Marne były warunki np. sprężyna wystająca w materacu łóżka czy ponury i słabo wyposażony pokój itp, więc skróciliśmy pobyt o dwa dni. Właścicielka nawet słyszeć nie chciała o zwrocie choćby części kosztów. Często o z żoną podróżujemy i różnie bywa z czasem pobytu, raz przedłużamy pobyt, innym razem skracamy i wówczas w większości przypadków chociaż część niewykorzystanej kwoty a nader często i całej została nam zwracana nawet bez pytania o to. Tutaj właścicielka w formie i rozwiązaniu pokazała „środkowy palec”. Po prostu - Tam nigdy więcej. Odradzamy.
Wyjazd: w parze
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:4/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:2/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Nigdy, w żadnej sytuacji choćby mi się coś nie podobało nie pokazuję ludziom środkowego palca, Żadnej sprężyny w łóżkach nie ma, mam materace piankowe , odnośnie zwrotu pieniędzy : zgodnie z regulaminem rezerwacji zwrot może być zrealizowany jeśli do tygodnia przed przyjazdem poinformuje pan o skróceniu pobytu, a nie w danym dniu w którym pan chciał wyjechać. Proszę na przyszłość dopytać co stanie się w sytuacji skracania pobytu. Goście przed przyjazdem uzgadniają ,że taka sytuacja może mieć miejsce, jest to konsultowane i po wcześniejszym uprzedzeniu przed przyjazdem zwracana jest 50 % pobytu.
Z całym szacunkiem pan godzinę przed wyjazdem poinformował o swoim wyjeździe.