Oceniam obsługę klienta, bo pozostawia wiele do życzenia. PANI która zajmuje się rezerwacja pokoi, domyślam się że jest to właścicielka, kiepsko sobie z tym radzi, wynajmie pokój osobie która "da więcej".. Przyjechaliśmy z daleka, a jak się okazało musieliśmy wracać z powrotem do domu, ponieważ nie mieliśmy gdzie spać? Pani dwa tygodnie wysyłała dane do przelewu, w dodatku nie odbierała telefonu, ostatecznie żadnej wiadomości nie otrzymałam. Na miejscu okazało się że pokój jest wolny,ale trzeba czekać, bo może trafi się lepsza oferta? I widocznie trafiła.. Kobieta z którą rozmawialiśmy twierdziła, że już wynajęła pokój i musiała nas z kimś pomylić. Pierwszy raz spotkałam się z takim traktowaniem człowieka. Zdecydowanie NIE POLECAM chyba że ktoś lubi podróżować tam i z powrotem..
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
obsługa:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Zadna taka sytuacja nie miala miejsca, poniewaz bez zaliczki rezerwacji nie przyjmujemy. Widocznie Pani pomylila obiekty, bez wyslania zaliczkimi rzekomo kontaktu z pensjonatem tak i tak wybiera sie Pani nad morze .....? cos tu nie pasuje .