Regulamin obiektu
Noclegi Na Andziołówce
Regulamin pobytu w obiekcie
1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu.
2. Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
Opłata miejscowa nie jest wliczona w cenę pokoju.
3. W obiekcie/pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
4. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
5. Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę. W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
6. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.
7. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do pokoju z należytą starannością. W przypadku jego utraty lub zniszczenia Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 100 zł.
8. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.
9. Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie, za wyjątkiem imprez i biesiad uzgodnionych wcześniej z właścicielem obiektu
10. Za bezpieczeństwo i zachowanie dzieci na terenie obiektu oraz ogrodu odpowiedzialni są ich Opiekunowie.
11. Przebywanie zwierząt, których Goście są właścicielami na terenie obiektu jest uregulowane odrębnym regulaminem
12. W szczególności zabrania się:
- postępowania niezgodnego z ogólnymi normami zasad bezpieczeństwa
- przebywania na terenie obiektu i posesji osób nie mających wykupionego pobytu w obiekcie
- biegania i skakania po schodach i na korytarzach, grania w piłkę i inne tym podobne gry wewnątrz obiektu;
- przebywania dzieci na terenie posesji bez opieki osób dorosłych;
- otwierania studzienek znajdujących się na terenie posesji
- wchodzenia do oczka wodnego w ogrodzie oraz na skalniak przy oczku wodnym
- zabawy na placu za obiektem służącego do parkowania pojazdów
- nieprzestrzegania Regulaminu Korzystania z Trampoliny oraz Huśtawek
◦ Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za zachowania niezgodne z ogólnymi i szczegółowymi normami bezpieczeństwa , o których mowa w niniejszym Regulaminie
13. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
14. Uprzejmie prosimy Naszych Gości o zachowanie ostrożności i postępowanie zgodne z zasadami ochrony przeciwpożarowej. Z tego też względu oporządzanie , rozpalanie oraz wygaszanie kominków leży w wyłącznej gestii właścicieli obiektu.
15. Uprzejmie prosimy Naszych Gości o zakręcanie kranów oraz wyłączanie światła przy opuszczaniu pokoi
16. W naszym obiekcie segregujemy odpady . Uprzejmie prosimy Naszych Gości o zapoznanie się i przestrzeganie zasad segregacji odpadów na naszym obiekcie wg załączonego schematu
Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie!
REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT W OBIEKCIE NOCLEGI NA ANDZIOŁÓWCE
1. Przyjazd ze zwierzęciem należy zgłosić podczas rezerwacji. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem na etapie dokonywania rezerwacji obiekt ma prawo odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
2. Obiekt akceptuje wyłącznie zwierzęta domowe (psy i koty) o wadze do 20 kg. Obiekt nie akceptuje ras psów uznanych za agresywne na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku. Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zwierzę przebywające na terenie obiektu nie stanowi zagrożenia dla innych ludzi i zwierząt
3. W obiekcie nie mogą przebywać zwierzęta chore. Należy posiadać książeczkę zdrowia zwierzęcia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia. Obiekt może wymagać okazania książeczki zdrowia przy przyjeździe, a w przypadku braku aktualnych szczepień, ma prawo nie wyrazić zgody na przebywanie zwierzęcia w obiekcie i na terenie posesji ze względu na bezpieczeństwo innych Gości.
4. Właściciel zwierzęcia zobowiązuje się do zapewnienia mu odpowiedniego wyposażenia np.: smyczy, obroży, kagańca, legowiska, kuwety, miski do karmy i wody, żwiru, woreczków na odchody. Niedopuszczalne jest korzystanie z będących na wyposażeniu pokoju ręczników i pościeli na potrzeby zwierząt. Obiekt nie wyraża zgody na przebywanie zwierząt na łóżkach, fotelach , a także załatwiania potrzeb fizjologicznych w obrębie pokoju i innych pomieszczeń w obiekcie. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z naprawą lub czyszczeniem w przypadku zabrudzenia wnętrz pokoju (w tym wykładziny, materacy lub innego wyposażenia). Właściciel zwierzęcia jest odpowiedzialny za sprzątanie po nim - w pokoju, częściach wspólnych, jak i na terenie otaczającym budynek.
5.Zabrania się wprowadzania zwierząt do ogrodu przed budynkiem oraz do części wspólnych wewnątrz obiektu ( jadalni, kuchni, sali wypoczynkowej), z wyjątkiem psów przewodników. Zwierzęta mogą być wyprowadzane w obrębie posesji z tyłu budynku. W miejscach ogólnodostępnych na terenie posesji obowiązkowe jest trzymanie zwierzęcia na smyczy.
5. Zwierzę nie może zakłócać spokoju i pobytu innych Gości. Wszelkie hałasy zwierząt powinny być ograniczone do minimum, aby zapewnić innym gościom spokój i intymność.
6. Zabrania się zostawiania zwierzaka w obiekcie i na terenie posesji bez opieki.
7. Za wszelkie zniszczenia materialne oraz uszkodzenia ciała gości i pracowników hotelu wyrządzone przez zwierzę odpowiada jego właściciel.
8. Opłata za zwierzę wynosi 20 zł za jedną dobę.
9.Właściciel zwierzęcia rezerwując pobyt w obiekcie oświadcza, że zapoznał się z powyższym regulaminem i akceptuje wszystkie jego zapisy.