Regulamin obiektu

WITAMY PAŃSTWA

I BARDZO CIESZYMY SIĘ , ŻE BĘDZIECIE PAŃSTWO     NASZYMI GOŚĆMI


Będziemy bardzo wdzięczni za współpracę i przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa

 w czasie pobytu wszystkich naszych Gości


  • Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 10.00 ostatniego dnia pobytu
  • W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych oraz używanie własnych garnków wielofunkcyjnych, termomix, parowar,  grill lub suszarka do warzyw. 
  • Ze względu na nietolerancję innych gości w apartamencie nie wolno smażyć ryb.
  • Nie wyrażamy zgody na przyjazd ze zwierzętami bez wcześniejszej zgody właściciela apartamentu. 
  • Prosimy o ścisłe segregowanie odpadów.
  • Podczas silnego wiatru i deszczu prosimy o zwijanie markizy. 
  • Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w apartamencie.

Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia apartamentu jak ich utratę.

  • Gość zobowiązany jest poinformować o ewentualnym zagubieniu kluczy lub pilota, a także zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody w apartamencie bądź też o jej stwierdzeniu w pierwszym dniu pobytu
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.
  • Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 07:00 rano.
  • Po godzinie 22.00 w apartamencie nie może przebywać więcej osób niż podanych w rezerwacji.
  •  Zabrania się organizowania imprez w apartamencie.
  • Kazdorazowo za pobyt pobierana jest jednorazowa opłata za końvowe sprzątanie apartamentu w wysokości 250,00 PLN 
  • Na poczet uszkodzeń spowodowanych przez Gości pobierana jest kaucja 500,00 PLN, która zwracana jest po stwierdzeniu braku uwag  w ciągu 5 dni licząc od dnia wyjazdu na rachunek bankowy Gościa.
  • Kaucję należy wpłacić osobnym przelewem, a w tytule należy wpisać „ kaucja zwrotna „ oraz datę pobytu w apartamencie. 
  • W ciągu 4 dni od dokonania rezerwacji wymagana  jest wpłata zadatku 30% wartości pobytu,

W razie rezygnacji z pobytu i zgłoszenie o tym 2 tygodnie wcześniej, zadatek będzie można wykorzystać w innym wolnym terminie. Jeżeli nie poinformujecie mnie Państwo w tym czasie o rezygnacji zadatek przepada.

  • Każdorazowo opuszczając apartament prosimy o zamkniecie drzwi, okien, wyłączenie telewizora,  żelazka, klimatyzacji  oraz zwinięcie markizy, a w dniu wyjazdu pozostawienie otwartego sejfu, a także kluczy i pilota do bramy w widocznym miejscu.


Korzystanie z usług Apartamentu Eden stanowi akceptację niniejszego regulaminu.


W przypadku nie przestrzegania regulaminu oraz porządku publicznego  możemy nakazać opuszczenie apartamentu bez zwrotu należności opłaconej za pobyt.


Życzymy Państwu miłego pobytu

Obsługa Apartament Eden




Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!