2.4
Dodał: Ponad rok temu
Marne były warunki np. sprężyna wystająca w materacu łóżka czy ponury i słabo wyposażony pokój itp, więc skróciliśmy pobyt o dwa dni. Właścicielka nawet słyszeć nie chciała o zwrocie choćby części kosztów. Często o z żoną podróżujemy i różnie bywa z czasem pobytu, raz przedłużamy pobyt, innym razem skracamy i wówczas w większości przypadków chociaż część niewykorzystanej kwoty a nader często i całej została nam zwracana nawet bez pytania o to. Tutaj właścicielka w formie i rozwiązaniu pokazała „środkowy palec”. Po prostu - Tam nigdy więcej. Odradzamy.
Wyjazd: w parze

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Nigdy, w żadnej sytuacji choćby mi się coś nie podobało nie pokazuję ludziom środkowego palca, Żadnej sprężyny w łóżkach nie ma, mam materace piankowe , odnośnie zwrotu pieniędzy : zgodnie z regulaminem rezerwacji zwrot może być zrealizowany jeśli do tygodnia przed przyjazdem poinformuje pan o skróceniu pobytu, a nie w danym dniu w którym pan chciał wyjechać. Proszę na przyszłość dopytać co stanie się w sytuacji skracania pobytu. Goście przed przyjazdem uzgadniają ,że taka sytuacja może mieć miejsce, jest to konsultowane i po wcześniejszym uprzedzeniu przed przyjazdem zwracana jest 50 % pobytu.
Z całym szacunkiem pan godzinę przed wyjazdem poinformował o swoim wyjeździe.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!