Apartamenty Aquarius (obiekt 144249)
Regulamin obiektu
REGULAMIN POBYTU W APARTAMENTACH WILLI AQUARIUS
§ 1
WARUNKI OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa warunki zgodnie, z którymi można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych w ofercie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień REGULAMINU POBYTU W APARTAMENTACH WILLI AQUARIUS. Umowa o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania pomiędzy Klientem a firmą WILLA AQUARIUS zawarta w momencie dokonania rezerwacji online lub telefonicznie na warunkach określonych
w regulaminie i cenniku.
2. Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu - bez wyżywienia i dojazdu.
3. WILLA AQUARIUS zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji oraz anulowania rezerwacji wcześniej dokonanej bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rezerwacji przez WILLA AQUARIUS kwoty wpłacone przed Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
4. WILLA AQUARIUS nie zwraca wpłaconego ZADATKU w przypadku gdy zerwanie umowy następuje z winy klienta.
5. Klientem może być tylko osoba pełnoletnia.
§ 2
REZERWACJA ORAZ PŁATNOŚĆ ZA WYNAJEM APARTAMENTU
1. Sposoby dokonywania rezerwacji: poprzez pocztę mailową
- aquariuswilla@gmail.com
2. Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje na adres e-mail "Potwierdzenie wstępnej rezerwacji" wybranego apartamentu wraz z kosztem całego pobytu oraz wysokością zadatku, który należy wpłacić na wskazany numer konta firmy WILLA AQUARIUS
w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji.
3. Po zaksięgowaniu zadatku rezerwacja zmienia status na "Rezerwację Gwarantowaną", w związku z czym Klient otrzymuje na swój adres e-mail "Potwierdzenie rezerwacji".
4. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oznacza odstąpienie od umowy oraz automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji.
5. Wpłata zadatku nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.
6. Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych WILLI AQUARIUS. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji.
§ 3
PRZYJAZD I ZAMELDOWANIE
1. Doba „hotelowa” rozpoczyna się o godzinie 16.00 (jeśli istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy, można je odebrać wcześniej). Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy do apartamentu.
2. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z personelem.
3. Przyjęcie Gości odbywa się w godzinach:
- od godziny 16.00 do godziny 20.00 w Gdynia ul Kopernika 76
- inne godziny przyjazdu proszę wcześniej ustalać telefonicznie
4. Przekazanie kluczy do apartamentu Klientowi nastąpi po podpisaniu Umowy przez strony w apartamencie. Klient w momencie podpisywania Umowy zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości (dowód osobisty, paszport)
i uiszczenia reszty należności (różnica pomiędzy całkowitą kwotą a kwotą zadatku)
w gotówce.
5. Klient może otrzymać rachunek za pobyt w apartamencie, o ile poinformuje o chęci jego otrzymania wcześniej (np. podczas składania rezerwacji)
6. WILLA AQUARIUS ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość:
- nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
- zachowuje się w sposób agresywny.
§ 4
WYMELDOWANIE I WYJAZD
1. Doba „hotelowa” kończy się o godzinie 10.00. Godzina wyjazdu ustalana jest
z Klientem co najmniej na dobę przed opuszczeniem apartamentu drogą telefoniczną pod numerem telefonu +518146735. Pracownik WILLI AQUARIUS przyjedzie do apartamentu odbierze klucze i sprawdzi stan apartamentu.
2. Wymeldowanie odbywa się od godziny 7.00 do 11.00, za Wyjazd z apartamentu po godzinie 11.00 bez wcześniejszego ustalenia z personelem traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według obowiązującego cennika.
3. Przedłużenie pobytu należy zgłosić personelowi Naszej firmy najpóźniej do godziny 17.00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, jeśli WILLA AQUARIUS będzie dysponować wolnymi apartamentami.
§ 5
ANULOWANIE REZERWACJI, NOCLEGU, SKRÓCENIE POBYTU
1. W przypadku anulowania lub odstąpienia z rezerwacji wpłacony zadatek przepada.
2. Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie za zgodą WILLI AQUARIUS .
3. WILLA AQUARIUS zastrzega sobie prawo do odmowy bezpłatnego skrócenia pobytu przez gościa. W przypadku skrócenia pobytu Klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów noclegów, z których zrezygnował.
4. Ewentualne zmiany powinny być zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Jednocześnie WILLA AQUARIUS zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian
w warunkach rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
W przypadku rezygnacji z rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian i jednoznacznym z tym odstąpieniem od Umowy, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
§ 6
OBOWIĄZKI KLIENTA
1. Klient zobowiązany jest do utrzymania lokalu w należytym stanie, przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 - 6.00, użytkowania apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, wyłącznie w celu związanym z pobytem wypoczynkowo-turystycznym lub podróżą służbową.
2. Ilość osób przebywających w apartamencie nie może być wyższa niż ta określona
w umowie najmu.
3. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia opiekunowi apartamentu braków wyposażenia apartamentu i szkód zastałych bądź wyrządzonych
w apartamencie.
4. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone
w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
§ 7
INFORMACJE DODATKOWE
1. Palenie we wszystkich apartamentach oraz używanie otwartego ognia oraz wprowadzanie zwierząt jest zabronione. Złamanie zakazu grozi karą w wysokości 500 PLN.
2. Za rzeczy pozostawione w apartamencie WILLA AQUARIUS nie odpowiada.
3. WILLA AQUARIUS nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone w okolicach obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów.
4. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy WILLA AQUARIUS
a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WILLA AQUARIUS .
5. Podpisanie umowy jest deklaracją Właściciela WILLI AQUARIUS, że apartament jest w należytym stanie technicznym a Wynajmujący nie wnosi uwag co do „Przedmiotu Najmu”.
6. Właściciel WILLI AQUARIUS może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym
w przypadku gdy Najemca lub osoby przebywające w APARTAMENCIE
- użytkują przedmiot najmu niezgodnie z umową
- niszczą przedmiot najmu lub jego wyposażenie
- zakłócają spokój i porządek, zwłaszcza w okresie nocy mieszkańcom, sąsiadom,
- wprowadzają na teren posesji osoby postronne bez wiedzy Właściciela Obiektu