Regulamin obiektu

1. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego. 

2. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-6:00.

3. W całym mieszkaniu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia 

oraz posiadania zwierząt.

4. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii, 

Najemcy zobowiązani są do niezwłocznego powiadomienia 

o fakcie opiekuna obiektu.

5. W przypadku awarii lub szkody wyrządzonej przez Najemców, Najemcy zobowiązują się do pokrycia kosztów związanych

 z ich naprawą.

6. Najemcy zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego obowiązującego dla całego budynku Emilii Plater 22.

7. Najemca zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu obiektu 

w stanie zastanym, co w szczególności obejmuje pozostawienie porządku oraz umytych naczyń i sprzętów kuchennych 

przed wyjazdem.

8. W przypadku naruszenia któregokolwiek z powyższych punktów regulaminu, Wynajmujący ma prawo do zakończenia wynajmowania obiektu Najemcy ze skutkiem natychmiastowym.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!