Regulamin obiektu

REGULAMIN POBYTU W APARTAMENTACH WILLI AQUARIUS


§ 1

WARUNKI OGÓLNE

1.   Niniejszy regulamin określa warunki zgodnie, z którymi można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych w ofercie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień REGULAMINU POBYTU W APARTAMENTACH WILLI AQUARIUS. Umowa o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania pomiędzy Klientem a firmą WILLA AQUARIUS zawarta w momencie dokonania rezerwacji online lub telefonicznie na warunkach określonych

w regulaminie i cenniku.

2.   Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu - bez wyżywienia i dojazdu.

3.   WILLA AQUARIUS zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji oraz anulowania rezerwacji wcześniej dokonanej bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rezerwacji przez WILLA AQUARIUS kwoty wpłacone przed Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.

4.   WILLA AQUARIUS nie zwraca wpłaconego ZADATKU w przypadku gdy zerwanie umowy następuje z winy klienta.

5.   Klientem może być tylko osoba pełnoletnia.

§ 2

REZERWACJA ORAZ PŁATNOŚĆ ZA WYNAJEM APARTAMENTU

1.   Sposoby dokonywania rezerwacji: poprzez pocztę mailową

- aquariuswilla@gmail.com

2.   Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje na adres e-mail "Potwierdzenie wstępnej rezerwacji" wybranego apartamentu wraz z kosztem całego pobytu oraz wysokością zadatku, który należy wpłacić na wskazany numer konta firmy WILLA AQUARIUS

w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji.

3.   Po zaksięgowaniu zadatku rezerwacja zmienia status na "Rezerwację Gwarantowaną", w związku z czym Klient otrzymuje na swój adres e-mail "Potwierdzenie rezerwacji".

4.   Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oznacza odstąpienie od umowy oraz automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji.

5.   Wpłata zadatku nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.

6.   Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych WILLI AQUARIUS. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji.

§ 3

PRZYJAZD I ZAMELDOWANIE

1.   Doba „hotelowa” rozpoczyna się o godzinie 16.00 (jeśli istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy, można je odebrać wcześniej). Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy do apartamentu.

2.   W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z personelem.

3.   Przyjęcie Gości odbywa się w godzinach:

- od godziny 16.00 do godziny 20.00 w Gdynia ul Kopernika 76

- inne godziny przyjazdu proszę wcześniej ustalać telefonicznie

4.   Przekazanie kluczy do apartamentu Klientowi nastąpi po podpisaniu Umowy przez strony w apartamencie. Klient w momencie podpisywania Umowy zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości (dowód osobisty, paszport)

i uiszczenia reszty należności (różnica pomiędzy całkowitą kwotą a kwotą zadatku)

 w gotówce.

5.   Klient może otrzymać rachunek za pobyt w apartamencie, o ile poinformuje o chęci jego otrzymania wcześniej (np. podczas składania rezerwacji)

6.    WILLA AQUARIUS ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość:

- nie posiada ważnego dowodu tożsamości,

- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,

- zachowuje się w sposób agresywny.

§ 4

WYMELDOWANIE I WYJAZD

1.   Doba „hotelowa” kończy się o godzinie 10.00. Godzina wyjazdu ustalana jest

z Klientem co najmniej na dobę przed opuszczeniem apartamentu drogą telefoniczną pod numerem telefonu +518146735. Pracownik WILLI AQUARIUS przyjedzie do apartamentu odbierze klucze i sprawdzi stan apartamentu.

2.   Wymeldowanie odbywa się od godziny 7.00 do 11.00, za Wyjazd z apartamentu po godzinie 11.00 bez wcześniejszego ustalenia z personelem traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według obowiązującego cennika.

3.   Przedłużenie pobytu należy zgłosić personelowi Naszej firmy najpóźniej do godziny 17.00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, jeśli WILLA AQUARIUS będzie dysponować wolnymi apartamentami.

§ 5

ANULOWANIE REZERWACJI, NOCLEGU, SKRÓCENIE POBYTU

1.   W przypadku anulowania lub odstąpienia z rezerwacji wpłacony zadatek przepada.

2.   Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie za zgodą WILLI AQUARIUS .

3.   WILLA AQUARIUS zastrzega sobie prawo do odmowy bezpłatnego skrócenia pobytu przez gościa. W przypadku skrócenia pobytu Klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów noclegów, z których zrezygnował.

4.   Ewentualne zmiany powinny być zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Jednocześnie WILLA AQUARIUS zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian

w warunkach rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.

W przypadku rezygnacji z rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian i jednoznacznym z tym odstąpieniem od Umowy, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.

§ 6

OBOWIĄZKI KLIENTA

1.   Klient zobowiązany jest do utrzymania lokalu w należytym stanie, przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 - 6.00, użytkowania apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, wyłącznie w celu związanym z pobytem wypoczynkowo-turystycznym lub podróżą służbową.

2.   Ilość osób przebywających w apartamencie nie może być wyższa niż ta określona

w umowie najmu.

3.   Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia opiekunowi apartamentu braków wyposażenia apartamentu i szkód zastałych bądź wyrządzonych

w apartamencie.

4.   Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone

w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.

§ 7

INFORMACJE DODATKOWE

1.   Palenie we wszystkich apartamentach oraz używanie otwartego ognia oraz wprowadzanie zwierząt jest zabronione. Złamanie zakazu grozi karą w wysokości 500 PLN.

2.   Za rzeczy pozostawione w apartamencie WILLA AQUARIUS nie odpowiada.

3.   WILLA AQUARIUS nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone w okolicach obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów.

4.   Prawem właściwym dla sporów pomiędzy WILLA AQUARIUS

a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WILLA AQUARIUS .

5.   Podpisanie umowy jest deklaracją Właściciela WILLI AQUARIUS, że apartament jest w należytym stanie technicznym a Wynajmujący nie wnosi uwag co do „Przedmiotu Najmu”.

6.   Właściciel WILLI AQUARIUS może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym

w przypadku gdy Najemca lub osoby przebywające w APARTAMENCIE

- użytkują przedmiot najmu niezgodnie z umową

- niszczą przedmiot najmu lub jego wyposażenie

- zakłócają spokój i porządek, zwłaszcza w okresie nocy mieszkańcom, sąsiadom,

- wprowadzają na teren posesji osoby postronne bez wiedzy Właściciela Obiektu



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!