Regulamin obiektu

Regulamin korzystania z apartamentu

Chcemy uniknąć nieporozumień i zapewnić Państwu udany wypoczynek, dlatego prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania z naszego apartamentu. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

Pobyt

1. Apartament wynajmowany jest na doby, w ramach świadczonej usługi noclegowej.

2. Doba trwa od godziny 15.00 do godziny 10.00.

3. Gość powinien określić czas pobytu, wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem i zobowiązuje się uregulować należność z góry za cały okres pobytu.

4. Właściciel nie wyraża zgody na pobyt zwierząt w apartamencie.

5. W Apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.

6.Zachowanie Gości i osób korzystających z usług wynajmu apartamentu nie powinno zakłócać spokojnego zamieszkiwania pozostałych mieszkańców budynku.

Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

7. W apartamencie obowiązuje zakaz smażenia ryb.

8. W apartamencie obowiązuje segregacja odpadów na ogólnie przyjętych zasadach (dany kolor worka odpowiada rodzajowi odpadów).

Obowiązki właściciela

1. Właściciel zobowiązuje się do zapewniania warunków do pełnego wypoczynku gościa.

2. Właściciel zobowiązany jest zapewnić wymianę bielizny pościelowej i ręczników przed przybyciem Gościa.

3. Właściciel zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń Apartamentu oraz czystości i porządku przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.

4. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa zostaną spakowane i zabezpieczone po zakończeniu wykupionej doby hotelowej i zabrane z apartamentu. Mogą one zostać odesłane na życzenie pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Właściciel przechowa te przedmioty przez 2 tygodnie.

5. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty rzeczy wartościowych pozostawionych w Apartamencie lub ich uszkodzenia.

6. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Właściciel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.



Obowiązki gościa

1. Każdorazowo opuszczając Apartament, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.

2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Zabrania się ingerencji Gościa w wyposażenie, układ, rozmieszczenie mebli oraz zabezpieczenia apartamentu.

3. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Właściciel za nie przestrzeganie zakazu palenia w Apartamencie może oczekiwać opłaty w wysokości 400 zł.

4. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Właściciel może pobrać karę w wysokości 500 zł.

5. W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty 100 zł.

Klucze

1. Klucze do apartamentu mogą być przekazane Gościom na dwa sposoby, bezpośrednio przez zarządce lokalu pod adresem Wrzosowo 252B/1, z zastrzeżeniem godzin w których może to nastąpić (pomiędzy 15:00-15:30) lub po określonej godzinie możliwe jest odebranie kluczy z sejfu, po wcześniejszym kontakcie z właścicielem. Podanie dokładnej godziny przyjazdu Gościa do apartamentu zapewni szybką i bezproblemową obsługę wydania kluczy.

2. W trakcie przekazywania Apartamentu, Właściciel przekazuje 1 komplet kluczy.

3. Zdanie klucza w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z Właścicielem.



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!