Regulamin obiektu
Regulamin wynajmu
§ 1 1. Wstępnej rezerwacji dokonuje się telefonicznie lub mailowo.
2. Po wpłaceniu zaliczki w kwocie 30% należności, rezerwacja staje się wiążąca. Zaliczkę należy wpłacić w terminie 4 dni od wstępnej rezerwacji na konto o numerze:
65 2030 0045 1130 0000 0810 5680.
3. Jeżeli w/w wpłata nie nastąpi w określonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana.
4. Pozostałą część kwoty należy wpłacić przed dniem przyjazdu lub w dniu przyjazdu (osobie Upoważnionej)
5. W przypadku rezygnacji, zaliczka nie ulega zwrotowi.
6. W momencie skrócenia pobytu przez Najemcę, kwota nie ulega zwrotowi.
§ 2
1. Doba hotelowa trwa od godz. 14.00 do godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
2. Przekazanie kluczy oraz apartamentu do użytkowania następuje po wcześniejszym umówieniu i w obecności osoby wynajmującej lub do tego upoważnionej.
3. W przypadku zgubienia kluczy Najemca ponosi opłatę - 50 zł, a w przypadku zgubienia pilota do bramy wjazdowej - 110 zł.
§ 3
1. Opuszczając apartament prosimy o pozostawienie porządku i ładu w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
2. W apartamencie nie mogą przebywać osoby trzecie tzn. osoby o których najemca w ustaleniach ustnych nie poinformował właściciela.
3. W apartamencie nie mogą przebywać zwierzęta.
4. W apartamencie nie wolno palić.
5. W apartamencie nie wolno smażyć ryb.
6. W całym budynku obowiązuje cisza nocna od godziny 22 do 6, której należy przestrzegać. ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU I WYPOCZYNKU
Copyright © 2014 Apartament-Zuza. Wszelkie prawa zastrzeżone!