swojej winy szkody zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

8. Palenie tytoniu na terenie obiektu, w którym usytuowany jest domek odbywa się wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Za palenie tytoniu w miejscu do tego niewyznaczonym (np. w domku), Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 500 zł, zgodnie z Ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. 2010 nr 81 poz. 529).

9. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, bez uprzedniego zrealizowania obowiązku meldunkowego w przez osobę trzecią w recepcji. Osoby, które nie zrealizowały obowiązku meldunkowego mogą przebywać w danym domku, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu pracownikowi recepcji, tylko w godzinach od 6:00 do 22:00.

10. Chęć przedłużenia pobytu przez Klienta należy zgłosić najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu pobytu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi wyłącznie w sytuacji dysponowania wolnymi miejscami przez Usługodawcę.

11. W przypadku skrócenia pobytu Klient jest obciążany całkowitą kwotą należną właściwemu Usługodawcy z tytułu dokonanej rezerwacji. Skrócenie pobytu należy zgłosić w recepcji.

12. Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.

13. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 jest dozwolony jedynie pod opieką osób dorosłych.

14. W obiektach obowiązuje zakaz korzystania w domkach z własnych urządzeń, takich jak grille, grille elektryczne, butle gazowe (poza tymi udostępnionymi przez Usługodawcę zgodnie z ich przeznaczeniem) bez wyrażenia zgody przez personel. Obowiązuje również zakaz rozpalania grilli poza miejscami do tego wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, np. fajerwerków w Obiekcie.

15. Wszelkie odpady należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonych miejscach na terenie Obiektu. Obowiązuje segregowanie odpadów zgodnie z piktogramami umieszczonymi na kontenerach.

16. Do jednego domku lub apartamentu przypisane jest maksymalnie jedno miejsca parkingowe, z którego może skorzystać Gość.

17. W przypadku pozostawienia przez Gościa po wymeldowaniu z danego domku rzeczy ruchomej stanowiącej jego własność, Usługodawca jest zobowiązany do postępowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 lutego 2015 roku o rzeczach znalezionych (Dz.U. z 2015 r. poz. 397) i obowiązującymi powszechnie przepisami.

18. Kontakt z Usługodawcą jest możliwe drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 573 944 687 (koszt opłaty za połączenie według stawki operatora telefonicznego, z którego usług korzysta Klient)

VII OPŁATY DODATKOWE

1. Od każdego Gościa pobierana jest opłata klimatyczna (miejscowa) na rzecz Gminy Darłowo.

2. Opłata za zwierzęta 20,00zł za dobę – przyjmujemy zwierzęta łagodne, przyjazne dzieciom po uzgodnieniu z Usługodawcą

VIII .POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Reklamacje mogą być składane z tytułu:

1. niedotrzymania z winy Usługodawców określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,

2. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

2. Reklamację można wnieść w terminie 7 dni licząc od dnia stwierdzenia przez Usługobiorcę uchybienia, o którym mowa w pkt. 1.

3. Reklamacja powinna zostać złożona na adres siedziby Usługodawcy lub drogą korespondencji e-mailowej na adres pawel.grzelak@gmail.com lub osobiście, w formie ustnej, obsłudze niezwłocznie po stwierdzeniu uchybienia, o którym mowa w pkt.1, zawierać imię, nazwisko oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, zostać podpisana (w przypadku złożenia pisemnej reklamacji na adres siedziby Usługodawcy) oraz zawierać aktualne dane Klienta.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie najpóźniej do 7 dni roboczych licząc od dnia jej doręczenia. Jeżeli reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona przez właściwego Usługodawcę we wskazanym terminie, Usługodawca powiadomi Usługobiorcę w przyczynach opóźnienia i przewidywanym czasie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku złożenia reklamacji w formie ustnej, Usługodawca dołoży starań w celu jej niezwłocznego rozpatrzenia.

5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, właściwy Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie przyczyny odmowy i pouczyć Usługobiorcę o prawie odwołania się do właściwego Rzecznika Praw Konsumenta.

IX ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe na osobie lub mieniu Gościa na zasadach wyrażonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

X WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA USŁUGODAWCY

1. Zasoby informacyjne i cała pozostała zawartość serwisu www.morskikonik.pl, tj. teksty, grafiki, logotypy stanowią własność intelektualną Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy i są chronione przez polskie oraz międzynarodowe przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej, a w szczególności przez przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83)

2. Kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych treści dostępnych w łamach serwisu www.morskikonik.pl, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa jest bez zgody Usługodawcy zabronione.

XI. POBYT ZWIERZĄT

1. Możliwy jest pobyt zwierząt tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem

2. Przyjmujemy zwierzęta małe do 10kg

3. Nie przyjmujemy szczeniąt (do 1 roku) oraz kotów

4. Usługodawcy zezwalają na pobyt maksymalnie jednego zwierzęcia domowego w domku, za co pobierana jest opłata w wg cennika doliczana do całkowitej kwoty należnej Usługodawcy z tytułu dokonanej rezerwacji.

5. Zwierzęta przebywające w Obiekcie powinny mieć aktualne świadectwo zdrowia.

6. Zabrania się wypuszczania zwierząt bez smyczy. Właściciel zobowiązany jest wyprowadzać zwierzę poza teren Ośrodka oraz sprzątać po swoim zwierzęciu

7. Zabrania się pozostawiania zwierząt bez opieki w domkach/apartamentach

8. Właściciel zastrzega sobie prawo ograniczenia liczby przebywających zwierząt na terenie Obiektu oraz odmowy przyjęcia zwierzęcia bez podania przyczyny.

XII KORZYSTANIE Z MIEJSC POSTOJOWYCH

1. Na terenie Obiektu Usługodawca udostępnia bezpłatnie jedno miejsce postojowe, w wyznaczonym miejscu

2. Miejsca postojowe są niezamykanymi i niestrzeżonymi miejscami przechowywania pojazdów należących do Gości Obiektu

3. Usługodawca jest upoważniony do usunięcia pojazdu w razie zaistniałego i uzasadnionego zagrożenia

4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy, a szczególności:

• Rzeczy pozostawione wewnątrz pojazdu

• Kradzież pojazdu z miejsca postojowego

• Szkody żywiołowe

• Stłuczki i kolizje

• Szkody wyrządzone przez osoby trzecie

XVI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, które każdorazowo wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia wprowadzenia

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – polityka prywatności

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest N-HOUSE s.c. ul. Chełmżyńska 23 A, NIP:9522206403, Regon 386089363

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest:

2.Dobrzy Ksiegowi 02-739 Warszawa ul. Wałbrzyska 11 /252

Kontakt@dobrzyksiegowi.pl

danych związanych z dokumentami finansowymi przede wszystkich fakturami zakupowymi i sprzedażowymi – prowadzenie księgowości

4. HOME PL S.A. ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin; NIP8522103252, REGON 811158242, KRS 0000431335 – przetwarzanie danych związanych z przechowywaniem na swoich serwerach domeny morskikonik.pl oraz skrzynki pocztowej pawel.grzelak@morskikonik.pl, obsługa certyfikatu bezpieczeństwa SSL.

Cel przetwarzania Państwa danych osobowych:

1. W celu realizacji zawartej z nami umowy w formie karty rejestracyjnej/meldunkowej, a w szczególności:

– wystawienia niezbędnych dokumentów skorzystania z naszych usług (faktury, paragonu) oraz dokonywania płatności gotówkowych i bezgotówkowych;

– obsługi zgłoszeń, które są kierowane do nas drogą telefoniczną, mailową;

– wykorzystywania przez nas danych kontaktowych w celu związanym ze świadczeniem usług wynikających z zawartej umowy świadczenia usług;

– obsługi reklamacji i skarg – jeśli zostaną złożone;

– w celach podatkowych i rachunkowych, gdyż wymagają tego od naszego ośrodka przepisy prawa;

2. Zgodnie z prawnie usprawiedliwionym celem Administratora:

– prowadzenia działań marketingu bezpośredniego własnych usług i/lub produktów;

– podtrzymania relacji z klientem;

– prowadzenia analiz statystycznych;

– zapewnienia obsługi płatniczej;

– windykacji należności;

– archiwizacji danych w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa;

3.Zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

4.Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

5. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

Zobowiązania Administratora

1. Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

4. Kartę meldunkową Właściciel przechowuje w swojej siedzibie przez okres 12 mcy, po którym ulegają zniszczeniu.

5. Korespondencję e-mail dotycząca zapytania o ofertę, również za pośrednictwem innych portali noclegowych administrator przechowuje na swojej skrzynce email przez okres 5 lat w celach wysłania oferty. Właściciel adresu email może po uzyskaniu odpowiedzi na zapytanie wysłać na adres pawel.grzelak@morskikonik.pl żądanie usunięcia adresu email przed upływem w/w okresu.

Postanowienia końcowe w zakresie przetwarzania danych osobowych

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;

2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!