Regulamin obiektu

Regulamin korzystania z domków.

Regulamin ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu. Wpłata zadatku przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on regulamin.

§1

Umowa dotycząca rezerwacji oraz wynajmu domku zostaje zawarta w chwili, w której Gość wpłaca zadatek na wskazany numer konta. W myśl prawa handlowego, zadatek nie podlega zwrotowi. Brak wpłaty w ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji powoduje automatycznie anulowanie rezerwacji wstępnej.

Wszystkie należności należy uiścić przed przyjazdem lub zgodnie z ustaleniami z właścicielem.

§2

1. Koszty pobytu obejmują:

  • zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia domku,
  • placu zabaw,
  • korzystanie z parkingu,
  • bieliznę pościelową,
  • ręczniki,
  • wodę kanalizację i energię elektryczną
  • Kominek. Wynajmujący przekazując domek Najemcy udostępnia mu kominek opalany drewnem. Korzystanie z kominka jest możliwe wyłącznie w sposób wskazany przez Wynajmującego. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w domku i na jego terenie podczas okresu najmu, powstałe z jego winy lub niedochowania ostrożności w sposobie korzystania z kominka wskazanym przez Wynajmującego.
  • Wynajmujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku będącego wynikiem nieprawidłowego korzystania z kominka przez Najemcę i osoby przez niego wskazane jako przebywające wraz z nim domku w okresie najmu.
  • Zakazuje się palenia w kominku innym materiałem niż przygotowane drewno (w szczególności foliami, plastikami, śmieciami, ubraniami, butami),pieczenia w nim żywności oraz suszenia jakichkolwiek materiałów które mogą spowodować pożar.
  • Udostępnione grille mogą być opalane wyłącznie brykietem lub węglem drzewnym ( opał we własnym zakresie ).


2.W dniu uiszczania płatności za pobyt pobrana zostaje zwrotna kaucja w wysokości 600 zł na pokrycie ewentualnych zniszczeń. Cena usług świadczonych przez Właściciela domków nie obejmuje ubezpieczenia.

3.Goście z małymi pieskami ponoszą całkowitą odpowiedzialność za za swoich pupili i sprzątają po nich w obrębie posesji. Jeżeli pościel w domu, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 200 zł /szt.

4.Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, oraz załatwianie przez zwierzęta potrzeb fizjologicznych w pokojach.

5.Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do zabezpieczania mebli oraz tekstyliów przed zniszczeniem oraz pozostawieniem sierści.

6.Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w domu i wypuszczane na teren działki do załatwiania potrzeb fizjologicznych.

7.Za obecność pupila obowiązuje opłata w wysokości 50 zł

8.Z usług korzystają Wynajmujący na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagażu w czasie całego pobytu, Właściciel nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed przyjazdem odpowiednio się ubezpieczyć).

§3

1. Domki wynajmowane są w cyklach tygodniowych w okresie wakacji, ferii. Minimalna długość pobytu poza sezonem wynosi dwie doby.

2. Doba hotelowa w domkach rozpoczyna się o godzinie 16:00 dnia pierwszego, a kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu.

3. Gość określa czas pobytu najmując domek i przyjmuje, że przez taki okres w nim pozostanie, za skrócenie czasu pobytu zwrot płatności nie przysługuje.

4. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji domku przez innych Gości.

5. Odbiór kluczy do domku następuje bezpośrednio w obiekcie.

§4

1. Liczba osób przebywających w domku musi odpowiadać liczbie osób zdeklarowanych podczas najmu.

2. W przypadku przekroczenia deklarowanej podczas rezerwacji liczby osób korzystających z Domku (bez zgody i wiedzy Właściciela), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

3. Osoba rezerwująca ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby.

§5

1. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone w obiekcie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia usterek technicznych Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich Właścicielowi.

2. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny:

  • brak wody, spowodowany brakiem dostawy prądu lub awarią wod.-kan.,
  • brak dostępu prądu spowodowany awarią sieci energetycznej,
  • brak dostępu do Internetu spowodowany awarią u operatora, dostawcy.

§6

1. W ośrodku obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.

2. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w Domku i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

4. Jeśli wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej obowiązującej od godziny 22:00 do 7:00 Właściciel lub inna osoba zostanie zmuszona do uzasadnionej interwencji wezwania policji, Właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy najmu.

5. Organizowanie w domkach głośnych imprez towarzyskich jest zabronione.

6. Przebywanie na terenie ośrodka osób niezameldowanych jest zabronione.


§7

1. Każdorazowo opuszczając domek Gość powinien sprawdzić zamkniecie drzwi.

2. Pojazdy samochodowe należy parkować tylko i wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym. Zabrania się poruszania samochodami po terenie obiektu, podjeżdżania pod domek. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony środek lokomocji ani znajdujące się w nich mienie.

3. Domki należy przed opuszczeniem doprowadzić do stanu pierwotnego.

4. Opuszczając domek w dniu wyjazdu Gość zdaje domki Właścicielowi:

  • opróżnia kosze na śmieci zgodnie z segregacją
  • sam informuje o powstałych zniszczeniach oraz reguluje je finansowo,
  • gości obowiązuje sprzątanie końcowe (brak posprzątania skutkuje potrąceniem w kwocie 250 zł z kaucji gwarancyjnej)

§8

1. Gość zobowiązany jest używać domku letniskowego zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Uprasza się o nie przestawianie łóżek w sypialniach. Stan techniczny urządzeń oraz estetyka pomieszczeń domku letniskowego i jego otoczenia nie mogą budzić większych zastrzeżeń (gości obowiązuje sprzątanie końcowe).

2. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia oraz urządzeń technicznych domku powstałe z ich winy.

3. Za rzeczy pozostawione w domkach Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

4. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu ani ubezpieczenia.

5. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za prace remontowo-budowlane odbywające się na sąsiednich działkach.

6. Na terenie ośrodka znajduje się plac zabaw dla dzieci. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych. Rodzice i opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na placu zabaw i na terenie ośrodka.

§9

We wszystkich domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, używania ognia otwartego oraz grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

§10

Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.


Już teraz życzę Państwu udanego wypoczynku!



Regulamin korzystania z gorącej beczki

  1. Korzystanie z beczki jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 16. roku życia. Dzieci mogą korzystać z niej na odpowiedzialność i pod opieką rodziców.
  2. Podczas korzystania z beczki należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez gospodarzy lub pracowników.
  3. Z beczki korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom: Za szkody zdrowotne związane z przebywaniem w ruskiej bani, powstałe z przyczyn nieleżących po naszej stronie, nie ponosimy odpowiedzialności.
  • z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,
  • z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi,
  • z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi,
  • z podwyższoną temperaturą ciała,
  • kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,
  • zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających.

Za szkody zdrowotne związane z przebywaniem w ruskiej bani, powstałe z przyczyn nieleżących po naszej stronie, nie ponosimy odpowiedzialności.


Spożywanie alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających przed lub w trakcie korzystania z balii może prowadzić do utraty przytomności i ryzyka utonięcia.


  1. Wchodząc do beczki korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na taką formę rekreacji. Za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w balii nie ponosimy odpowiedzialności.
  2. Przed wejściem do balii należy:
  3. zdjąć wszystkie przedmioty metalowe,
  4. zdjąć okulary i szkła kontaktowe,
  5. dokładnie umyć całe ciało pod prysznicem mydłem, a następnie wytrzeć do sucha,
  6. zdjąć obuwie.
  7. Zabrania się kładzenia jakichkolwiek przedmiotów (ręczników, szlafroków itp.) na piecu lub w jego pobliżu.


4. W Gorącej Balii i przy niej należy poruszać się bardzo ostrożnie, gdyż Balia i schodki mogą być śliskie.


5. Właściciel wyłącza swoją odpowiedzialność za szkody na osobach lub mieniu wynikłe z nieprawidłowego korzystania z balii ogrodowej. Za zanieczyszczenia w balii zostanie potrącona kaucja gwarancyjna.

6.W cenie wliczone jest drewno potrzebne do osiągnięcia 39 stopni C wody w ruskiej bani.

7. W przypadku wykorzystania drewna w innym celu niż ogrzanie wody w ruskiej bani opłata za kolejne dostarczenie drewna to 200 zł.


8.Goście zobowiązani są do rozpalenia oraz pilnowania pieca– do dokładania drewna aż do momentu osiągnięcia pożądanej temperatury wody,–ze względów bezpieczeństwa zaleca się podgrzewanie wody do temperatury od 35 do 39 stopni.


-Temperatura wody powyżej 40° C może spowodować przegrzanie organizmu i być szkodliwa dla zdrowia.–Woda, w zależności od panujących warunków atmosferycznych nagrzewa się w czasie 2- 4 godzin. Aby woda nagrzewała się równomiernie proszę o użycie wiosła do zamieszania wody w ruskiej bani z częstotliwością co 45 minut.


9.Smyrkowy dom to strefa ciszy. Korzystający zobowiązani są do zachowania się w sposób wyciszony, zabronione są głośne rozmowy, krzyki oraz inne zachowania, które mogą zakłócić spokój pozostałych korzystających.


10.Zabronione są zachowania, które mogą wywołać u innych zażenowanie, w szczególności obcowanie płciowe i inne czyny, które mogą zostać potraktowane jako zachowanie nieobyczajne w rozumieniu przepisów Kodeksu Wykroczeń.

11.Korzystanie z balii jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie powyższe punkty regulaminu.




 

JAK KORZYSTAMY Z BANI

  • nie należy wchodzić do bani ani głodnym (grozi to omdleniem), ani z pełnym żołądkiem
  • przed wejściem do balii obowiązkowo bierzemy prysznic
  • nie wolno wchodzić do sauny z nałożonymi na twarz i ciało kremami; wchodzimy bez metalowych przedmiotów (niebezpieczeństwo poparzenia), okularów i szkieł kontaktowych
  • do bani wchodzimy po wytarciu ciała do sucha, obuwie zostawiamy przed wejściem.
  • następnie otulamy się w ręcznik lub własny szlafrok i odpoczywamy, popijając wodę. W trakcie pobytu w saunie organizm traci ok. 0,5 -1,5 litra płynów, dlatego bardzo ważne jest uzupełnienie ich na godzinę przed wejściem do sauny oraz podczas i po sesji, najlepiej wodą mineralną, herbatą, naturalnymi sokami. W związku z dużą utratą płynów zawroty głowy w balii mogą być objawem odwodnienia organizmu.

Co trzeba wziąć ze sobą:

  • prosimy o zabranie do bani klapek – buty zdejmujemy najlepiej od razu na tarasiku- oraz wody do picia
  • jeśli między wejściami do bani preferują Państwo odpoczynek w szlafroku, prosimy o przyniesienie własnego




Regulamin korzystania z placu zabaw

1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku do 14 lat.

2. Opiekun dziecka korzystającego z placu zabaw ma obowiązek zapoznania się z jego regulaminem oraz przekazanie zasad bezpieczeństwa dziecku.

3. Opiekunowie są zobowiązani do bezwzględnego nadzorowania dzieci podczas korzystania z placu zabaw.

4. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać zwierząt.

5. Na placu zabaw nie wolno śmiecić.

6. Zabrania się dewastowania urządzeń zabawowych.

7. Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.

8. Rodzice/opiekunowie dzieci winni pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach lub mieniu. Należy natychmiast zgłaszać personelowi ośrodka zauważone usterki, uszkodzenia lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń.

9. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.

10. Zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających z placu zabaw lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek, a w szczególności:

  • siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach huśtawek;
  • huśtanie się na stojąco;
  • poruszanie się po placu zabaw rowerem, hulajnogą, na rolkach lub wrotkach;
  • korzystanie z placu zabaw przez osoby powyżej 14 roku życia;
  • grania w gry zespołowe.

12. Nie wolno niszczyć roślinności, drzew, krzewów i kwiatów.

13. Na plac zabaw zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.

14. Na placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

15. Nadzór nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu pełnią opiekunowie dzieci.

16. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Ośrodka są zobowiązane bezwzględnie stosować się do zasad niniejszego regulaminu.

17. W razie wypadku spowodowanego nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu wszelką odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.

18. Pracownicy Ośrodka maja prawo wyprosić z terenu Ośrodka osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu.

 


Regulamin korzystania z trampoliny

1. Przeczytaj dokładnie całą instrukcję przed rozpoczęciem korzystania z trampoliny. Wszystkie ostrzeżenia i instrukcje użytkowania mają na celu promować bezpieczeństwo i prawidłowe użytkowanie tego urządzenia. Korzystanie z trampoliny przez dzieci dozwolone jest jedynie pod nadzorem osoby dorosłej.

2. Maksymalne obciążenie trampoliny nie może przekroczyć 120kg.

3. Korzystania z trampoliny przez więcej niż jedną osobę w tym samym czasie, może doprowadzić do niebezpiecznych wypadków.

4. ZABRANIA SIĘ wykonywania przewrotów i salt. Lądowanie na głowie może prowadzić do uszkodzenia karku, złamania kręgosłupa nawet, gdy wykonywane jest ono na środku batutu.

5. ZABRANIA SIĘ korzystania z trampoliny po zmroku.

6. Trampolina nie jest zalecana dla dzieci poniżej 5 roku życia.

7. Trampoliny nie poleca się do ćwiczeń akrobatycznych.

8. Nadużywanie trampoliny może być niebezpieczne i prowadzić do poważnych uszkodzeń ciała.

9. Spokojnie wchodź i schodź z trampoliny. Na trampolinę wchodzimy bez obuwia. Nie należy zeskakiwać z trampoliny na ziemię. Nie używaj trampoliny, jako wyskoczni, nie skacz na trampolinę z innych obiektów.

10. Unikaj zbyt mocnego wybijania się. Unikaj utraty równowagi.

11. Skacz tylko na środku batutu (maty).

12. Podczas korzystania z trampoliny ZABRANIA SIĘ spożywania posiłków, napojów, palenia papierosów lub żucia gumy.

13. Korzystaj z trampoliny tylko wtedy, gdy batut jest suchy.

14. Za negatywne skutki korzystania z trampoliny spowodowane naruszeniem regulaminu, Domki Groszek nie ponoszą odpowiedzialności.

15. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za nieprawidłowe użytkowanie trampoliny, a Domki nie ponoszą odpowiedzialności za negatywne tego skutki.

16. Zakup pobytu w Domkach jest traktowany, jako akceptacja warunków Regulaminu Korzystania z Trampoliny.











Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!