Regulamin obiektu
Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi zasadami w naszym
obiekcie.
1. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy się o godzinie 10:00 dnia następnego.
2. Pozostała należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w rezerwowanym przez Państwa terminie, należność za całość pobytu nie ulega zmianie.
3. W celu potwierdzenia tożsamości, Klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią.
4. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00.
5. Klient nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
6. Osoby odwiedzające proszone są o opuszczenie obiektu do godziny 22:00.
7. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.
8. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.
9. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy.
10. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenie pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
11. Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu. Parking jest niestrzeżony.
12. W pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia.
Dziękujemy za uwagę i życzymy Państwu miłego pobytu w naszym obiekcie.