Regulamin obiektu
REGULAMIN WYNAJMOWANIA APARTAMENTÓW
1. Apartament wynajmowany jest na doby.
2. Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub za pomocą e-maila.
3. Potwierdzenie rezerwacji apartamentu następuje po wpłaceniu zadatku w wysokości 1/3 wartości pobytu w ciągu 3 dni na konto banku.
4. Jeżeli po upływie tego terminu zadatek nie zostanie uiszczony uważa się, że rezerwacja nie została dokonana.
5. Opłatę za pobyt należy uregulować 1 dzień przed przyjazdem przelewem na wyżej wskazane konto bankowe, ewentualnie w dniu przyjazdu podczas zameldowania.
6. Uwzględnia się życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadania wolnych terminów w apartamencie.
7. Cena za wynajem obejmuje: opłaty za media (prąd, woda, ogrzewanie), pościel i ręczniki (komplet dla każdej osoby zgłoszonej w rezerwacji) oraz sprzątanie końcowe. Jedyna dodatkowa opłata to opłata klimatyczna.
8. Pobyt w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 14.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.
9. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione w wyposażeniu oraz urządzeniach technicznych apartamentu (w dniu zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200 zł.).
10. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
11. Nie akceptujemy zwierząt.
12. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
13. Wcześniejszy wyjazd gościa z przyczyn niezależnych od zarządcy apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
14. Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia Goście ponoszą opłatę.
15. Przekazanie kluczy odbywa się po telefonicznym uzgodnieniu godziny przyjazdu/wyjazdu z osobą wyznaczoną do kontaktu z gościem (tel. 518-419-728).
16. Liczba gości w apartamencie nie może przekroczyć liczby osób zadeklarowanej w procesie rezerwacji. W przeciwnym przypadku Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą.
17. W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Zarządca apartamentu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę, bez zwrotu wpłaconych pieniędzy.
18. Rachunki i faktury za pobyt wydajemy na życzenie klienta w ciągu 7 dni od daty wymeldowania. Zostaną one wysłane pocztą lub drogą mailową na wskazany adres.
19. Dokonanie rezerwacji apartamentu oznacza zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu i akceptację jego treści przez wszystkich Gości użytkujących apartament.
ŻYCZYMY UDANEGO WYPOCZYNKU