2
Dodał: Ponad rok temu
Zarezerwowaliśmy pokój na 3 dni, wpłaciliśmy zaliczkę, potwierdziliśmy rezerwację telefonicznie. Kiedy przyjechaliśmy na miejsce okazało się, że właściciel obiektu zapomniał sobie zapisać naszą rezerwację i wynajął pokój komu innemu. Zaprowadził nas do sąsiadki, która wynajmowała pokoje i dostaliśmy pokój za trochę niższą cenę, ale w znacznie niższym standardzie - podczas oglądania go nie zorientowaliśmy się, ile w rzeczywistości ma wad.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!