3.6
Dodał: Ponad rok temu
Niestety sposób traktowania gości przez właścicieli poniżej wszelkiej krytyki. Odwiedzenie rodziny przejazdem (bez oczywiście nieuczciwego spania bez zapłaty- bo to absolutnie jest naganne i daje prawo właścicielowi do stanowczej reakcji) spotkało się z histeryczną reakcją właścicielki jakoby naładowanie telefonu czy skorzystanie z łazienki miało ją narażać na dodatkowe koszta. (absolutnie pomijalne wobec kilku tysięcy złotych zarobku). Jednym słowem w obsłudze PRL na całego. Jeśli spodziewacie się standardu traktowania choćby 3 gwiazdkowego hotelu- zapomnijcie. To nie oni są dla Was tylko Wy dla nich. Pokoje czyste, brak wentylacji w części łazienek powoduje nieprzyjemny zapach stęchlizny. Następnym razem nie zostawimy pieniędzy w tym miejscu. 2/5
Wyjazd: rodzinny

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!