Regulamin obiektu
Regulamin obowiązujący w Domkach Szachulcowo Jarosławiec
- Goście wynajmujący Domki zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem i jego przestrzegania, przez cały okres pobytu obowiązuje zasada uszanowania dobrosąsiedzkich stosunków,
- Rezerwacja Domku stanowi jednocześnie akceptację regulaminu!
- Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu (w wyjątkowych przypadkach godziny ustalane są indywidualnie z Właścicielem),
- Zadatek uiszczany jest podczas rezerwacji w wysokości 30% kosztów wynajmu (w terminie do 3 dni od dnia rezerwacji), pozostała kwota wpłacana jest w dniu przyjazdu, przelewem lub gotówką,
- Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy, ani wpłaconego zadatku w razie niedotrzymania podanego terminu pobytu, rezygnacji z pobytu lub jego skrócenia,
- Właściciel zobowiązany jest do pobrania opłaty miejscowej na rzecz Gminy Postomino w wysokości podanej Uchwałą Rady Gminy Postomino* - w dniu przyjazdu Gości, a także do prowadzenia ewidencji wczasowiczów,
- Najemca nie może przekazywać ani udostępniać domku osobom trzecim; domek nie może być zamieszkany przez większą ilość osób, aniżeli zgłoszona przy rezerwacji,
- Przebywanie psów na terenie Domków jest dozwolone tylko z ważnym świadectwem szczepień, a psów agresywnych - w kagańcu i na smyczy. Właściciele psów proszeni są o sprzątanie odchodów. Obowiązkowo należy zaopatrzyć zwierzę w posłanie i naczynia. Obecność zwierząt nie może zakłócać wypoczynku innym!
- Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiedzialność materialną ponosi ich Właściciel,
- Obowiązuje całkowity zakaz palenia wewnątrz Domków,
- Obowiązuje zakaz używania na terenie Domków środków łatwopalnych, żrących, wybuchowych, trujących, a także korzystania z urządzeń nie będących na wyposażeniu obiektu (np. kuchenek gazowych),
- Domki wyposażone są w gaśnice, które znajdują się wewnątrz budynków obok drzwi wejściowych,
- Rozpalanie ogniska i grillowanie tylko w miejscach do tego przeznaczonych,
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za dobra materialne pozostawione na terenie Domków, w szczególności pieniądze, biżuterię, urządzenia elektroniczne; jak również nie ponosi odpowiedzialności za kradzież bądź uszkodzenie samochodów parkujących na terenie obiektu (parking nie jest strzeżony),
- Za szkody materialne powstałe na terenie obiektu z winy Gości całkowitą odpowiedzialność materialną ponosi Najemca,
- Wszelkie usterki sprzętu wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie Właścicielowi,
- Prosimy o nie wynoszenie poza teren obiektu rzeczy stanowiących wyposażenie Domków (za wyjątkiem akcesoriów plażowych),
- Za bezpieczeństwo Dzieci przebywających na placu zabaw odpowiedzialność ponoszą opiekunowie. Korzystanie z placu zabaw tylko dla Dzieci pod opieką osoby dorosłej,
- Prosimy o segregację śmieci i wynoszenie ich z Domków do kontenerów na terenie obiektu,
- Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody, Internetu,
- Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.szachulcowo.pl oraz wywieszenie w widocznym miejscu wewnątrz Domków.
* kwota opłaty miejscowej ulega zmianie i jest podawana Uchwałą Rady Gminy