Regulamin obiektu
REGULAMIN POBYTU
W APARTAMENCIE MARINA SEASIDE w DZIWNOWIE
1. Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy
o godzinie 11:00. Możliwe inne godziny po wcześniejszym ustaleniu.
2. Prosimy o zachowanie ciszy w godzinach nocnych.
3. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
4. Gospodarze wskazują turyście miejsce do parkowania samochodu w garażu, ale nie ponoszą odpowiedzialności za jego bezpieczeństwo.
5. Gospodarze nie ponoszą odpowiedzialności za mienie turysty.
6. Prosimy o właściwe korzystanie z urządzeń w apartamencie i zgodnie z ich przeznaczeniem. Turysta odpowiada za wyrządzone przez siebie szkody, za które ma obowiązek zapłacić na miejscu z własnych środków, za szkody spowodowane przez dzieci odpowiadają ich opiekunowie.
7. Turysta otrzymuje do swojej dyspozycji klucz do mieszkania i klatek oraz śmietnika i zobowiązany jest zwrócić go w dniu wyjazdu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek uiszczenia należnej opłaty. Wymiany wkładki typu Gerda 350zł, elektroniczny 250zł i patentowy 150zł.
8. Zgubienie pilota do bramy wjazdowej – opłata za wymianę 250zł.
9. Prosimy nie podkładać niczego pod roletę, gdyż może to spowodować jej uszkodzenie lub wadliwe działanie. Koszt przyjazd serwisu do rolety 500zł.
10. Śmietnik znajduje się od ul. Kaprala Koniecznego przy pierwszej bramie garażowej i jest otwarty lub zamykany na taki sam klucz co klatka schodowa.
11. Z tytułu najmu lokalu wraz z wyposażeniem Strony ustalają kaucję na kwotę 300 zł lub 1000zł przy dłuższych pobytach jako ewentualne zabezpieczenie za niezapłacone należności lub koszty napraw lokalu bądź jego wyposażenia. Wynajmujący ma prawo zatrzymać kaucję w przypadku zaistnienia konieczności poniesienia kosztów napraw lokalu lub zakupu jego wyposażenia wskutek pogorszenia stanu z powodu uszkodzeń ponad normalne zużycie. Kaucja, o której mowa, jeżeli nie będzie podstaw do jej potrącenia podlega zwróceniu najemcy przelewem na konto w ciągu trzech dni roboczych. Wynajmujący ma prawo do żądania zwrotu poniesionych wszelkich kosztów ponad kwotę kaucji w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy koszty napraw przekroczą ustaloną kwotę kaucji.
12. Dane kontaktowe osoby upoważnionej do wydania i odebrania apartamentu, wydania kluczy oraz pilota, podania kodu do domofonu, przyjęcia opłat, przyjmowania zgłoszeń dotyczących pobytu lub uchybień oraz utrzymania porządku : H.Grabek 503939753
Miłego pobytu