Regulamin obiektu

Regulamin pobytu w obiekcie

Apartamenty Malinówka pod Śnieżką

 

Właściciele apartamentów Malinówka pod Śnieżką będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

 

1.    Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 10.00 ostatniego dnia pobytu.

2.    Rezerwacja za apartament jest dokonywana po wpłacie na konto zadatku w wysokości 20% wartości pobytu. Pozostałe 80% płatne jest bezpośrednio po przyjedzie.

3.    Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.

Opłata miejscowa nie jest wliczona w cenę apartamentu.

4.    Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość obiektu powinien zgłosić do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

5.    W obiekcie nie akceptujemy zwierząt ze względu na obecne na miejscu zwierzęta. 

6.    W obiekcie/apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

7.    W całym budynku, oraz na terenie do niego przyległym, obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych (palenisko, grill).

8.    Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.

9.    Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w apartamentach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia apartamentu jak i ich utratę.

10. W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.

11. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.

12. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do pokoju z należytą starannością. W przypadku jego utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 100 zł.

13. Obiekt ma obowiązek zapewnić:

·      warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa

·      bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu

·      profesjonalną i uprzejmą obsługę

·      wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie

14. Obiekt jest monitorowany. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w obiekcie.

15. Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.

16. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.

17. Obowiązuje kategoryczny zakaz zbliżania się do koni oraz karmienia koni z pobliskiego rancza. Kontakt z końmi tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z właścicielami rancza oraz w ich obecności.

18. Obowiązuje zakaz przebywania w obiekcie osób niezakwaterowanych.

 

 

Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie!


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!