7.2
Dodał: Ponad rok temu
Jeśli chodzi o pokoje,pensjonat czy lokalizacje to jak najbardziej na plus natomiast bardzo rozczarowała mnie postawa właścicielki. W skutek pogorszenia się stanu zdrowia mojej mamy musiałyśmy skrócić pobyt z 7 do 4 noclegów. Pani właścicielka ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu powiedziała, że nie ma szans na zwrot pieniążków za niewykorzystane 3 noclegi. Wg mnie jest to bardzo nieuczciwa praktyka zwłaszcza w tak poważnej sytuacji jaka miała miejsce. Dla mnie to nic innego jak dorabianie się na nieszczęściu innych. Ja osobiście nigdy nie wzięłabym pieniędzy za usługę której nie wykonałam nawet gdyby miało to miejsce nie z mojej winy. Kwestia przyzwoitości. Pobyt byl poza sezonem, nie było pełnego obłożenia pokoi wiec gdyby ktoś inny był zainteresowany pobytem w tym terminie nie kolidowałoby to z naszą rezerwacją. Na stronie pensjonatu jest informacja, że zadatek nie jest zwracamy w przypadku rezygnacji 30 dni przed przyjazdem. W związku z czym uważam że stosownym byłoby wyliczenie wysokości zadatku za 3 noclegi i pozostawienie sobie tejże kwoty. Zabrakło zwykłej ludzkiej wyrozumiałości, uczciwości i życzliwości. Nie otrzymałam również żadnego potwierdzenia płatności w związku z czym cała procedura prowadzenia pensjonatu w sposób uczciwy budzi moje podejrzenia.
Wyjazd: rodzinny

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin
  • dla osób ze zwierzętami

Ocenił standard:

  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!