Regulamin obiektu

Regulamin obowiązujący w Domkach Szachulcowo Jarosławiec



  1. Goście wynajmujący Domki zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem i jego przestrzegania, przez cały okres pobytu obowiązuje zasada uszanowania dobrosąsiedzkich stosunków,
  2. Rezerwacja Domku stanowi jednocześnie akceptację regulaminu!
  3. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu (w wyjątkowych przypadkach godziny ustalane są indywidualnie z Właścicielem),
  4. Zadatek uiszczany jest podczas rezerwacji w wysokości 30% kosztów wynajmu (w terminie do 3 dni od dnia rezerwacji), pozostała kwota wpłacana jest w dniu przyjazdu, przelewem lub gotówką,
  5. Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy, ani wpłaconego zadatku w razie niedotrzymania podanego terminu pobytu, rezygnacji z pobytu lub jego skrócenia,
  6. Właściciel zobowiązany jest do pobrania opłaty miejscowej na rzecz Gminy Postomino w wysokości podanej Uchwałą Rady Gminy Postomino* - w dniu przyjazdu Gości, a także do prowadzenia ewidencji wczasowiczów,
  7. Najemca nie może przekazywać ani udostępniać domku osobom trzecim; domek nie może być zamieszkany przez większą ilość osób, aniżeli zgłoszona przy rezerwacji,
  8. Przebywanie psów na terenie Domków jest dozwolone tylko z ważnym świadectwem szczepień, a psów agresywnych - w kagańcu i na smyczy. Właściciele psów proszeni są o sprzątanie odchodów. Obowiązkowo należy zaopatrzyć zwierzę w posłanie i naczynia. Obecność zwierząt nie może zakłócać wypoczynku innym!
  9. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiedzialność materialną ponosi ich Właściciel,
  10. Obowiązuje całkowity zakaz palenia wewnątrz Domków,
  11. Obowiązuje zakaz używania na terenie Domków środków łatwopalnych, żrących, wybuchowych, trujących, a także korzystania z urządzeń nie będących na wyposażeniu obiektu (np. kuchenek gazowych),
  12. Domki wyposażone są w gaśnice, które znajdują się wewnątrz budynków obok drzwi wejściowych,
  13. Rozpalanie ogniska i grillowanie tylko w miejscach do tego przeznaczonych,
  14. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za dobra materialne pozostawione na terenie Domków, w szczególności pieniądze, biżuterię, urządzenia elektroniczne; jak również nie ponosi odpowiedzialności za kradzież bądź uszkodzenie samochodów parkujących na terenie obiektu (parking nie jest strzeżony),
  15. Za szkody materialne powstałe na terenie obiektu z winy Gości całkowitą odpowiedzialność materialną ponosi Najemca,
  16. Wszelkie usterki sprzętu wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie Właścicielowi,
  17. Prosimy o nie wynoszenie poza teren obiektu rzeczy stanowiących wyposażenie Domków (za wyjątkiem akcesoriów plażowych),
  18. Za bezpieczeństwo Dzieci przebywających na placu zabaw odpowiedzialność ponoszą opiekunowie. Korzystanie z placu zabaw tylko dla Dzieci pod opieką osoby dorosłej,


  1. Prosimy o segregację śmieci i wynoszenie ich z Domków do kontenerów na terenie obiektu,
  2. Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody, Internetu,
  3. Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.szachulcowo.pl oraz wywieszenie w widocznym miejscu wewnątrz Domków. 









* kwota opłaty miejscowej ulega zmianie i jest podawana Uchwałą Rady Gminy











































Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!