Witam.
Moja opinia nie dotyczy pobytu w obiekcie i samego obiektu, ale informacji o obiekcie, która została zamieszczona (a w zasadzie nie zamieszczona) w konkurencyjnym serwisie rezerwacyjnym (Booking.com).
Wszystkich chętnych do rezerwacji w obiekcie Domek Karpatka 2 (tam miałem jechać) proszę o zwrócenie uwagi na informacje dotyczące przede wszystkim płatności za pobyt. U mnie skończyło się to niestety odwołaniem mojej rezerwacji z powodu braku wpłaty zaliczki, o której nie było mowy w informacjach o obiekcie na etapie gdy rezerwowałem pobyt. Trochę czasu straciłem na poszukiwanie obiektu z czterema sypialniami, w rozsądnej cenie i blisko stoku dla początkujących i wszystko szlag trafił tylko dlatego, że był kiepski kontakt mailowy z właścicielem obiektu. Otóż tydzień po dokonaniu rezerwacji, otrzymałem od właściciela obiektu maila z prośbą o wpłatę wspomnianej wyżej zaliczki. Z racji tego, że nie było o niej nigdzie mowy (co sprawdziłem po raz kolejny), po trzech dniach odesłałem maila z prośbą o wyjaśnienie z czego wynika prośba obiektu o zaliczkę. Przed nieco ponad miesiąc, właściciel obiektu nie był łaskaw odpowiedzieć na mojego maila, co skończyło się odwołaniem przez niego mojej rezerwacji :-( Właściciel obiektu próbował się z tego nieudolnie tłumaczyć, ale co z tego - to ja straciłem rezerwację i oczywiście mój termin już zdążył się zarezerwować przez kogoś innego. Chcąc wyjść z twarzą ze sprawy, właściciel obiektu zaproponował mi kontakt ze swoim znajomym, który ma do wynajęcia obiekty na bliźniaczym osiedlu, ale niestety nie miał on już dostępnego obiektu z czterema sypialniami.
Podsumowując polecam po dokonaniu rezerwacji zadzwonić do obiektu i dopytać o kwestie finansowe, żeby Wam jej nie odwołali.
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Polecam:
- dla rodzin
- dla osób ze zwierzętami
Ocenił standard:
-
obsługa:2/10