Regulamin obiektu

REGULAMIN

Pokoi Gościnnych Albatros

Pragnąc zapewnić wszystkim gościom przyjazne warunki wypoczynku prosimy o dostosowanie się do naszego regulaminu.


1. Pobyt w Albatrosie rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i trwa do godz. 10.00 w dniu wyjazdu.

2. Poza sezonem letnim możliwe jest późniejsze opuszczenie pokoju lub wcześniejsze zakwaterowanie po uprzednim ustaleniu z właścicielem.

3. Na terenie obiektu obowiązuje CISZA NOCNA

od godz. 22:00 do godz. 6:00.

4. Właściciel może odmówić świadczenia usługi osobom, które zakłócają spokój innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne zachowanie. 

5. W pokoju mogą przebywać tylko osoby, które opłaciły pobyt.

6. Wprowadzenie osób trzecich na teren obiektu musi być uprzednio zgłoszone do właściciela.

7. W całym domu obowiązuje:

  • BEZWZGLĘDNY ZAKAZ PALENIA,
  • ZAKAZ SMAŻENIA RYB.

Nieprzestrzeganie ZAKAZU wiąże się z obciążeniem Wynajmującego

kosztem 500 zł.

8. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielowi. 

9. Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju szkody powstałe z ich winy, a które nie zostały wcześniej zgłoszone właścicielom. 

10. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokoju wartościowe przedmioty.

11. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu lub zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.

12. Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu. 

13. Płatność można zrealizować na miejscu gotówką, kartą płatniczą lub przelewem 7 dni przed planowanym przyjazdem.

14. W przypadku zgubienia klucza goście ponoszą opłatę

w wysokości 300 zł

15. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do Internetu oraz brakiem zasięgu telewizji naziemnej.

16. PARKING BEZPŁATNY, NIE JEST STRZEŻONY.

17. OBIEKT MONITOROWANY.


Życzymy udanego pobytu.







Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!