Regulamin obiektu
Regulamin ośrodka domków Nadmorska Oaza.
1. Osoby przebywające na terenie ośrodka zobligowane są do przestrzegania poniższego regulaminu, stosowania się do poleceń kierownictwa i służb porządkowych, przestrzegania przepisów o ochronie przyrody.
2. Doba rozpoczyna się od godziny 15.00 w dniu przyjazdu i kończy do godziny 10.00 w dniu wyjazdu.
3. Domki wynajmowane są w wakacje na turnusy 5/6/7, 12,13,14 dniowe od weekendu do weekendu. Poza sezonem terminy do uzgodnienia. Czasem mogą być wyjątki.
4. Rezerwacje przyjmujemy mailowo, on-line lub telefonicznie.
5. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku na nr konta Nadmorska Oaza 51 1950 0001 2006 0522 1888 0002 w wysokości 30% całej sumy za pobyt. W przypadku nie uiszczenia zadatku w ciągu 3 dni (lub 1 dnia w zależności od okoliczności) termin uważany jest za wolny.
6. Na życzenie gości wystawiamy FV VAT.
7. Wpłacony zadatek oznacza akceptację regulaminu.
8. Za cały okres pobytu należność jest płatna najpóźniej w dniu przyjazdu odejmując wpłacony zadatek. Niewykorzystanie okresu rezerwacji domku przez Gości nie upoważnia do zwrotu zapłaconej kwoty.
9. Po dokonaniu rezerwacji kierownictwo ośrodka na życzenie prześle potwierdzenie rezerwacji mailowo lub smsem.
10. Opłata klimatyczna płatna wg stawki gminy Postomino na dany rok ok.2.30 zł/os./dzień.
11. Goście mogą przyjeżdżać do ośrodka do godziny 22:00. Późniejsze przyjazdy po uzgodnieniu telefonicznym.
12.Goście wypoczywający na terenie ośrodka proszeni są o zachowanie zasad kulturalnego wypoczynku.
13.Rozpalanie Grilli możliwe jest tylko w miejscach wskazanych przez kierownictwo ośrodka (na pasie zieleni)
14. Usterki oraz braki w domku muszą być zgłaszane zaraz po zakwaterowaniu Gościa w tym samym dniu.
15. Nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione przez Gości na terenie ośrodka i domku.
16. Za uszkodzenia lub kradzież samochodu nie odpowiada właściciel ośrodka ponieważ parking na terenie obiektu NIE JEST PARKINGIEM STRZEŻONYM.
17. Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 23:00-8:00 prócz okresu sylwestra.
18. W domkach obowiązuje zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych innego pochodzenia i smażenia ryb (ryby proponujemy smażyć na grillu).
19. Prosimy o zorientowanie się czy w domkach znajdują się gaśnice przeciwpożarowe oraz jak się je użytkuje ze względu na drewnianą konstrukcję domków.
20. Zakłócenia w wypoczynku proszę zgłaszać do właściciela ośrodka pod numerem telefonu 662 048 007.
21. Wczasowicze przebywający na terenie ośrodka ubezpieczeni są we własnym zakresie.
22. Zabrania się samodzielnych napraw sprzętu znajdującego się w domku.
23. Goście nie mogą przekazać domku osobom trzecim nawet przed upływem okresu za który Gość uiścił opłatę.
24. Za wszelkie zniszczenia, nie umiejętne używanie gaśnic przeciwpożarowych i innego sprzętu oraz tego efektów użytkownicy domków zostaną obciążeni opłatami.
25. Zadatek nie podlega zwrotowi w razie rezygnacji z pobytu, a także w przypadku skrócenia pobytu.
26. Goście zobowiązani są do utrzymania porządku oraz segregacji śmieci.
27. Przekazanie domku i zdanie kluczy odbywa się w obecności personelu ośrodka.
28. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe niedogodności spowodowane np. czasowym brakiem prądu lub brakiem wody ale należy o tym fakcie poinformować personel ośrodka.
29. Goście proszeni są do posprzątania domku przed jego opuszczeniem lub pozostawieniea opłaty za sprzątanie 50 zł.
30.Dzieci do lat 14 przebywają na terenie ośrodka tylko pod opieką osób dorosłych, a szczególnie na placu zabaw.
31. Za zgubienie klucza do domku opłata 50 zł, pilota do bramy 150 zł.
32. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna ze ewentualne zniszczenia domku 200 zł i kaucja zwrotna za sprzątanie 50 zł. Całość 250 zł oddawane po sprawdzeniu domku i czystości.Na koniec rozliczenia za prąd z podlicznika. Kaucja w sylwestra 500 zł.
33. Akceptujemy zwierzęta do 6 kg z włosem jedynie na terenie ośrodka 30 zł doba.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.