Regulamin obiektu

            REGULAMIN OBIEKTU WILLA PARK KARPACZ CENTRUM

1. Gość najmujący pokój zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem w celu  zameldowania.

2. Rozpoczęcie pobytu w obiekcie jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu.

3. Doba hotelowa trwa od godz, 14,00 do godziny 10,00 dnia następnego.

4. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju Gości od 7.00 do 22.00.

5. Przez cały czas pobytu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką osób dorosłych. Za zachowanie dzieci, w tym poczynione uszkodzenia lub szkody odpowiadają opiekunowie.

6. Na terenie hotelu w tym w pokojach, na balkonach i na werandach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.

7. Złamanie zakazu palenia papierosów w pokoju jest równoznaczne z wyrażeniem przez gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1200, zł.

8. Obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 6.00 rano. Aby nie zakłócać spokoju innych osób.

9. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.

10. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie

w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych.

11. Gość opuszczając pokój powinien zamknąć drzwi na klucz.

12. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art.846 – 849 KC.

13. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń należy je zgłosić bezzwłocznie w Recepcji.

14. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.

15. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do opuszczenia terenu hotelu.

16. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!