Korneliusz Błażek
2
Dodał: Ponad rok temu
Nieprofesjonalne podejście do rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przed samą wpłatą zaliczki informacja o tym, ze ktoś rownolegle wpłacił zaliczkę i oferta nieaktualna.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Tak, kilkukrotnie przeprosiliśmy, po potwierdzeniu przez nas rezerwacji, a przed dokonaniem wpłaty zaliczki, otrzymaliśmy potwierdzenie od wcześniejszej klientki, że dokonała płatności i zapomniała od razu przesłać potwierdzenia (a z uwagi na okres świąteczny, wpłata nie dotarła jeszcze na nasze konto). Najmocniej przepraszamy. Zapraszamy w innym terminie, a w ramach rekompensaty proponujemy saunę dla całej ekipy. Pozdrawiamy

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!