Obsługa na bardzo niskim poziomie. Od września pisaliśmy w sprawie pobytu świątecznego. Przyjęto naszą rezerwacje, lecz napisano - że będę nas informować o tym czy np. z powodu pandemii nie odwołają organizacji. Nie dostawaliśmy wiadomości, więc napisaliśmy i była odpowiedź pozytywna. Aż tydzień przed świętami tj. 18.12 (sic!) odwołano rezerwacje. Zepsuło to nam całe święta. Było to już po przyjęciu zadatku, więc w momencie gdy klient już by nie mógł zrezygnować. Po dłuższej konwersacji obiecano w ramach przeprosin duży rabat na Boże Ciało. Teraz jak napisaliśmy, jednocześnie podkreślając iż może być to mniejszy rabat z uwagi na sytuację ekonomiczną, to odpisano że mamy przesłać dowody na to, że taki rabat dostaliśmy. A wystarczy kliknąć jeden przycisk, bo wszystko pisane było w jednym wątku na nocowanie.pl.
Takiej pogardy dla klienta nie spotkaliśmy nigdzie. Czujemy się okropnie potraktowani
Wyjazd: rodzinny
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:2/10
-
wyżywienie:2/10
-
lokalizacja:2/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10