Właściciel: Katarzyna Mikołajczyk

Opinie o obiektach właściciela

  • 9
    Urszula Zienkiewicz
    2024-09-13 12:11:27

    Bardzo fajna miejscówka na spędzenie urlopu na cudownej Wyspie Sobieszewskiej. Bez luksusów, ale było wszystko, co potrzebne. Pokoje przytulne i czyste, super że był czajnik, lodówka i mikrofalówka. Na życzenie pożyczono nam nawet kawiarkę :)...

    • dla par
    • dla singli
    • dla seniorów
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Bardzo nam było miło Państwa gościć. Dziękujemy za opinię.
    Zapraszamy ponownie
  • 10
    Rafał
    2015-07-16 08:52:57

    Bardzo miła właścicielka pokoje zgodne z opisem blisko do morza,blisko punkty gastronomiczne, spokojna okolica. Ogólnie pobyt uważamy za udany,na pewno jeszcze skorzystamy z oferty.Polecam.

    • dla rodzin
  • 9.2
    Krzysztof
    2014-07-24 20:40:32

    pobyt w Bryzie będziemy wspominać mile,okolica spokojna, gospodarze bardzo mili. polecam:)

  • 10
    Katarzyna Nowak
    2014-06-05 22:17:34

    W pokojach gościnnych Bryza przyjemnie spędziliśmy 4 dni wycieczki szkolnej. Pokoje, czyste, wygodne i zgodne z ofertą. Bardzo dobre połączenie z Trójmiastem umożliwia zwiedzanie, a jednocześnie zapewnia spokój po powrocie na miejsce . Właściciele...

    • dla rodzin
    • dla seniorów
    • wycieczkom
  • 10
    Dorotka
    2014-05-27 10:57:47

    Do Bryzy trafiliśmy z polecenia przyjaciół. Jesteśmy bardzo zadowoleni, pokoje schludne i czyste, bardzo dobra lokalizacja. Pani, która nas gościła wyjątkowo miła, sympatyczna i życzliwa. Poleciła nam wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia. Myślę że...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla niepełnosprawnych
    • dla seniorów
  • 9.6
    Konto usunięte
    2014-05-06 21:17:22

    Do Bryzy trafiłam z polecenia znajomych i jestem zadowolona. Pokój czyściutki, okolica piękna, miła obsługa, cóż więcej trzeba:) Polecam pobyt w tym obiekcie

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów
  • 4.4
    rafal rodak
    2014-05-04 12:39:41

    kobieta oszukuje i podnosi cene przy odjezdzie cienki kocyk tylko do przykrycia majowka 2014 nie udana zimno brak ogrzewania

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Państwo skrócili czas pobytu do jednej doby bez podania przyczyny, w konsekwencji skasowałam 10zł więcej więc chyba nie ma w tym oszustwa... Przy wyjeździe zapewniali że nie mają zastrzeżeń dlatego przykro że ujawnili je dopiero w ten sposób. O awarii ogrzewania dowiedziałam się więc po opuszczeniu przez nich pokoju a wystarczyło zgłosić obiekcje będąc na miejscu i z pewnością udałoby się temu zaradzić. Dlatego mili goście... zawsze zgłaszajcie wszelkie zastrzeżenia do właścicieli!! zamiast posądzać ich o złą wolę. Czasami to jedyna szansa aby mogli się o nich dowiedzieć i je usunąć.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!