2.6
Dodał: Ponad rok temu
Nie zgadzam się z opinią o życzliwości właścicieli. Podczas naszego pobytu już drugiego dnia córka złamała nogę więc musieliśmy wrócić do domu. Niestety właściciele wiedząc o całej sytuacji nie zwrócili nami ani grosza za pobyt, nawet za jedzenie. Przykre jest to, że w biznesie nie ma sentymentów, tym bardziej, że była świetna pogoda, zaczynał się weekend i na pewno znaleźli kogoś na nasze miejsce.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!