Regulamin obiektu

§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

•            Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy na pobyt turystyczny zawartej pomiędzy Klientem a Firmą Handlową Barbara Napierała w odniesieniu do obiektu Karpacz Adular

§2

•            Wysłanie formularza Rezerwacyjnego stanowi akceptację powyższego Regulaminu i jest potwierdzeniem zawarcia umowy przez Klienta.

•            Wraz z dokonaniem rezerwacji Klient zobowiązany jest do wpłaty 30% zadatku w terminie 3 dni na rachunek bankowy Firma Handlowa Barbara Napierała ul Nowotomyska 33, 64-310 Lwówek BZWBK O/NT 96109013880000000104852387. W przypadku braku wpływu zadatku rezerwacja ulegnie anulowaniu.

•            Pozostałą do rozliczenia należności za pobyt Klient wpłaci najdalej w dniu przyjazdu gotówką.

•            Przy anulacji rezerwacji terminie 14 dni przed planowanym przyjazdem lub w przypadku braku przyjazdu, Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie.

•            Istnieje możliwość przeprowadzenia anulacji rezerwacji bez ponoszenia przez Klienta obciążeń, tylko w sytuacji gdy wskaże on nowego Klienta na ten sam pokój i w tym samym terminie. W takim przypadku Klient otrzyma zwrot wpłaconej kwoty na podany pisemnie numer konta bankowego.

§3

CENA

•            Podana cena obejmuje

o            pobyt w pokoju maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za 1 dobę,

o            miejsce parkingowe nie strzeżone

§4

WARUNKI POBYTU

•            Okres rozliczeniowy pokoju wynosi 1 dobę, która trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00. Istnieje możliwość dostosowania godzin do potrzeb Klienta.

•            Po przyjeździe konieczne jest zakwaterowanie Klienta na podstawie dowodu osobistego, prawa jazdy lub paszportu.

•            W przypadku wystąpienia szkody, Klient powinien zawiadomić o niej gospodarza obiektu i niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

•            Klient zobowiązuje się do eksploatacji pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z pokoju jakichkolwiek elementów wyposażenia.

•            Klient zobowiązany jest do każdorazowo do należytego zabezpieczania pokoju w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien i drzwi wejściowych na klucz oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do niech osób trzecich.

•            Ze względu na bezpieczeństwo, zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.

•            Klient zobowiązany jest do nieprzetrzymywania zwierząt w pokojach oraz przestrzegania zakazu palenia tytoniu. W przypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu w tym zakresie, Klient może zastać ukarany karą porządkową w wysokości 200,00 PLN.

•            W dniu wyjazdu Klient zobowiązany jest do przekazania kluczy od pokoju gospodarzowi obiektu. W przypadku zagubienia kluczy Klient zobowiązany jest do uiszczenia odszkodowania w kwocie 100,00 PLN.

•            Firma Handlowa Barbara Napierała obiekt Karpacz Adular nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.

§5

DANE OSOBOWE

•            Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych biura Adular Karpacz.

•            Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji.

§6

INNE

•            W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 marca 2013 roku.




#BezpiecznyHotel



Szanowni Państwo,


w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo w Pensjonacie Adular stosujemy procedury zgodne z obowiązującymi w związku z wirusem COVID-19 wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego.


1. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się

o godzinie 14:00 , a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.

2. Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane na czas pobytu.

3. W obiekcie może przebywać jednocześnie maksymalnie 20 osób. Należy zachować bezpieczną odległość 2 m pomiędzy osobami .

4. Prosimy o dezynfekowanie rąk każdorazowo przy wejściu na teren obiektu. Przy

każdym wejściu umieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym.

5. W pomieszczeniach ogólnodostępnych na terenie całego obiektu należy używać

maseczek ochronnych oraz zachować bezpieczną odległość 2 m pomiędzy osobami .

6. Przy opuszczaniu pokoju w trakcie pobytu prosimy o zamykanie drzwi.

Klucz należy zatrzymać przy sobie i zwrócić przy wykwaterowaniu z obiektu.

7. Obowiązuje ograniczenie korzystania z sali kominkowej: jednocześnie mogą korzystać osoby zajmujące wspólny pokój.

8. Korzystanie z ogólnodostępnych kuchni dla gości może odbywać się wyłącznie wg poniższych zasad:

a) w dostępnych dla gości kuchniach może przebywać jednocześnie od jednej do dwóch osób (pod warunkiem, że osoby te zamieszkują ten sam pokój) wyłącznie w czasie przygotowania posiłku oraz zmywania naczyń;

b) każdy gość musi mieć założoną maseczkę ochronną;

c) przy wejściu do kuchni należy bezwzględnie zdezynfekować ręce;

d) w przypadku, kiedy kuchnia jest zajęta, kolejni goście mogą z niej skorzystać po jej opuszczeniu. W trakcie korzystania z kuchni drzwi muszą pozostać otwarte;

e) w udostępnionych lodówkach można przechowywać własne produkty spakowane w pojemnik lub folię, tak aby uniknąć dotykania ich przez innych gości.

9. Posiłki należy konsumować w zajmowanym pokoju.

10. Sprzątanie pokoi odbywa się po zakończeniu pobytu. Chęć wymiany ręczników należy zgłaszać telefonicznie w recepcji do godz. 9:00 danego dnia.

11. W obiekcie dostępne są w sprzedaży maseczki ochronne.

12. Zachęcamy do dokonywania opłaty za pobyt przelewem bankowym.

13. W przypadku stwierdzenia objawów chorobowych należy niezwłocznie poinformować recepcję.

14. Obsługa gości odbywa się w maseczkach ochronnych i rękawiczkach jednorazowych.

15. Często dotykane powierzchnie w pomieszczeniach ogólnodostępnych, takie jak: poręcze, klamki, włączniki są regularnie dezynfekowane.

16. Każdy pokój ma minimum 24 godzinny przestój przed ponownym wynajmem. Po wyjeździe gości jest gruntownie sprzątany i wietrzony a wszystkie powierzchnie i przedmioty (klamki, włączniki, blaty, piloty) są dezynfekowane specjalnym preparatem.


17. Ważne telefony:


Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologicza w Jeleniej Górze – 75 64 35 560, 693 367 922, ul. Jana Kasprowicza 17, 58-500 Jelenia Góra


Szpital w Jeleniej Górze – 75 75 37 100, ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra


Szpital w Kowarach – 75 64 15 715, ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary


Przychodnia POZ w Karpaczu – 883 358 171, 883 358 172, ul. Konstytucji 3 Maja 71, 58-540 Karpacz





Będziemy wdzięczni Państwu za zrozumienie nadzwyczajnej sytuacji i współpracę w zakresie przestrzegania zasad.

Życzymy udanego pobytu.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!